سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

وضعیت ناصر عبداللهی کمی بهتر از دیروز است .

  ناصر عبدالهی همچنان در کماست . امروز دیدمش . وضعیت او از روز گذشته کمی بهتر شده است . امروز بار دیگر آزمایش دیالیز بر روی او انجام گرفت که نتایج بهتر از گذشته بود . چشمهای او در حالت نیمه باز قرار دارند . پزشک او می گفت :  "ناصر بدنش قوی است . این خودش یک نکته خوب است . به احتمال زیاد کلیه های او به حالت اول باز می گردند . امیدوارم این پیشرفت محسوس همچنان ادامه یابد و او فردا از امروز بهتر باشد ."

  سطح هوشیاری او امروز از ۳ به ۶ رسیده و روزنه های امید را ...

  بیمارستان شهید محمدی بندرعباس امروز هم مثل روزهای قبل مملو از دوستان و هنرمندانی بود که نگران ناصر هستند . امروز حتی رضا صادقی هم خودش را به بندر رساند . او درحالی که بسیار غمگین می نمود گفت : جدای از کار هنری ان شا الله او به آغوش خانواده اش باز گردد .

  امروز مراسم دعا برای بهبودی ناصر در مسجد فاطمیه و با حضور دوستانش و هنرمندان برگزار شد . حسن پیغان دیگر خواننده ی هرمزگانی هم در این مراسم حضور داشت . او روزانه جندین بار به بیمارستان شهید محمدی می آید و احوالی از ناصر می پرسد . البته اکثر موزیسن های هرمزگان را می شود این روزها آنجا دید . (فاضل پیش . وحدانی .مسیحی. شریف. ایمان زاهدی.مرشد میررستمی.عمران طاهری ، فرید افشار ،پیروز قدم زنی و ...)

   برای بهتر شدن او فکر کنیم ، بخواهیم، تا بشود .

نظرات 1 + ارسال نظر
بندرجاسک دوشنبه 6 آذر 1385 ساعت 10:51 ق.ظ http://www.jaski.mihanblog.com

سلام. مرتضی جان خیلی دلم میخواد بیام بندر و از پشت دریچه شیشه ای ای سی یو شهید محمدی ناصر را ببینم ولی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد