سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

یک روز سخت برای دوستان و نزدیکان ناصرعبداللهی

  امروز شنبه ۱۱ آذر روز سختی برای دوستان و نزدیکان ناصرعبداللهی بود . کسانی که امروز در بیمارستان شهید محمدی بودند لحظات سختی را پشت سر گذاشتند . امروز ناصرعبداللهی را برای انجام یک عمل و عوض کردن راه تنفس از بخش بیرون بردند . این جابه جایی و ...تبعات وحشتناکی داشت . مکانیزم بدن ناصر که در طی این چند روز رو به بهبودی داشت بهم ریخت و همه چیز به حالت روز اول شاید از اول هم بدتر شد . فشار خون به شدت کاهش یافت . میزان هوشیاری از ۶ به ۳ افت کرد و ... هنگام خارج کردن او از اتاق دیالیز و انتقال به icu دیدن وضعیت او بسیاری را به گریه انداخت .

  این پیش آمد از یک سو به صحبت های مبنی بر انتقال ناصر به تهران شدت بخشید و از طرفی هم آنرا نفی کرد . اولی بعلت امکانات بیمارستان شهید محمدی و دومی به علت واکنش بدن ناصر در مقابل جابه جایی ها .

شاید بهترین تصمیم برای این وضعیت آمدن یک تیم کامل و مجهز پزشکی از تهران به بندرعباس باشد .

  خوشبختانه در آخرین ساعات امروز حال ناصر کمی بهتر شد . امیدواریم که از این اتفاقات دیگر پیش نیاید و این عزیز روز به روز بهتر شود .

 روز نفس گیری بود .

***

دیروز برای یافتن یک دارو برای ناصرعبداللهی به مشکلات زیادی برخوردیم . دارویی که اصلا در هیچ داروخانه ای در بندرعباس یافت نمی شد . مزاحم احسان و مادر گرامیش شدم و البته لطف عدنان هم ... ولی قضیه فیصله یافت .  به هر حال می خواهم ببینم کسی هست در پایتخت که بتواند در این مورد (تهیه و فرستادن داروهایی که در بندر یافت نمی شود) کاری انجام بدهد ؟ اگر کسی هست حتما به من میل بزند تا با هم هماهنگ کنیم . ایمیل من :

siavarshan[at]yahoo.com

نظرات 24 + ارسال نظر
مهندس پرواز مسعود طاهری یکشنبه 12 آذر 1385 ساعت 12:11 ق.ظ http://marchoolak.blogfa.com

سلام . بله شاید اندکی خلوت لازم باشه اما باورش سخته ٬ شاید اون کمی استراحت لازم داشته باشه اما ما چی ؟ ما که نگرانیم چی ؟ سلام منو به خانواده اش برسون .

فریده قاسمی یکشنبه 12 آذر 1385 ساعت 12:43 ق.ظ http://dokhtekong.blogsky.com

سلام
از انعکاس خبری وعاطفی سلامتی آقای عبداللهی یکدنیا ممنونیم.....امیدوارم دعای همه انسانهای فرهنگ و هنر دوست مستجاب گردد.

حمیده یکشنبه 12 آذر 1385 ساعت 02:01 ق.ظ

ای اسیر موی دنیا، دل بکن از خود ستانی

ای مریض از مستی و درد، جان فشان از بی نشانی


روزهایت یک به یک رفت و دلت دنبال دنیاست

ای مرید شهوت و ناز، غرق گشتی در جوانی


فطرت پاک الهی، ذره ذره میفروشی؟

باز هم در خواب هستی، بگذر از این عشق ثانی

خدایابازهم توکل برتو.............

حمیده یکشنبه 12 آذر 1385 ساعت 02:03 ق.ظ

ای اسیر موی دنیا، دل بکن از خود ستانی

ای مریض از مستی و درد، جان فشان از بی نشانی


روزهایت یک به یک رفت و دلت دنبال دنیاست

ای مرید شهوت و ناز، غرق گشتی در جوانی


فطرت پاک الهی، ذره ذره میفروشی؟

باز هم در خواب هستی، بگذر از این عشق ثانی


خدایا توکل برتو............

محسن شریفیان یکشنبه 12 آذر 1385 ساعت 03:34 ق.ظ

سلام اگر کاری از دست من بر میاد در خدمتم.

mojtaba یکشنبه 12 آذر 1385 ساعت 05:40 ق.ظ

merci az akhbar

فریبا یکشنبه 12 آذر 1385 ساعت 08:06 ق.ظ http://bedoone-chatr.persianblog.com

سلام . خوبی ؟ البته پرسش مناسبی نیست ... میدانم تا زمانی که ناصر عبداللهی خوب نشود هیچکدام شما هرمزگانی ها خوب نیستید . امیدوارم هرچه زودتر خبر سلامتی اش را اعلام کنی. تا بعد ...

مهدی صابری یکشنبه 12 آذر 1385 ساعت 09:31 ق.ظ http://lengehkarate.blogfa.com

سلام منهم برای این هنرمند خوبمان آرزوی سلامتی میکنم.
من شما رو لینک کردم اگه مایل هستید شما هم مارو لینک کنید. ممنونم

آزاده یکشنبه 12 آذر 1385 ساعت 02:19 ب.ظ http://azadehnozad.blogfa.com

حتما خوب میشه.

رضا یکشنبه 12 آذر 1385 ساعت 06:18 ب.ظ

من میتونم هردارویی راکه ناصر عبدالهی بخواد براش از ایران هم که نباشه از خارج پیدا کنم ... با من هماهنگی کنید

رضا یکشنبه 12 آذر 1385 ساعت 09:45 ب.ظ

سلام خوبی .. من میتونم اگه دارویی بخواد تو ایران هم نباشه از خارج براش بگم بفرستند ... منو بی خبر نزار..الهی به امید تو ...

یاسمین یکشنبه 12 آذر 1385 ساعت 10:38 ب.ظ http://nicoline.blogsky.com

اسم داروها را به آدرس من میل بزنید .

ye dost یکشنبه 12 آذر 1385 ساعت 11:10 ب.ظ

اگه کمکی از دست من بر میاد با من تماس بگیرید.
شماره تلفن خودم را توی میل برای شما می زنم . شاید بتونم کمکی در مورد تامین دارو بکنم . براش دعا می کنیم .
لطفا" اخبار کامل تر و به روز تری را زحمت بکشید . امید به خدا

sager دوشنبه 13 آذر 1385 ساعت 02:07 ق.ظ

باسلام سیاورشن عزیز .
من در کشور امارات زندگی می کنم لطفا اسم دارو به من ایمیل کنیدتادر خدمتگذاری حاضر باشم کوچک همه عزیزان
صقــــــــر موســی

نرگس شقایق قاصدک دوشنبه 13 آذر 1385 ساعت 04:30 ق.ظ http://tashaghayeghhast.persianblog.com

کاش کاری به جز دعا از ما ساخته بود .... با این همه اگر امری باشه در خدمت گزاری حاضریم .... سلامت و پیروز باشید .... در پناه مهر

محمد علی دوشنبه 13 آذر 1385 ساعت 08:31 ق.ظ

سلام من یکی از طرفداران پر و پا قرص ناصر عبدالهی هستم
وقتی که این خبر را شنیدم حقیقتا شکه شدم
از هفته قبل که من این خبر دردناک را شنیدم باور کنید هر روز
برای سلامتی این اسطوره موسیقی پاپ ایران دعا میکنم
امیدوارم خداوند به حق چهارده معصوم هرچه زودتر شفای عاجل به وی اعطا فرماید وشما خبر سلامتی ایشان را
به ایمیل من بفرستید
الهی امین

نازنین مهرا دوشنبه 13 آذر 1385 ساعت 12:58 ب.ظ http://nmehra.persianblog.com

متاسفانه من این آقا را نمی شناسم اما آرزو می کنم که خوب شوند.
راستی سیاورشان، من دوست دارم اگر می تونید برای من چندتا از ترانه های سهیل نفیسی را ترجمه کنید:
مثلا : این که میگه همه ی فصلهای دنیا... و اون یکی که می گه ...زیر چشمی نگام...نمی دونم دقیق چی میگه که بنویسم !
مرسی از حالا...

موسا دوشنبه 13 آذر 1385 ساعت 03:15 ب.ظ http://zehneziba.blogsky.com/

روی تخت دیالیز دیدمش. جای دیگری خواهمش دید ؟!

خالو قنبر . موسی کمالی . حمید سعید . دوشنبه 13 آذر 1385 ساعت 05:02 ب.ظ

سلام
از لحظه ای که این خبر اسف بار شنیدیم .واقعا ناراحت شدیم
خاطره ها و ترانه های ناصر را هیچوقت فراموش نخواهیم کرد و مرتب جویای حال ایشان از طریق وبلاگهای مختلف و دوستانی که با ما در تماس هستند هستیم .
از صمیم قلب ارزوی بهبودی و شفای ایشان را داریم .
خالو قنبر . موسی کمالی . حمید سعید . عیسی بلوچستانی . مهدی لشکری. از سوید.

سینا سلیمی دوشنبه 13 آذر 1385 ساعت 09:44 ب.ظ

بابا تو رو به خدا درست تیتر بزنید قلبم اومد تو دهنم داشتم سکته می کردم فکر کردم زبونم لال ......... داشتم میمردم
بابا خدایاااااااااااااا ما ناصرو می خواهیم

امیر دوشنبه 13 آذر 1385 ساعت 09:47 ب.ظ

آقا تو رو خدا عکس ناصر رو بذار داریم دق میکنیم

کارین سه‌شنبه 14 آذر 1385 ساعت 04:33 ب.ظ

سلام .
ممنونم از اینکه یک سایت اکتیو و به روز دارید . لطفا هر روز خبری از ناصریا بنویسید . فقط دعا می تونه اونو برگردونه . خدایا ناصریا را سالم به ما برگردان. آمین

شهرام چهارشنبه 15 آذر 1385 ساعت 08:49 ق.ظ http://ghorbat.blogfa.com

سلام
من شهرام هستم و با ناصر چند سال به عنوان دوست و همکار زندگی کردم
من اینجا در کانادا دارم دیوونه می شم
نمیدونم که چه کاری می تونم بکنم یعنی مغزم کار نمی کنه
در هر صورت هر کاری از دستم بر میاد بگین تا انجام بدم
با مهدی کاشی و شهرام امیری نر تماس هستم اما باز هم اکه کاری چیزی هست به من ایمیل بزنید
ناصر گردن من خیلی حق داره
امیدوارم دوباره ببینمش
ممنون
منو تو جریان بذارین
خدا نگهدار

مهاجر چهارشنبه 22 آذر 1385 ساعت 12:02 ب.ظ

دستت درد نکن که جبران همه کوتاهی های ما اکردی منتظر خبرون بته ایم هرروز که وبلاگت ابینیم با هزار امید منتظریم همه اگه بودن شو و روز دعا بنیم که ناصر خوب بشد کوتاهی منین حداقل برای تو که ایطو بی تابی
خدایا به دل صاف و ساده سیاورشن رحم بکن .... تا غمش بشه نبو که غم همه بشته ابو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد