سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

ناصر عبداللهی به بیمارستان شهیدهاشمی نژاد تهران منتقل شد .

  امشب ناصر عبداللهی به وسیله ی یک آمبولانس هوایی به بیمارستان شهید هاشمی نژاد تهران منتقل شد . این انتقال زیر نظر دکتر شیرازی فوق تخصص مغز و اعصاب که برای همین امر به بندرعباس آمده بود ، انجام گرفت . او قبل از انتقال ناصر را معاینه و سپس سطح هوشیاری او را از شش به هشت رساند. او از وضع تنفس ناصر هم راضی بود و به همه حاضران امید داد .

او بوسیله یک آمبولانس مجهز به فرودگاه  بندرعباس منتقل شد تا با آمبولانس هوایی به مقصد تهران پرواز کند .

ناصر توسط بسیاری از دوستان و آشنایان و دوستدارانش بدرقه شد . شاید اگر ناصر بداند وقت رفتن مادرش چقدر در پی آمبولانس حامل او دویده است ، برای بهتر شدن بیشتر عجله کند.

 ***

بخواهیم تا باشد !   

نظرات 43 + ارسال نظر
نسترن پنج‌شنبه 16 آذر 1385 ساعت 01:08 ق.ظ http://www.eshtebahezanan.blogfa.com

دوست عزیز سلام
ممنون به خاطر خبرهاتون
در ژرفای وجودتان نیرویی نهفته است که به شما امکان میدهد هر اندیشه یاتصویر ذهنی را شکل بدهید وظاهر سازید.
قدرت تصویر سازی ذهن را شکل بدهید وظاهر سازید .
قدرت تصویر سازی ذهن که به نیروی جاذبه شباهت دارد بسیار نیرومند است ودر تمام فرایند های خلاقه حضور دارد .
این نیرو جوهره ی زندگی نام دارد ودر ژرفای وجودتان ساکن است. رشد وگسترش این نیرو تنها با شادمانی عشق وخوشی وصلح وصفا میسر است.هر چه با عشق وایثار وشادمانی بیشتر مانوس شوید روح الهی را بیشتر در خود آشیان میدهید وخدایی تر میشوید...
هر گاه براین حقیقت چشم بگشایید که نیروی اندیشیدن الهی است به این نتیجه میرسید که تصاویر ذهنی که از اندیشه ها نشئت میگیرد نیز سرشار از تقدس است...(وین دایر)
به هوش وفراست الهی اعتماد کنیم وبا یقین به تسلط پروردگار ودر لحظاتی سرشار از تقدس وارامش...سلامتی ناصر عزیز را در ذهن و وجودمان به تصویر بکشیم...
ما همه به یکدیگر متصلیم...
ارزوی قلبی خود را به تصویر بکشیم ویقین داشته باشیم که او این عشق را دریافت میکند...
با آرزوی سلامتی برای ناصر عزیز ...
وموفقیت شما...
ومتجلی شدن خواسته ها وارزوهای قلبی همه دوستان...
امیدوارم با اینکه ناصر عزیز به تهران عازم شده باز هم خبر های دقیق را از شما داشته باشیم...
در پناه پروردگار شاد وپیروز باشید.

Asood پنج‌شنبه 16 آذر 1385 ساعت 01:13 ق.ظ http://www.bandarkong.com

omidvaram ke haleh naser rooz be rooz behtarsheh

sager پنج‌شنبه 16 آذر 1385 ساعت 02:23 ق.ظ

باسلام به همه عزیزان من. دراین وقت شب اومدم به همه دوستا ن حقیقت را بگویم که دیگر احتیا ج به خون نیست احتیاج به دوا ودرمون نیست ناصریا به دعای مردم احتیاج دارد
بس عزیزان دعاکنید دعاااااااااا

ابوالفتحی پنج‌شنبه 16 آذر 1385 ساعت 04:18 ق.ظ http://shirva.blogspot.com

آرزوی سلامتی‌اش را دارم

مهدی صابری پنج‌شنبه 16 آذر 1385 ساعت 08:48 ق.ظ http://lengehkarate.blogfa.com/

باز از خداوند بزرگ برای این هنرمند خوب هرمزگانی دست به دعا میشویم خداوند شفایش دهد.

mojtaba پنج‌شنبه 16 آذر 1385 ساعت 09:33 ق.ظ

انشالله هرچه زود تر

رامی پنج‌شنبه 16 آذر 1385 ساعت 10:26 ق.ظ http://dehtal-city.blogsky.com/

سلام کاکا!
از ایکه تو ای چند وقت که ناصر تو بیمارستان بستری بود اخبار از اوضاع و احوالش بی ما تدا ازت نهایت تشکر موهستن و نکته دیگه هم مواسته یه خواهشی از شما بکنم که از امروز که ناصر بی تهران منتقل بودن هم شما اگه اتونی اخبارش از کسی - دوستانی که تهران تشریف شوهه- بگیری و بی ما برسون .
با آرزوی شفای هرچه زودتر ناصریا
وآرزوی سلامتی شما و همه دوستان
درپناه حق.

کورال پنج‌شنبه 16 آذر 1385 ساعت 12:06 ب.ظ http://carpediem.blogfa.com/

سه شنبه از پستت خیلی ناراحت شدم. نمی دونم چرا از دست تو دلخور شده بودم که نوشته بودی وضعیت تنفسی ناصر منظم نیست. امروز خوندم ناصر به تهران رفته و ضریب هوشی به هشت رسیده خاطرم جمع شد. مرسی که مارو در جریان حال ناصر قرار می دی.... اگر ناصر بداند ... حتما خوب خواهد شد و من می دانم که او می داند.

افسانه پنج‌شنبه 16 آذر 1385 ساعت 12:28 ب.ظ

انشاء الله حالش خوب خواهد شد این فکر را باید زودتر از اینها می کردید نه بعد از ۱۵ روز به هر حال به خدا توکل کنیم که او ست هوالشافی

علی پنج‌شنبه 16 آذر 1385 ساعت 01:22 ب.ظ http://www.ali-dehban2002.tk

سلام .
به امید بهبودی کامل ناصر .
تو برگ ریز اشکات چشام و خبر کن
به جادوی لبخند غم و بی اثر کن
صدات مثل صبح ٬ یه صبح بهاری
تو می تو نی بارون و اینجا بیاری

m پنج‌شنبه 16 آذر 1385 ساعت 02:34 ب.ظ

چرا توی هیچ یک از خبرها نمیگن علت اینکه ناصر عبدللهی به چنین روزی افتاده چی است ؟ چی شد یهو ایشون سر از بیمارستان در آورد اون هم درحالت کوما و نارسایی کلیه ؟ علتش مهم است ..... چرا هیچ کس به این قسمت نمی پردازد ؟
فقط یکبار درجایی خواندم که پزشک وی به کبودیهایی روی سطح بدن ایشان اشاره کرده بود ... آیا ایشون مورد ضرب و شتم قرار گرفته و دچار ضربه مغزی و این شرایط کنونی شده ؟؟؟ لطفا در این مورد اگه اطلاعی دارید بگویید

سارا پنج‌شنبه 16 آذر 1385 ساعت 03:53 ب.ظ

اینجا یکی از همکاران من لحظه به لحظه اخبار ناصر عبدالهی را می گیره و به من می گه امیدوارم حالش خوب بشه که از دست این همکارم نجات پیدا کنم

شهرام پنج‌شنبه 16 آذر 1385 ساعت 05:46 ب.ظ http://www.ghorbat.blogfa.com

سلام
از این خبر خیلی خوشحالم
امیدوارم که باز هم خبرهای خوب و امیدوار کننده از شما بشنوم
باز هم میگم و خواهس میکنم هر کاری از دست من بر میومد بگین
من اینجا هر دارویی بخوان می تونم تهیه کنم
به امید اینکه دوباره صدای ناصر رو بشنویم
قربان شما شهرام از کانادا

آزاده پنج‌شنبه 16 آذر 1385 ساعت 06:53 ب.ظ http://azadehnozad.blogfa.com

سلام.پس بازم آخرین خبر هارو بگو.

ye dost پنج‌شنبه 16 آذر 1385 ساعت 09:58 ب.ظ

یا من اسمه دوا و ذکره شفا
دوست عزیز و خوبم
از شما به خاطر همه خبرهایی که از وضعیت ناصر دادید تشکر می کنم . کاش باز هم ما را بی خبر نگذارید . اگر خبر دیگه ای به دستتون رسید حتما"به همه دوستداران ناصر عبداللهی برسونید . همه برای سلامتیش دعا می کنیم و مطمئنم که خدای دختر کوچولوی ناصر, هون را به همه ما بر می گردونه و بخصوص به بچه هاش . دعا یادمون نره و خدا نگهدار

نازخاتون پنج‌شنبه 16 آذر 1385 ساعت 10:06 ب.ظ http://nazkhatoon.blogspot.com

سیاورشن عزیزم ممنونم از این همه زحمتی که کشیدی. سر فرصت باید برداشتم رو از این مراسم بعد از دیدن اون مستند بنویسم. قربانت و همیشه باشی!

مصطفی توکلی و رزیتا عسگری پنج‌شنبه 16 آذر 1385 ساعت 10:44 ب.ظ

ما دو نفر هم برایت آرزوی صحت و سلامت می کنیم تا دوباره با صدای قشنگت صدای آرامبخش وروح نوازت ترانه ناصریا را دوباره سردهی

[ بدون نام ] جمعه 17 آذر 1385 ساعت 01:31 ق.ظ

way bavar konid geryam gereft vaghty khondam ke :"shayad agar Naser bedanad vaghte raftan,madarash dar peue ambulanse davide ast,baraye behtar shodan bishtar ajale konad".....khodaya hich madari marge bachasho nabine...
Naser jan barat doa mikonim...

[ بدون نام ] جمعه 17 آذر 1385 ساعت 02:21 ب.ظ

من از استرالیا این مطلب رو خوندم باور کنید که انقدر ناراحت شدم که هنوز گریه م

زهرا جمعه 17 آذر 1385 ساعت 05:34 ب.ظ http://zahra999.blogfa.com

والله برای امام حسین هم اینقدر روضه نخوندن!...

نگران شنبه 18 آذر 1385 ساعت 01:06 ب.ظ

من همین الان با بیمارستان هاشمی تهران تماس گرفتم و حال ایشان را پرسیدم خانم پرستار گفتند حالشان زیاد خوب نیست توراخدا دعا کنید

مبثم شنبه 18 آذر 1385 ساعت 01:14 ب.ظ http://mmd137blogfa.com

لطفا کرالینک واجازه لینک هم به مابدهید متشکریمممممم

سایه شنبه 18 آذر 1385 ساعت 03:54 ب.ظ

سلام.ممنون به خاطر تمام خبر های دسته اولت.دارم از نگرانی برای ناصر می میرم.هیچ کس هم منو درک نمی کنه جز یکی از دوستام که اونم عاشق ناصره.
هر خبری شد ما رو بی خبر نذارین.
ممنون

سهلان شنبه 18 آذر 1385 ساعت 06:01 ب.ظ

آیا ناصر واقعا می دونه که اینقدر طرفدار داره و دارند به خدا التماس می کنند خدایا به حرمت فاطمه زهرا همین امشب شفاش بده ما منتظر کرامتتیم خودت رحم کن

نگران یکشنبه 19 آذر 1385 ساعت 09:28 ق.ظ

سیاورشن عزیز یک جوری برامون خبر بگیر شماره تلفن بیمارستان را دارم دیروز هم تلفن زدم اما امروز دیگه فکر می کنم درست نیست که ما تلفن بزنیم شماره اگه خواستی اینه ۸۱۱۶۱موقعی که از من می پرسن شما کی هستی من واقعا نمی تونم دروغ بگویم حداقل شما یک خبر جدیدی بگیرید.از خانواده و اقوامش که می شناسید

فاطمه یکشنبه 19 آذر 1385 ساعت 10:40 ق.ظ

هر شب برایش دعا میکنم او همدم لحظات غم و شادی من است خدایا به آبروی خانوم فاطمه زهرا شفایش بده شما را به خدا ما را بی خبر نگذارید

علی(ناصریا) یکشنبه 19 آذر 1385 ساعت 10:53 ق.ظ http://p-m-c.blogfa.com

سلام عزیزان .

نمی دونید چقدر خوشحال شدم دیدم اینقدر عاشق برای ناصر عزیز عبداللهی خودمان در بندر وجود داره . می دونی آخه به ما(بروبچه های تهرون) می گن ناصر تو شهر خودش طرفدار نداره و رضا صادقی حرف اولو می زنخ . البته من رضا روو هم دوست دارم ولی به تمام دوستان می کم ناصر عبداللهی یه چیزه دیگست . دیگه پیدا نمیشه . حقیقتش من داشتم می اومدم بندر پیش ناصر تا حداقل درد دوریش رو نداشته باشیم ولی گفتن اومده تهران ... . . به امید اینکه با هم همراه ناصر به بندر برای اولین بار می آم ....

من به شخصه آرزو می کنم همه ی شما عزیزان عاشق به هرچش می خواهید برسید ....
اگر ناصر می دونست که با این کار ملیون ها نفر رو با خودش می بره تو کما شاید .........
قربون همتون . کوچیک شما .علی(ناصریا)

فرید یکشنبه 19 آذر 1385 ساعت 02:28 ب.ظ

خدایا امروز ۱۶ روز است که ناصر به کما رفته ما دیگه تحمل نداریم خدایا زن و بچه پدروماردش چکار می کنند خدا به ایشان صبر به ما تحمل به ناصرعزیز سلامتی عاجل عطا فرما ناصرجان نفس بکش دوستت داریم

وچیستا یکشنبه 19 آذر 1385 ساعت 02:44 ب.ظ

خیلی نگران هنرمند محبوبمان هستیم.من فردای شبی که گفته بودید به تهران منتقل شده به بیمارستان زنگ زدم ولی نسبتم را می پرسیدند ونمی توانم دوباره زنگ بزنم سیاورشن گرامی کجایی به دادمان برس ما همچنان صلوات می فرستیم ودعا می کنیم.

دوستار ناصریا یکشنبه 19 آذر 1385 ساعت 04:43 ب.ظ http://www.banasseria.com

برای سلامی ناصر دعا کنید
سالهاست با صدای ناصر زندگی می کنم صداقتی که توی صدا ی او وجود داره هیچ خواننده ای نداره
منتظر آلبوم جدیش بودم که این خبر راشنیدم به شدت ناراحت شدم
خدایا ناصر برای ائمه اطهار قطعههایی راساخته و ارات خاصی به حضرت زهرا داشت
حضرت زهرا قسم می دهیم خدت ناصر را شفا بده


افسانه دوشنبه 20 آذر 1385 ساعت 08:39 ق.ظ

آیا واقعا هیچ خبری ندارید یا خبرهایتان خوب نیست هرچه هست بگویید بهتر از بی خبری است

کارین دوشنبه 20 آذر 1385 ساعت 08:58 ق.ظ http://www.fireknight.com

سلام دوستان خوبم .
من با بیمارستان تماس گرفتم . با بخش ای سی یو .
بدون هیچگونه سوالی گفتند که حالش هیچ تغییری نکرده و مثل قبل است .
براش دعا کنید . بیشتر از قبل .

نگران دوشنبه 20 آذر 1385 ساعت 11:21 ق.ظ

اگه قراربود حالش تغییرنکنه که همان بندرعباس بود دیگه چرا آوردنش تهران یعنی واقعا تو این پنج روزی که آمده تهران حالش اصلا بهتر نشده است

سارا دوشنبه 20 آذر 1385 ساعت 03:27 ب.ظ

من همین الان با بیمارستان هاشمی تماس گرفتم گفتند که هیچ تغییری نکرده است هوالشافی

نگران دوشنبه 20 آذر 1385 ساعت 04:33 ب.ظ

من همین الان با بیمارستان تماس گرفتم گفتند هیچ فرقی نکرده است سیاورشن عزیز تو می گی چی می شه

مریم سه‌شنبه 21 آذر 1385 ساعت 09:59 ق.ظ

سلام
من هر روز از بیمارستان هاشمی نژاد پیگیر حال آقا ناصر هستم و متاسفانه تا دیشب اوضاع مثل سابق است
من تمام مدت برا ی او دعا میکنم
ممنون از موزیک یا فاطمه بنت نبی واقعا اشک من رو در آورد
امیدوارم حضرت فاطمه خودش به کمک او بیاید
به امید بهبودی برای او

ماهی سه‌شنبه 28 آذر 1385 ساعت 12:47 ب.ظ

سلام سیاورشن عزیز چرا دیگه خبر جدید از آقای ناصر عبدللهی نمیدی):با آرزوی سلامتی وشادکامی.موفق باشی

اشکان چهارشنبه 29 آذر 1385 ساعت 08:16 ب.ظ

سلام یه خبره خیلی بد واستون دارم ناصر عبدالهی امروز (چهارشنبه ۲۹/۹) به دیاه باقی بیوست روحش شاد و یادش گرامی ((azin_roz)) این آدی منه بی ام بدین

غزل پنج‌شنبه 30 آذر 1385 ساعت 11:24 ق.ظ

بچه ها خبر بد فوت هنرمند عزیزمون رو حتما شنیدید . خیلی متاسف شدم . روحش شاد

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 آذر 1385 ساعت 12:28 ب.ظ

بخواهیم تا باشد .... اما چرا خواستیم و نماند ....؟؟؟
گذشتی از شب قصه
گذشتی از شب آواز
نه از ستاره شنیدی
نه گفتی از تب پرواز

نه گفتی از شب گریه
نه گفتی از منِ بی تو
در این حضور خیالی
چگونه ماندنِ بی تو

ستاره بود غزل بود
غزل نبود و تو بودی
تویی که از تو نوشتی
تویی که از تو سرودی

نازی پنج‌شنبه 30 آذر 1385 ساعت 07:27 ب.ظ

انا الله وانا الیه الراجعون

علی یکشنبه 3 دی 1385 ساعت 01:37 ق.ظ

متاسفانه رفت گریم گرفت یاد شعر ناصریا افتادم که میگه:
عشق تو حقن ولی دنیا پر ناحقن ا همه کس بد اتدیده از هیچکه خاشی نتدیده.
آخرم ناصر از اونا که میگفت بد دید .
ناصر تکرار نمیشه .حقیش صداش تک بود.
تو رو خدا بیاید تشیع جنازش.

مهسا پنج‌شنبه 7 دی 1385 ساعت 01:36 ب.ظ http://www.aznav.blogfa.com

برای شادی روح ناصر صلوات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد