سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

از بس ناصر را دوست داشتیم !

  توقع نداشته باشید جملاتم سرو ته داشته باشند . توقع نداشته باشید بنویسم ناصر عبداللهی در ...ناصر عبداللهی دار فانی را ...و یا هر چیزی شبیه اینها ...

 همه چیز تلخ است ، تلخ ... تلخ ...

  و هیچ چیز باز نمی گردد ... هر چه بگوییم و بکنیم بیهوده است ... واقعیتی تلخ برای ما هرمزگانی ها ... که خود نیز در آن شریک بوده ایم ...

  جدای از اینکه علت این حادثه هر چه باشد باید روشن شود ، نقش ما نیز در این رویدادهای تلخ کمرنگ نیست ...

  همین چند وقت پیش بود که صالح سنگبر در ۵۸ سالگی خودش را کشت ... یا بهتر بگویم نامهربانی ها و کم توجهی ما ...

  مگر ابراهیم منصفی را ... مگر حسن کرمی را ... مگر روی این کره خاکی چند تا مثل ابراهیم منصفی وجود داشته است ... با او چگونه رفتار می کردیم ؟ با او چگونه رفتار می کردیم ؟

  ما مردم بندرعباس با ناصر چه کردیم ؟ چگونه آوازها و لذتی را که به ما می داد، سپاس گفتیم ؟ به جای جملاتی که در ذهن دارم چند نقطه بگذارم تا کمی سبک شوم ؟ ...

 جاهای دیگر را نمی دانم ولی ما بندرعباسی ها هنرمندانمان را پس از مرگشان می خواهیم ...و صالح چه خوب می شناختمان که می گفت :" شاید پس از مرگم شعرهایم چاپ شود ،فروش رود و کمی کمک حال خانواده باشد" ...چه خوب می شناختمان ...

  چقدر از مرگ ناگوار صالح درس گرفتیم ؟ چقدر مهربانتر شدیم ...؟ اولین بارمان نبوده آخرین هم نیست ... ما خوب همدیگر را می شناسیم ...

  هر چند ناصر می خواند :" نامهربانی را هم از تو دوست خواهم داشت "... و چقدر نامهربانی هایمان را زیبا می دید ...آنجا که می گفت :" نه ایطور نین ! باور بکن ! ایشو از بس به آدم دوست شوهه ... ایی از محبت زیادن ..."

  بله و ما از بس تو را دوست داشتیم ...

 

 

نظرات 44 + ارسال نظر
bahmaniiran پنج‌شنبه 30 آذر 1385 ساعت 01:05 ب.ظ http://mojtababahmani.com/weblog

نمی دونم چی بگم فقط == ناصریا تو که تا حالا غم ادیهده از همه ک بد ادید.........

الهه پنج‌شنبه 30 آذر 1385 ساعت 02:34 ب.ظ http://babayebaroon.blogfa.com

" نه ایطور نین ! باور بکن ! ایشو از بس به آدم دوست شوهه ... ایی از محبت زیادن ..."

اینو تا حالا نشنیده بودم ولی انقد قشنگه که چشمه ی خشک شده ی چشامونو باز به جوشش درآورد ...

اومده بودم بگم من همچنان منتظر جواب اون دو تا سوالی که ازتون پرسیده بودم هستم ... خواهش میکنم ...
دونستنه اونا برام مهمه ...

راستی به اقوام ناصریا بگید نذارن ناصریا تو تهرون دفن بشه حیف نیس ! ... تن اون باید تو خاک بندر به خاک تبدیل بشه ...
وای خدایا چه جمله ی نفرت انگیزی نوشتم .. تصورش دیوونه کننده س ...

هدا پنج‌شنبه 30 آذر 1385 ساعت 02:38 ب.ظ http://dokhtariazsavaheleeshgh.blogsky.com

آخ ناصر .. آخ که هر چ ِ‌ بگیم کم مُگُفتن .. یَ نفر ساده بَ مثل چوکلک .. کسی که بلد نبو دوز و کلک .. م ِ گنوغُم مثل خُم گنوغ مَوا .. آدمی سادَ و لب دروغ مَوا .. آخ که چقدر زود هستَ به رفتنت .. دلُم ، دلُم ،‌ دلُم برات خونِن کاکام .. خون

امید پنج‌شنبه 30 آذر 1385 ساعت 02:53 ب.ظ http://www.hormozgani.net

حالا که ناصر از بین ما رفت ........ راست اگی سیاورشن جان :
ما بندرعباسی ها هنرمندانمان را پس از مرگشان می خواهیم ....

علی(ناصریا) پنج‌شنبه 30 آذر 1385 ساعت 03:08 ب.ظ http://p-m-c.blogfa.com

انا لله و انا الیه راجعون

عزیزم . ناصرجان. درسته بندریا اینجورین . .گرنه ناصر عزیز من کسی که واقعا می تونست همونطور که تا الان سر آمد بود بهترین خواننده ی ایرانی در جهان بشه ... ناصر ‌؛ابراهیم خان منصفی رو خیلی دوست داشت و رفت و به ابراهیم پیوست .

ناصر بار دیگر به ما یادآوری کرد خدا گلهای خوش بو خود را زود دست چین می کند .
ناصر راحت شد از این دنیای نکبتی که همه تو اون گیریم ... اشک های روز و شب من و دیگران پشت و پناهت .
می دونم فاطمه بنت نبی و احمد ثانی تو را درآن دنیا تنها نمیزارند .
ولی دلم به حال این جماعت غافل می سوزه که نمی دونن چه گوهری رو از دست دادند و از چه ابهت صدایی کوتاه ماندند .....

تو رفتی از غمه تو شده ابری حواسم
من از بی تکیه گاهی همیشه می هراسم
دلم تنگه برای روزای با تو بودن
نمی دونی چه سخته تو غربت دلسپردن!

علی(ناصریا)

مریم پنج‌شنبه 30 آذر 1385 ساعت 03:56 ب.ظ

برای ما تلخ تر از شما بود
من فقط یکبار او را در کنسرت دیدم و با آن لبخند صادقانه همیشه در ذهنم و قلبم می ماند به اندازه وسعت قلبم به تمام شما مردم هرمزگان تسلیت میگم
شاید برایمان دعا کند تا واقعییت ها را بدانیم
هر روز گلی پرپر میشود
باید به کسانی که این تلخی را با تمام وجود حس کردند فقط تسلیت گفت

ایمان پنج‌شنبه 30 آذر 1385 ساعت 04:19 ب.ظ

پیکر ناصر عزیز در قطعه هنرمندان بهشت زهرای تهران آرام خواهد گرفت ! والسلام !

ye dost پنج‌شنبه 30 آذر 1385 ساعت 04:47 ب.ظ

به سرش هوای حوا زد و رفت ..........
به خدا که همه قدر ناصر را می دون. بندریا که جای خود ....
من ناصر را خیلی کم میشناختم . من جنوبی نیستم ولی با صداش زندگی می کنم . چی شد ؟ چرا رفت ؟
اونقدر ‍‍پاک بود که در شب شهادت امام نهم رفت ..... رفت
به همه مردم ایران تسلیت می گم
روحش شاد
.................................

رامی پنج‌شنبه 30 آذر 1385 ساعت 04:56 ب.ظ http://dehtal-city.blogsky.com/

دلم شوا بلبل بَشُم

یَه بلبل بی همزبُن

واجِیرجِیر وچِلی وِلی

بیام رو بُم خُنَتُن

بگم عزیزم یادِتِن

یَه روزی پیشت اَستَرُم

افسوس که قدرُم نَدُنُست

تیر اِتزَه تو بال وپَرُم

آدمُ قدرُم نادُنِن

آدمُ حرفُم ناخُنِن

آواز خوب و بی ریام

وا یَه دُفم گوش ناکُنِن
.........................
باز هم تسلیت.........

شهرام پنج‌شنبه 30 آذر 1385 ساعت 05:43 ب.ظ http://www.shahramclub.blogsky.com

آه...

تو کنسرت ناصر ازش میخواستیم از ابراهیم منصفی بخونه

چقدر خوب میخوند

حالا کی مث ناصر از خودش و رامی بخونه

سایه پنج‌شنبه 30 آذر 1385 ساعت 06:07 ب.ظ

فقط می تونم بگم:
روحت شاد ناصریای گلم...

گن جیش کک پنج‌شنبه 30 آذر 1385 ساعت 06:42 ب.ظ

چشم ها به یکدیگر امان دیدن نمی دهند ... این رسم کهن این مرز وبوم مست وناصر فدایی ی دیگر وقتی ان رسیده که ما کمی مروت یادبگیریم

محمدرضا پنج‌شنبه 30 آذر 1385 ساعت 06:43 ب.ظ

مردم عزیز بندری
با ناصر چه کردین؟

مجتبی پنج‌شنبه 30 آذر 1385 ساعت 07:08 ب.ظ http://door-az-to.blogfa.com

من هم به نوبه خودم به شما و به همه کسانی که ناصر عزیز رو میشناختن ودوستش داشتن تسلیت میگم .حیف شد از میانمون پر کشید رفت

سید ابوالحسن موسوی پنج‌شنبه 30 آذر 1385 ساعت 07:16 ب.ظ

یادم باشد ... قرار است بمیرم تا خوانده شوم .. یادم باشد ... دردم میگیرد وقتی هنرمندی جا خالی میکند برایم ... یادم باشد .. دوشم خیلی سنگین شده بعد از رامی . صالح و حالا ناصر ... یادم باشد حالا خودم هم باور کن که نمی توانم و بعد از مرگ همه اقرار کنند که می توانستم......... از همه ینها ... یادم باشد که روز و روزگار خوش است

موسا پنج‌شنبه 30 آذر 1385 ساعت 07:53 ب.ظ http://www.zehneziba.blogsky.com/

مه تو تکرار غرک نبودم. افسوس ...

نرگسی پنج‌شنبه 30 آذر 1385 ساعت 07:58 ب.ظ http://nargesi.blogfa.com

ناصر عزیزم ، ای ندیم اطلسی ها

به راستی که گلچین روزگار همیشه بهترین گل ها رو می چینه

هنوز کوچ نا به هنگامت رو باور نمی کنم

هنوز صدات تو گوشمه ... انگار همه ی اون آهنگا رو واسه خودت خونده بودی

زنده ها خیلی براش کهنه بودن
خودشو تو مرده ها جا زد و رفت

چقدر برای موندنت اشک ریختیم و دعا کردیم

چقدر خدا خدا کردیم

چقدر التماسش کردیم

اما قسمت بود بری و ما رو تنها بذاری و هم نشین فرشته ها بشی

رفتی اما همیشه با مایی ... تا دنیا دنیاست دوستت داریم

..........

میترا پنج‌شنبه 30 آذر 1385 ساعت 08:09 ب.ظ

رفت ... فقط همین

مرجان پنج‌شنبه 30 آذر 1385 ساعت 11:09 ب.ظ http://marjan.blogfa.com

ارزو کردم توی این ۱ ماه که جند دقیقه ای به هوش بیاد و بگه چی شد! بگه چرا! شاید ما به خودمون بیایم. شاید بدونیم که ما هم رفتنی هستیم. شاید دست از غرور و زبون بازی برداریم. دلم گرفته... خیلی... متاسفم!!

فرنوش جمعه 1 دی 1385 ساعت 12:18 ق.ظ

یه روز دلم گرفته بود مثل روزای بارونی........... امروز این آهنگ را زمزمه میکردم و گریستم .

حسین جمعه 1 دی 1385 ساعت 02:16 ق.ظ

................................اخ اخ اخ
بخدا کمر موسیقیه استان شکست.............

هومن جمعه 1 دی 1385 ساعت 02:54 ق.ظ

سلام خیلی دلم گرفت آخه چقدر قدر نشناسیم حالا که رفت می گیم ناصر / ناصریا و ... درس بگیریم دیروز خالو صالح رفت امروز ناصر رفت و فردا .....دوستان هنوز هستند هنرمندانی که زنده هستند ولی کسی یادشان نیست وقتی که از بین ما رفتن باز .... مثل اینکه وقتی زنده هستند برای ما مردن و وقتی که مردن برای ما زنده می شن .
چند مدت پیش در سایت هرمزگانی نت مصاحبه با محمد منصور وزیری رو خوندم دلم گرفت .
یک قسمتی از مصاحبه با این هنرمند :
اما بغض گلوی این مرد 53 ساله را هم می فشرد و لرزش صدایش گواه بر آن است مگر او را هم کس یا کسانی می شناسند که خواهان مصاحبه با او هستند ؟ . . .
درددلهای او دل ما را به درد آورد , بی توجهی ها , قدرنشناسی جوانان , عدم حمایت , بی احترامیها و . ..

امیرمسلم زاده جمعه 1 دی 1385 ساعت 09:20 ق.ظ

بسیارمتاسفم. تسلیت میگویم روحش شاد ودر آرامش باد

علی داسمه جمعه 1 دی 1385 ساعت 10:06 ق.ظ http://sampadbandar.persianblog.com

سلام دوست عزیز . من وبلاگم را دوباره فعال کردم . لطفا به من لینک بدهید . با تشکر از شما که به فکر هرمزگان بزرگ هستید .

bahmaniiran جمعه 1 دی 1385 ساعت 03:08 ب.ظ http://mojtababahmani.com/weblog

ایی مرغی که نغارن ایی کغارن آی نخوندن بوی مغ ، مغ هم نغارن نخوندن کا کا ای صوت کا کا ای صوت تَمٌمِ درد ن و هجر برارن

جمشید جمعه 1 دی 1385 ساعت 04:22 ب.ظ http://www.dehang.blogfa.com/

بسیار خوشحال شدم وقتی که وبلاک پر محتوای شما را دیدم.دوست دارم در کنار هم بتوانیم خدمت بهینه ای به این خاک سراسر گوهر بار انجام دهیم در این راه مرا یاری فرمایید.

دلتنگ جمعه 1 دی 1385 ساعت 06:12 ب.ظ

در وبلاگ لنگه مطلبی در مورد ناصر درج شده که خیلی جالبه
یکی از دوستان هم در قسمت نظرات مطلبی رو در مورد مشکوک بودن مرگ ناصر نوشته حتما بخونید

دلتنگ ناصر جمعه 1 دی 1385 ساعت 06:13 ب.ظ

یکی از دوستان در قسمت نظرات وبلاگ بندر لنگه مطلبی در مورد مشکوک بودن مرگ ناصر از قول یکی از روزنامه ها نوشته حتما بخونید

سارا.س جمعه 1 دی 1385 ساعت 07:26 ب.ظ http://harfhaeebarayegoftan.persianblog.com

باورش سخته.خیلی سخـــــت.........

مهدی معتمد (آواز) جمعه 1 دی 1385 ساعت 09:03 ب.ظ http://www.awaz.blogfa.com

سلام
وبلاگ خوبی دارید موفق باشید
مهدی معتمد

چوک محله جمعه 1 دی 1385 ساعت 09:25 ب.ظ http://sarekoocha.blogsky.com/

او دِین خُ به بندر و بندری اَدا ایکردن .

همشهری تو در غربت جمعه 1 دی 1385 ساعت 10:21 ب.ظ

با عرض تسلیت به همه هنرمندان بندرعباسی و خانواده ایشان روحش شاد

ابراهیم جمعه 1 دی 1385 ساعت 10:30 ب.ظ http://inja-anja.mihanblog.com

نمی دانم نمی توانم حرف بزنم یا فکر می کنم حرف زدن دردی را دوا نمی کند؟!

سارا جمعه 1 دی 1385 ساعت 11:13 ب.ظ http://neweshtar.blogfa.com

سلام سیاووشون عزیز. مرگ ناصر عبدالهی برای همه ما سخت بود چه شما اهالی خوب بندرعباس چه ما بوهشری ها چه بقیه ایرانی ها...
من مرگ ناصر را به همه ی آنانی که چه بعد و چه قبل از مرگ یک هنرمند نامش را زنده می دارند تسلیت می گویم. شریکیم دوست گرامی

سارا جمعه 1 دی 1385 ساعت 11:14 ب.ظ http://neweshtar.blogfa.com

تو را لینک می کنم

زهرا جمعه 1 دی 1385 ساعت 11:58 ب.ظ

وقتی که موسیقی پاپ مرده بود از جمله کسانی که یکبار دیگه اونو احیا کرد کسی نبود جز ناصر ....... روحش قرین رحمت یادش گرامی

همچو حافظ همه شب ناله وزاری کردیم

کای دریغا به وداعش نرسیدیم وبرفت


فاطمه شنبه 2 دی 1385 ساعت 04:30 ب.ظ

سلام دوستان عزیزم پرواز ناصر همه دوستدارانش را در بهت قرار داد.روحش شاد.

فاطمه شنبه 2 دی 1385 ساعت 04:47 ب.ظ

تسلیت میگم ناصر با پرواز ناگهانیش همه دوستانشو در بهت قرار داد. من یک دختر افغان هستم و ایرانی نیستم اما ناصر هنرمندی دوست داشتنی برای همه ماست یادش همیشه در قلب من زنده است.

سیروس یکشنبه 3 دی 1385 ساعت 12:49 ق.ظ

برای ناصر
ولم مکو تنهام منو دستم بگه رهام مکو

من این حرفا رو قبول ندارم واز شما مدیر این وبلاگ دوستانه تقاضا دارم دنبال علت باشین
بعد از ناصر نوبت کی هست
نباید پرونده ناصر راکت بماند

سینا یکشنبه 3 دی 1385 ساعت 01:48 ق.ظ

ناصر رفتی؟
یادم میا تو سالن فجر اومدی اون موقع از تو متنفر بودم آخه فقط شنیده بودم مغروری اما اونشب وقتی گفتی نامردم موسیقی بندرعباسو به دنیا معرفی نکنم فهمیدم که بعضی مردما لیاقت آدمای بزرگو ندارن فقط از ته قلبم میگم همشهریا اگه رضا صادقی و . . .الان اینجا ایستادن ناصر جاشونو باز کرد

حمید ( کلبه موبایل ) یکشنبه 3 دی 1385 ساعت 02:00 ق.ظ http://kolbeye-mobil.mihanblog.com

سلام . .

نمیدانم چه بگویم . .

با همه ی بی سروسامانیم . . باز بدنبال پریشانیم . .
طاقت فرسودگیم هیچ نیست . . در پی ویران شدنی آنیم . .
آمدام تا نگاهم کنی . .

ناصر جان چرا اینقدر زود . .
صدایت را همیشه گوش خواهم داد . .

دوستان گرامی . . خیلی غم بزرگی بود که بر ما گذشت . .
در آدرس زیر یک تم زیبا از ناصر عبداالهی عزیز . .
http://kolbeye-mobil.mihanblog.com/Post-168.aspx
حمید از نیمه ی شمالی ایران ( شاهرود )
موفق باشید . .

راضیه یکشنبه 3 دی 1385 ساعت 11:36 ق.ظ http://sahel2001.blogfa.com

سلام به همگی دوستان دختری هستم از گرگان خیلی ناصر رو دوست داشتم منم اصلا باور نمیکنم که خیلی آسون ناصر از کنارمون رفت به همه دوستان تسلیت میگم

رویا یکشنبه 10 دی 1385 ساعت 10:12 ب.ظ

باران که می آید
گوش به زنگ صدای تو
تکه تکه ترانه های کهنه را کنار هم میچینم
و همیشه به همین حقیقت تلخ می رسم که
تو هم با ما نبودی...
ناصریا ای عزیزترین عزیز همیشه دوستت داریم به امید روزهای با هم بودن...

هادی شنبه 26 اسفند 1385 ساعت 08:39 ق.ظ http://chahvazi.blogfa.com

با سلام
وبلاگتون خیلی جالبه به امید بهتر شدن
وبلاگ روستای ما هم لینک کنید
با تشکر
chahvazi.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد