سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

گزارش تصویری از تشیع و تدفین ناصر عبداللهی

 

تهران ـ عکس ها : مینو عسگری

 

 

 

بندرعباس

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

...................................... 

گزارش را فردا می نویسم .  

 

نظرات 37 + ارسال نظر
فریده قاسمی سه‌شنبه 5 دی 1385 ساعت 12:01 ق.ظ http://dokhtekong.blogsky.com

بقاء عمر شما و به امید تداوم راه ایشان و سایر هنرمندان فقیدمان.....

ye dost سه‌شنبه 5 دی 1385 ساعت 12:12 ق.ظ

سلام .
فکر می کنم اولین نفری باشم که دارم این عکسها را می بینم . دست شما درد نکنه سیاوش جان . به این زودی .....
اول بگم هر کسی این نوشته را خوند همین الان برای شادی روح ناصر خواننده محبوب و مظلوم جنوب یه فاتحه بخونه و بعد ... ای کاش غربت ناصر در این عکسها حس نمی شد . ای کاش صدایش را می شنیدیم که برای جوانان این مملکت می خواند . نمی دانم از چه بنویسم . بگذار راستش را بگویم . خیلی ناصر را نمی شناختم . خیلی کم . صدایش را دوست داشتم . فقط همین . و بعد .. وقتی فهمیدم . .. وقتی برای اولین بار از تلویزیون شنیدم که ناصر عبداللهی در کما !!!! یکدفعه دلم ویران شد . به یکباره فرو ریخت و از آن لحظه به بعد اینترنت تنها امیدم برای بدست آوردن خبر بود و به تلویزیون که هیچ امیدی نبود . از بخت خوب با سیاوش از گردشهای متعدد در سایتهای گوناگون آشنا شدم و چه چیز بهتر از این . او هم با سعه صدر من را پذیرفت و بعد .... . حالا چگونه به او و به همه انهایی که سالها قبل از من و بهتر از من ناصر را می شناختند تسلیت بگویم . اصلا" چه بگویم .. ... چه می شود کرد ؟
خدایا .......................................
یا فاطمه بنت نبی .....
دعاکنیم برای بچه های کوچک و بزرگش برای همسرش و مادرش .
یا حق .

فرنوش و فریبا سه‌شنبه 5 دی 1385 ساعت 12:50 ق.ظ

خوابیدی بدون لالا ئی و قصه
بگیر اسوده بخواب بی درد و غصه

دلتو بردی با خود به جای دیگه
اونجا که خدا برات لالائی میگه

از شما متشکرم تصاویر خوب بود ولی ایکاش از خانواده ایشان هم عکس تهیه می شد.

همشهری تو در غربت سه‌شنبه 5 دی 1385 ساعت 12:54 ق.ظ

با درود به تو سیاوش خوب موفق باشی تا بعد یا حق

نازیلا سه‌شنبه 5 دی 1385 ساعت 03:59 ق.ظ

سیوش جان به خاطر زحمتهای بی مزد و منتت ازت خیلی ممنونم.
این آخرین نقطه دنیای فانی جایی است که همه ما دیر یا زود به اون میرسیم.
ناصر زنده هست و همیشه هم زنده خواهد ماند...

leila سه‌شنبه 5 دی 1385 ساعت 07:45 ق.ظ http://www.kimiyaweb.mihanblog.com

ناصر نه تنها محبوب اهالی جنوب بلکه فردی دوست داشتنی برای کل ایران و شاید هم کل ایرانیها بود حالا هر جای دنیا که باشن . واقعا حیف بود که اینقدر زود بره امیدوارم شما که ظاهرا همشهری ایشون بودید اخبار درست را منتشر کنید تا پشت سر این خواننده محبوب کشور حرف درست نشه . چون کسی که درباره ائمه اطهار به این زیبائی می خونه نمی تونه این کارهائی رو که مردم می گن کرده باشه .به هر حال این حرفها چیزی از ارزشهای ناصر کم نمی کنه
روحش شاد و یادش گرامی باد

گل مینا سه‌شنبه 5 دی 1385 ساعت 07:57 ق.ظ http://adambarfi1.persianblog.com

سلام ممنون از عکسا اون عکس آخر دیوونم کرد ناصر غریب بود و غریب رفت از روزی که تو رفتی پریده رنگ شادی اما خورشید می تابه مثل یه روز عادی چطور هنوز پرنده داره هوای پرواز چطور هنوز قناری سر می ده بانگ آواز مگه خبر ندارن تو رفتی از کنارم چرا بهت نگفتن بی تو چه حااااااااااااااااالی دارمممممممممممممم:((((((

اکرم سه‌شنبه 5 دی 1385 ساعت 08:42 ق.ظ

نازت که و نازت که ...
روحش شاد.

کارین سه‌شنبه 5 دی 1385 ساعت 09:03 ق.ظ http://www.fireknight.com

خیلی دلم می خواست ناصرو تا بندر عباس همراهی کنم. ممنونم که با گذاشتن این عکسها احساس کردم اونجا هستم . خدا رحمتش کنه . هنوز کوچش را باور ندارم.

bahmaniiran سه‌شنبه 5 دی 1385 ساعت 09:58 ق.ظ http://mojtababahmani.com/weblog

آقا مرسی لطف مردی

سینا از نی ریز y-m سه‌شنبه 5 دی 1385 ساعت 10:28 ق.ظ

سلام عکس ها رو دیدم خیلی زیبا بود سیا جون y-m

فرهاد سه‌شنبه 5 دی 1385 ساعت 11:03 ق.ظ

ممنون از بابت اطلاع رسانی ، با هیچ کلامی نمیتوان جای خالی این هنرمند را پر کرد، ولی امیدوارم مرجعی پیدا بشه و دلایل مستندی به عاشقان این هنرمند بده

فریبا -فرنوش سه‌شنبه 5 دی 1385 ساعت 11:19 ق.ظ

دل دیوانه دیشب عالمی داشت
جدا زان چشم غمگینت غمی داشت
شبی بود و شرابی بود و حالی
بداغ سینه سوزت مرهمی داشت
نبودش شکوه از بی همزبانی
خدا را شکر دیشب همدمی داشت

از شما بسیار متشکریم و در صورت امکان تصاویری از خانواده ایشان هم بگذارید.

الهه سه‌شنبه 5 دی 1385 ساعت 11:53 ق.ظ http://www.babayebaroon.blogfa.com

ناصر عبداللهی در کماست . لطفا دعا کنید !

وضعیت ناصر عبداللهی کمی بهتر از دیروز است .

دعا برای بهبودی ناصر عبدالهی

پزشکان عابدزاده را برای معالجه ناصر به بندر بیاورید !

ناصرعبداللهی ، دوشنبه ساعت نوزده .

ناصر امروز بهتر از دیروز...

ناصر خوب می داند زمستان هرمزگان دیدن دارد .

یک روز سخت برای دوستان و نزدیکان ناصرعبداللهی

دکتر سامی مقام: مشکل مغز و ریه ی ناصر عبداللهی هنوز حل نشده است.

ناصر عبداللهی به بیمارستان شهیدهاشمی نژاد تهران منتقل شد .

برای ناصر عبداللهی !

صدای اسحق احمدی در هوای این روزهای بندر !

ناصر عبداللهی...

از بس ناصر را دوست داشتیم !

هنوز محل تدفین ناصر عبداللهی مشخص نیست .

با مادیانی سپید باز آمده ، عریان و بی نقاب !

گزارش تصویری از تشیع و تدفین ناصر عبداللهی

...................................................................

یک ماه از عمر ما شد این ۱۷ تیتر ، ‌تموم دعاهامون ، تموم گریه هامون همه شدن همین ۱۷ تا ! ...

حرفی نمونده ، تنها به معجزه فکر میکنم .. راستی ناصر یادداشتشو واسه اینسرت کاست معجزه آماده کرده بود ؟




نگران سه‌شنبه 5 دی 1385 ساعت 12:26 ب.ظ

سیاورشن عزیز از گزارشهایت خیلی متشکریم انشاالله مستدام باشی و پایدار . دیشب برنامه صندلی داغ با ناصر عبدالهی مصاحبه کرد این بار دوم بود که من این مصاحبه را می دیدم اما اینبار با نگاهی مو شکافانه با تمام وجودم نگاه می کردم و به حرفهایش گوش می دادم . می خواستم با صدای رسایت به همه آنهایی که از خدا نمی ترسند و به این هنرمند عزیز به عناوین مختلف تهمت می زنند در حقیقت به مردم هنر دوست ایران توهین می کنند بگویید دیگر خجالت بکشید و دست از یاوه گویی بردارید

الهام سه‌شنبه 5 دی 1385 ساعت 12:53 ب.ظ

سلام سیاوش جان...سکوت سرشار از ناگفته هاست...از روزی که گزارش مادان سفیدتو دیدم فهمیدم که چه حالی هستی و امروز هم که گزارش تصویریت...من به نوبه خودم واقعا ازت ممنونم خیلی زحمت کشیدی دیشب شبکه ۲ برنامه صندلی داغ ناصر رو تکرار کرد...چقدر دوست داشتنی چقدر امیدوار به زندگی چقدر شیطون و بامزه و...گریه کردم گریه کردم اما...در ضمن ممنون به خاطر دقتی که در قرار دادن عکسها داشتی و عکسهای بی ربطو حذف کردی ...بازم به خاطر زحماتت و احساس قشنگ و صمیمیت که بی منت بود و سکوت سرشار از گفته هایت ممنون...

با درود به روح بلند ناصر عبداللهی عزیز
می خواستم بدانم شما از دلیل واقعی قتل این هنرمند اطلاع دارید؟

الهام سه‌شنبه 5 دی 1385 ساعت 12:57 ب.ظ

ای وای از عکس آخر....ببینید هممون ببینیم اینه آخرو عاقبتمون تازه مردی به بزرگی و معروف بودن ناصر...تنها در زیر این همه خاک...سکوت این قبرستان...تنهایی و....چقدر پرمعناست این عکس واقعا چند لحظه دقیق دیدن و اندیشیدن خیلی حرفها درونش نهفتست....

وب نوشته سه‌شنبه 5 دی 1385 ساعت 01:06 ب.ظ http://webneveshte.persianblog.com

روحش شاد و یادش گرامی باد

ناصر سه‌شنبه 5 دی 1385 ساعت 01:38 ب.ظ

توی عکس آخر ناصر چقدر تنها شده تو غروب بندر ....

گل مینا سه‌شنبه 5 دی 1385 ساعت 03:50 ب.ظ http://adambarfi1.persianblog.com

نمی دونم چرا هر چی می گم آروم نمی شم
همش گریه همش بغض ۲ روزه لب به غذا نزدم من عاشق ناصر بودم هم صداش هم خودش اعتقاداتش شخصیتش تمام آهنگاشم دارم اما ناصر خیلی غریب رفت و نمی دونم داغ رفتنش از رو قلبم پاک می شه؟ دست تکون دادن آخر توی اون کوچه خلوت....گریه های بی نهایت ...چقدر عکس آخر غریبانه اس..منم و حسرت با تو ما شدن تویی و بدون من رها شدن ...ناصر عزیزم رفت بار سفر بست با چشمایی پر از سوال چرا؟چرا؟جز خوبی چه کرده بود که اینچنین نا جوانمردانه کشتنش؟نمی گم واسه ناصر دعا کنیم بیایم از ناصر بخوایم برای ما دعا کنه !کاش ذره ای مانند تو باشم عشقم ناصر..

ناصر سه‌شنبه 5 دی 1385 ساعت 03:57 ب.ظ

اینم یه سری عکس که من تهیه کردم

http://www.eggdisk.com/browse/misaghsat/17006_8r4LY

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 دی 1385 ساعت 05:37 ب.ظ

خدایا
حالا که ناصریای عزیزمان برای همیشه رفت دیگر به چه امیدی در این دنیای بی ارزش زندگی کنم.تو خود شاهدی که یک لحظه نمی توانم ارام باشم.به یاد چند سال پیش که در کنسرت ناصریا دیدمش و همیشه با شنیدن صدایش نور امید کوشش و تلاش در من تابیده میشد.دوست دارم من هم برای همیشه از دنیا می رفتم .غم نبودنش بسیار سنگین است.خدایا به همه ما صبر عطا کن و عزیزمان را با حضرت فاطمه و علی(ع)محشور کن.او در قلب من همیشه زنده است فقط درد فراقش را......

شب سه‌شنبه 5 دی 1385 ساعت 05:55 ب.ظ

تو رفتی و دل ارومم دربه در شد
ندونستم چرا مرغ عشقم توی عاشقی بی بال و پر شد.

خبرنگار سه‌شنبه 5 دی 1385 ساعت 05:56 ب.ظ http://raportkhabarnegar2007@yahoo.com

من هم از مرگ ناصر عزیز بسیار متاثرم .برایهنرمند مرگ بعمنای تولدی دوباره است .به امید روزی که دوباره ناصر را ببینیم .

روزهای بی خاطره سه‌شنبه 5 دی 1385 ساعت 06:35 ب.ظ http://greatmemorial.blogspot.com

خیلی غم انگیز بود و البته باورنکردنی! ممنون بابت عکسها :((

مریم سه‌شنبه 5 دی 1385 ساعت 07:18 ب.ظ

سلام
امروز مراسم بندرعباس بوده میدونم فقط دوستان ناصر کافی بودند تا مراسمی لایق او باشه دلم میخواست اونجا بودم فردا اینجا مسجد جامع شهرک قدس مراسمی هست امیدوارم تمام دوستدارانش بیایند تمام روز و شب به صدایش گوش میدم و افسوس رفتنش اشکهایم را سرازیر میکنه احساس میکنم روحش اینجاست و همین کافیه تا آرامتر بشم
الان داره میخونه دل من یک روز به دریا زد و رفت
من گریه میکنم و براش دعا میکنم که ما رو فراموش نکنه
روحش شاد و دلش به سبکی پر باشه

هرا سه‌شنبه 5 دی 1385 ساعت 09:10 ب.ظ

...سپاس برای همه چیز
برای یک ما نخوابیدنت
برای لحظات شاد با ناصر بودنت وثبت صمیمی ترین ناگفته هایش برای دل بزرگ تو
برای امید گرمی که جدیدا در دلش ،آفریده بودی
برای یک ما پریشانی ات در پشت شیشه های بیمارستان
پشت خط خبر ماندهایت
یک نفره شده بودی یک رسانه بماند که خیلی از رسانه ها خبرهایشان را از تو می گرفتند اما خراب و بی رمق تحویل می دادند
برای تویی که بعد از خبر خرابی تمام عالم در چشمهایت ریخت
برای تویی که یک روز زیر بارن ماندی تا بی خبری بندر را با کپی های سیاه و سفیدت بشکنی
...وشکست وروزی که مردم نه پوستر های رنگی .و.. .و...که با کپی های سیاه و سفید سیاورشن به خانه رفتند
...وما ماندیم و حجم بی معرفتی و حق ناشناسی
ومصلایی که شیخ شهر کلیدش را نداندتا برناصر در مصلای دل مردم بندر عباس نماز خوانده شود
و دروغ نگفته ام که بگویم این یک ماه یک وبلاگ غیرتمند کار یک رسانه ملی را میکرد
جوانمرد من ای ترسای پیر پیرهن چرکین....
سپاس بر تو عزیز

لیلا سه‌شنبه 5 دی 1385 ساعت 09:24 ب.ظ http://siavarshan.blogsky.com

با سلامو هنو ز فوت کر د نش را نمی تو ا نم با ور کنمو روزو شب به اهنگها یش گوش می کنم و مد ام گر یه می کنم .واااااااااااااای :امان از ان عکس اخر: قلبم با دیدن ان عکس به خدا قسم درد می گیر د.فقط همین ر ا می گو یم: با غم خا نوا ده ایشان و بستگا نش شر یکم . به امید دیدار در روز اخرت : ای خو ش صد ا ی من. همیشه بیا دت هستم.کسی که هیچ وقت فر ا مو شت نمی کند.

ستاره چهارشنبه 6 دی 1385 ساعت 08:46 ب.ظ

خدا می داند چقدر غمگین و متاسفم. دریغ از آن صدای روشن و زیبا. البته تاسف برای ماست وگرنه او حالا در جایی است بسیار بهتر و روشن تر. انشاءالله همان دو ترانه زیبای بنت نبی و احمد ثانی دستش را خواهند گرفت.

امیراسماعیل پنج‌شنبه 7 دی 1385 ساعت 11:57 ق.ظ

تو رو خدا اون عکسی که تبلیغ رز لبه ورش دارین اعصابمو به هم می ریزه

متاسفانه (این را از صمیم قلب میگم ) دستم از بندر کوتاه بود که در تدفین کوهی از محبت و غیرت که اصلا باورکردنی نیست شرکت کنم فقط برای این که خودم را از عقده های نبود ناصر که حتی در مراسم شب هفت آن گل عزیز در مسجد جامع شهرک غرب تهران نتونستم خالی کنم خالی شوم از روز ۲۹ آذر تا حالا هنوز باور نمی کنم که دیگه از صدای گرم و وجود ناصر خبری نیست مگه میشه که دیگه نباشه . خصوصا بعد از به یاد آوردن تنها کنسرتی که تا حالا دیده ام و آن کنسرت ناصر در کرمانشاه بود درست در حالی که او به خاطر کنسلی پرواز خودش و سایرین را با سواری فقط با نیم ساعت تاخیر خودشو به کرمانشاه رسوند و با وجود فرط خستگی برنامشو بسیار عالی اجرا کرد.
یک هفته است که در هر لحظه با ترانه هاش وقت را میگذرونم ولی به جز اشک ریختن حاصل دیگه ای نداره واقعا خدا به همسر و خانواده اش صبر بده فقط ای کاش حداقل میفهمیدیم چرا اینطور شد

بلوحی جمعه 8 دی 1385 ساعت 04:13 ب.ظ

وای وای سخت است دیدن و شنیدن خبر ناصر


بلوحی از المان

نینا سه‌شنبه 12 دی 1385 ساعت 01:33 ق.ظ http://www.fartor.blogfa.com

سلام منم تسلیت میگم ۴ سال پیش تو کیش دیدمش خیلی خاکی خونگرم وقتی از کیش برگشتیم رفتم کاستاشو خریدم هنوزم عاشق شدمی ئرد زبونمونه تو اخباری که خوندم این طور معلومه که کشتنش خدا لعنتش کنه اونی که این بلا رو سرش اورده شما که بنرین چیزی نشنیدین؟

فرناز پنج‌شنبه 21 دی 1385 ساعت 12:04 ب.ظ

آخرش بغض صداتو
دلِ دریا با خودش برد
به تن ساحل تب دار
غم تنهایی تو نسپرد

عکس آخری مثل پتک تو سر ناباوریهام خراب شد

هنو باور ندارم رفتنشو
دست خاک سرد سپردن تنشو
هنو باور ندارم
هنو باور ندارم

hamed.ashegh شنبه 14 بهمن 1385 ساعت 01:07 ب.ظ

زندگی صحنه ی یکتای هنر مندی ماست
هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود
صحنه پیوسته بجاست خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد.یادش گرامی باد

رویا شنبه 11 فروردین 1386 ساعت 10:57 ق.ظ

افسوس از ناصر .۲روز قبل سر خاکش بودم خیلی غریب بود.یادش گرامی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد