سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

این چند روز!

جشنواره ی فیلم و عکس اردیبهشت

این چند روز که گذشت مصادف بود با برگزاری جشنواره فیلم و عکس اردیبهشت. خیلی دوست داشتم گزارشی از این جشنواره تهیه کنم ولی متاسفانه به دلیل مشکلی که در آخر به آن اشاره می کنم نتوانستم این کار را انجام دهم. نتایج و عکس های برگزیده را می توانید در فتوبلاگ لور ببینید. از عکس های غلامرضا رحیمیان ، امیر مسعودی ابری و یکی از عکس های صادق طاهری و روح اله بلوچی خیلی لذت بردم. در بخش فیلم هم کار احسان و ایمان رضایی برایم جالب بود.  رضایی همیشه چیز تازه ای برای غافلگیر کردن دارد . یکی از نکات مثبت جشنواره نکوداشت حسن بنی هاشمی بود . نمایش فیلم های او برای من که برخی از آنها را برای اولین بار می دیدم ، خیلی جالب بود . بخصوص فیلم نهنگ که هم منصفی در آن ایفای نقش داشت و هم علی حبیب زاده .

روز جهانی تیاتر

 مراسمی در روز جهانی تیاتر در فرهنگسرای طوبی برگزار شد . اجرای چند نمایش و نمایشنامه خوانی از برنامه های این روز بود. خسته نباشند .  

تماشاگران بندرعباسی در رشت سوزانده شدند !

این چند روزی که گذشت مصادف بود با حذف تیم شهرداری مثلا بندرعباس از مرحله اول پلی اف صعود به لیگ برتر .

   البته هیچ میلی به صعود تیم شهرداری نداشتم ولی با اتفاقاتی که در حواشی دو بازی رفت و برگشت برای این تیم و تماشاگرانش افتاد میلم عوض شد و ...

در بازی رفت که در بندرعباس برگزار شد هم تماشاگران و هم مسولین تیم شهرداری سنگ تمام گذاشتند . (فقط بازیکنان تیم یا بهتر بگویم فقط تیم بود که سنگ نیمه تمام گذاشت.) تیم پگاه گیلان در یکی از بهترین هتل های بندرعباس اسکان داده شد و از بسیاری امکانات رفاهی و تفریحی بهرمند شدند . در طول بازی هم تماشاگران بندرعباسی به تشویق تیم محبوبشان پرداختند و تماشاگران تیم پگاه در امنیت کامل بر سر بردند. یک امر عادی و پیش پا افتاده که البته در کشور عزیزمان کمتر به چشم می خورد . حداقل در بازی برگشت در رشت این گفته ثابت شد . جایی که سه تماشاگر بندرعباسی با آب جوش سوختند و ...تیم شهرداری حتی برای تیم شهرداری در شهر رشت مکانی برای اسکان تهیه نشد و این تیم به انزلی منتقل شده بود . و هزار کوفت و زهرمار دیگر که بالاخره تمام شد و گذشت ولی امیدوارم تیم شهرداری مثلا بندرعباس به لیگ برتر صعود کند تا این تیم پگاه یک بار دیگر مهمان بندرعباس باشد. فقط همین!

در همین باره : تقدیر فدراسیون از اهالی فوتبال هرمزگان

لیگ برتر / کانوشت

روز بزرگداشت فردوسی و شبکه استانی

 امروز روز بزرگداشت فردوسی است . دیشب در برنامه شو وا شو یا همان شوو بندر که پر بیننده ترین برنامه شبکه استانی است (متاسفانه یا خوشبختانه ؟) مجری برنامه با گفتن این جمله که امروز موضوع برنامه ما فردوسی و شاهکار اوست به من شوک وارد کرد. برنامه ای که تا دیروز به قول و گواه دوستان  داشت راجع به ترس از موش بحث کارشناسی می کرد چه شده بود که ... هر چند حرف و نکته خاص و به درد بخوری درباره فردوسی و اثرش هم بیان نشد ولی باز جای شکر و تشکر و خیرات باقی است. دست به آسمان دراز کنیم و دعا کنیم که حداقل امشب یکی را بیاورند که چند کلمه بتواند راجع به فردوسی حرف بزند و ما هم یاد بگیریم .

   ترکید !

   بالاخره سیستم ما هم ترکید . بسیاری از اطلاعاتم شامل عکس و گقتگو و ...را از دست دادم .هنوز هم مشکل دارم. سعید و جواد دارند روی سیستم من مهندسی می کنند! خدا به خیر بگذراند. اگر بگویم چه چیزهایی از دست داده ام یقینا مرا نمی بخشید. همه اش هم بر می گردد به بی نظمی من!  

نظرات 23 + ارسال نظر
sepideh سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1386 ساعت 12:09 ب.ظ

سلام بچه ها !!! سلام سیاورشن !!!!!!
چه آدم جالبی هستی سیاوش، نمی یای نمی یای وقتی هم که میای با دست پر میای و حسابی خبر داری ، خیلی جالبه ها نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
خوب اگه میدیدی کامپیوترت مشکل داره باید اطلاعات مهمتو روی چند تا CD رایت میکردی یا اگه حجمش زیاد بود هارد به هارد باید یک Backup میگرفتی که به دردسر نیفتی، ولی خوب برات تجربه شد، من یکبار این مشکل رو پیدا کردم، هاردم سوخته بود، مهندس کامپیوتر بهم گفت : کاربر کامپیوتر حرفه ای اونه که اطلاعاتش رو غیر از روی هارد روی CD هم رایت کنه تا به مشکلی بر نخوره، حالا من که حرفه ای نیستم ولی سعی کردم همیشه روی ۱ CD رایت کنم تا به مشکلی برنخورم. و برام تجربه شد.

ماکان سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1386 ساعت 12:44 ب.ظ http://datumfreedom.blogspot.com

خوب تو فوتبال اینجور اتفاقات می افته..حالا شما هم اگه بخوای متظر باشی تا اونها دوباره بیان و انتقام بگیری دیگه مردم عادی احتمالا می خوان خونریزی راه بندازن....بابا صلوات بفرست

۱ـ تو فوتبال این جور اتفاقا نمی افته . و نباید بیفته . مساله اینجاست که اتفاق نیافتاده بلکه اتفاق رو انداختن ! اگه اصرار دارین که تو فوتبال اینجور اتفاقا می افته خب چرا نباید تو بندرعباس بیفته ؟ چرا تا حالا نیفتاده ؟
۲ـدیگران رو نمی دونم ولی من باید سه نفر رو بسوزونم ! به نظرم بهتره دفه بعد هر کس به اندازه توانش کار کنه ! امیدوارم دفه بعد ی وجود داشته باشه .
۳ـباشه می فرستیم .
۴ـممنون

بهشب سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1386 ساعت 02:21 ب.ظ

اولش چرا این همه زود خبر تئاتر رو جمع کردی دوم سلام سوم بابت سیستمت متاسفم چهارم تیم شهرداری مزد خوب بودنش رو گرفت ودر اخر امیدی به این مرکز خلیج فارس برای بهتر شدن برنامه هاش نداشته باش راستی خوشحالم که دوباره میبینمت امیدوارم این دو جراح بتونند سیستمت رو کار بندازند

ابراهیم سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1386 ساعت 02:43 ب.ظ

نه !!!! ای داد بی داد ... مراسم عزاداری کی برگزار ابود؟ خبر آده ما هم بیاییم!!!

سبزه پری سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1386 ساعت 05:35 ب.ظ

مشکلی که در آخر مطرح کردی فکر نمی کنم ناشی از بی نظمیت باشه سیاورشن عزیزم!
ممکنه برای هر کسی پیش بیاد!مهم اینه که هیچی انگیزه ی تو رو برای نوشتن کم نمیکنه و مهمتر اینکه تو همه ی اون اطلاعات رو توی ذهن خلاقت داری!اینو مطمئنم.

ای خداااااااااااا!

دخت هرمزگانی سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1386 ساعت 07:27 ب.ظ http://dokhtehormozgani.blogfa.com

همیشه موفق باشى

فرناز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1386 ساعت 08:31 ب.ظ

سیاورشن سلام !
همسر گیلانی ام را مجبور کردم ازتون عذرخوای کنه :

سیاورشن عزیز
نمیدانم بر سر فرهنگی که روزگاری مایه مباهات همه ایرانیان بود چه آمده است ، سرزمینی که زمانی دروازه مفاهیم تجدد و تمدن دنیای امروز بوده به یکباره به محاق وچ اندیشی و جزم گرایی بی پایانی گرفتار آمده است . هرچند هنوز هم میشود به هوشنگ ابتهاج ها و پروفسور سمیعی ها افتخار کرد .
حسین

کشمیری ساجده سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1386 ساعت 09:12 ب.ظ http://www.solina.blogfa.com/

همه چی از خوب است است تو خوبی ؟

سیدجلال سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1386 ساعت 11:00 ب.ظ http://kolger.blogsky.com

سلام
مه که نمفهمی چه اتگو ولی:

۱- با مرام یه خبری اتداده (جشنواره)
۲-خوت اتفهمی موضوع ای پست چه هسته؟
۳- زیاد بی خو ناراحت مکو پیش اتا.

انکس که به عیسی خو بی بابا ایساختن چهارشنبه 26 اردیبهشت 1386 ساعت 12:27 ق.ظ

سلام سیاورشان عزیز
امیدوارم حالتون خوب باشه
از اینکه به روز شدید خوشحالم
در ضمن کنسرتی در پیش داریم ...........!!!!!!!!!!!
پنجشنبه و جمعه

چوک لنگه چهارشنبه 26 اردیبهشت 1386 ساعت 12:30 ق.ظ http://lengeh.blogsky.com

چوب خدا صدا نداره
با اینکه خیلی دلم میخواد شهرداری به لیگ برتر راه پیدا کنه اما خیلی هم از ماجرایی که تو رشت سرش اومده ناراحت نیستم در واقع باید بگم تیمهای بندر عباسی کمی هم حقشان است . چقدر اذیت تیمهای دیگر شهرهای استان میکنند هزار قانون و برنامه سرشون در میارن تا بالا نیان و پیشرفت نکنن و در نهایت خودشون به مراحل بالاتر راه پیدا کنند.
یاد یک از حرفهای خودم افتادم که در یکی از پستهایم نوشته بودم که شما (تیمهای بندرعباس) به خصوص اونهایی که برش زیاد دارن حق تیمهای زیر دست خود را میخورید و سرانجا اونایی که از شما بالاترن حق شما را...

با تو موافقم بیشتر به خاطر تماشاگران ناراحتم !

roya چهارشنبه 26 اردیبهشت 1386 ساعت 08:08 ق.ظ http://atrebaharnaranj.persianblog.com/

سلام ... خسته نباشی ... چه حیف شد ... دوست داشتم تو این نشست وبلاگ نویسا شرکت کنم .... اما انگار قسمت نبود . .. موفق باشی ... در پناه حق

رحیمیان چهارشنبه 26 اردیبهشت 1386 ساعت 11:12 ق.ظ

سلام سیاورشن
تا بوده همین بوده

موسا چهارشنبه 26 اردیبهشت 1386 ساعت 11:22 ق.ظ http://zehneziba.blogsky.com/

سلام
از جشنواره فقط عکسهایش را دیدم و لذت بردم.
چون خوب می دانم درون آن سیستم چه ها که نبود، برای این اتفاق بسیار متاسفم! .. بسیار!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
گاهی دلم برای دیدنت تنگ می شود . رخ بنما برادر!


ویدا چهارشنبه 26 اردیبهشت 1386 ساعت 12:19 ب.ظ

سلام سیا جان . خوبی؟
من می دونم کامپیوترت چی شده. آخه سر خودم هم اومده. یادته که؟؟؟
اول بگم که فقط نگران نباش... چون چیزی پاک نشده. همه هیدن شدن . با یه آنتی ویروس خوب می تونی برشون گردونی. باید بری روی فایل هایی که نشون میده و از اون جا کلیک راست کنی و بری داخل فایل . اگه مشکلی داشتی یا نتونستی، بگو تابهت بگم که دقیقاً چی کار کنی! باشه؟
اسم ویروست هم پروژان هست اگه اشتباه نکنم...
موفق باشی...

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 اردیبهشت 1386 ساعت 06:31 ب.ظ

امتحان

چوک سورو پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1386 ساعت 08:45 ق.ظ http://suru.blogsky.com

سلام سیا
ما بندریها خیلی مهمانوازیم ، حالا شمالی ها هم خواستند با ما مهمانوازی کنند شاید هوا سرد بوده خواستند با اب گرم ما را گرم نگه دارند ، ما هم می توانیستیم هو سرد رو سرشون بریزیم . مشکل بندر عباس این است که هنوز هولگان ( لات های طرفدار فوتبال ) ندارد که بتوانند از طرفداران تیم مقابل پذیرایی کنند .

اگر به حرف من گوش می دادید و کامپیوتر خودت بیمه می کردی الان مشکلی نداشتی ، بیمه قادهار و بیمه گوده رایانه شما در مقابل ویروس ـ کراش و هکرها حفظ می کنند . یک تکه پارچه سوز قادهار و یک هیکل از گوده یادت نریت .
سیای عزیز فکر اکنوم یک هیکل هم به بازوی خودت ببند تا از گزند بلاهای اسمانی و زمینی در امان بمونی !

مهرگان پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1386 ساعت 09:36 ق.ظ http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام.
اهل فوتبال نیستم ولی باهات موافقم.
در باره برنامه شو بندر ٬ خیل از عواملش را می شناسم . متاسفانه فاقد یک ذره بینش
موفق باشید.

منا جمعه 28 اردیبهشت 1386 ساعت 12:16 ق.ظ http://dokhte-suroo.blogfa.com/

سلام سیاورشن خوب هستین با تبادل لینک موافق هستین؟
عکس هایی از استان هرمزگان

روح اله بلوچی جمعه 28 اردیبهشت 1386 ساعت 02:54 ق.ظ

سلام

هنگام چطوره خش گذشت

سلام ...خیلی ...جای شما خالی ...به زودی انویسوم !

بهشب شنبه 29 اردیبهشت 1386 ساعت 09:56 ق.ظ

مرتضی خان این رو خبر کن . نمایشگاه تابلوهای سفالین خانم شایا صفا از روز جمعه ۲۸ اردیبهشت در حمام گله داری افتتاح شد .این نمایشگاه تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت بر پا می باشد . از علاقمندان و انهایی که علاقه ای به این اثار ندارند دعوت میشود که از این نمایشگاه والبته حمام گله داری دیدن فرمایند .

گل مینا شنبه 29 اردیبهشت 1386 ساعت 11:49 ق.ظ http://nasserabdollahi.blogsky.com

سلام سیاوش
ببین اگه به اون طریقی که ویدا گفت اطلاعاتت برنگشت از برنامه ریکاوری استفاده کن که این برنامه اطلاعات پاک شده>هارد و برمی گردونه البته شاید همه رو برنگردونه اما احتمالا بیشترش بر می گرده بعد این کار و هم خودت نکنیا بده کسی که وارده انجام بده چون این برنامه ریکاوری خطرناکه!

درمورد آب جوشم باید بگم احتمالا قصد بدی نداشتند می خواستند پذیرایی کنن و چایی بریزن بدن دست تماشاگرا و لی خوب چون خیلی حول بودن این امر مهم زودتر انجام شه به جای لیوان آب جوش و ریختن روی تماشاگرا!!!

چوک بندر چهارشنبه 2 خرداد 1386 ساعت 08:07 ق.ظ http://Hichi Omni

سلام.مه همه ی بازیهای شهرداری رفتم ورزشگاه.حتی بشتر از ۷ بار رفتم سر تمرینشو.مه هم اول تا حدودی از وجود این همه بازیکن غیر بومی ناراحت هسترم ولی بعدا که با جند نفر از فوتبالیو استان گپ امزه شوگو که هدف این از تیم امید که همه بندرین و تیم فولاد به عنوان بازیکنن آینده تیم استفاده بکنن.موضوع بعد که تماشاگروی بندری چند دستن که جای همه با هم فرق اکنت.یه عده اتن تا بازی بگیننویه عده اتان تا برقصن.یه عده هم اتان تا به حمید خدمتکاری تشویق بکنن.مه ورزشگاه فولادشهر و آزادی رفتم.اوجا هر چی فحش بلد بشن به بازیکن ادن.مه بازی با ژگاه که رفتم حالم از فوتبال پگاه به هم ایخا چون به گفته دست نشان ۱۷ بار به خو شوکردند رمین که فکر بکنم ایهمه مصدوم که ایشو تو ای ۲ ساعت تو بازی شهسته بیمارستان شهید محمدی اینهسته!ولی حق شهرداری نهسته که نیاد لیگ برتر ولی از خدا خواهش اکنم که بریم لیگ برتر تا یه بار دگه پگاه بیاد بندر اوقت خودم بهش روغن سوخته داغ ادم ببرن به ماشینخا.بعد هم سنگ ادم خونه بسازن و هو جوش ادم تا تو راه چایی بخارن.حالا بگین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد