سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

جشنواره داستان کوتاه چی‌چی‌کا

انجمن داستان بندرعباس برگزار می‌کند.

اولین جشنواره‌ی داستان کوتاه چی‌چی‌کا

پنجشنبه ۲۶ مهرماه ساعت۱۸. فرهنگسرای طوبی . سالن فرهنگ

 با حضور [حسین سناپور]

نظرات 13 + ارسال نظر
بهزاد چهارشنبه 25 مهر 1386 ساعت 10:33 ق.ظ http://bandari.blogsky.com

من چطوری می تونم شرکت کنم ؟

عضو برگزار کننده ارج نهاد ۳۸ ناصریا چهارشنبه 25 مهر 1386 ساعت 12:01 ب.ظ

سلام.
خسته نباشید..
سپاس فراوان از سیاورشن وزین و گرانقدر
امسال قراره دومین سال ارج نهاد رو برگزار کنیم..
فرصت زیادی نداریم..
و از تو و همه حامیان موسیقی استان و به ویژه ناصر مفقود حمایت و همفکری می خوایم..
من پارسال افتخار طراحی و کارگردانی مراسم رو به عهده داشتم..منتظر پاسخت هستم.

فرناز چهارشنبه 25 مهر 1386 ساعت 11:12 ب.ظ http://f-efzal.blogfa.com

سلام !
آخرین خبر : امشب (چهارشنبه) کنسرت گروه دارکوب برگزار نشد !

جشنواره داستان کوتاه چی‌چی‌کا پنج‌شنبه 26 مهر 1386 ساعت 09:35 ق.ظ

سلام

ورود برای همه علاقمندان آزاد است

عضو برگزار کننده ارج نهاد ۳۸ ناصریا پنج‌شنبه 26 مهر 1386 ساعت 12:29 ب.ظ

خسته نباشید..
سپاس فراوان از سیاورشن وزین و گرانقدر
امسال قراره دومین سال ارج نهاد رو برگزار کنیم..
فرصت زیادی نداریم..
و از تو و همه حامیان موسیقی استان و به ویژه ناصر فقید حمایت و همفکری می خوایم..
منتظر پاسخت هستم.
....انگار جواب ندادنت مبنی بر اینکه نمیتونی همکاری داشته باشی..سپاسگزارم.خداحافظ

سلام ...ممنون
من نمی دونم شما می‌خواید چیکار کنین و چه کاری از دست من بر میاد؟

فرناز جمعه 27 مهر 1386 ساعت 08:36 ب.ظ http://f-efzal.blogfa.com

سلام !
میخواستم بگم ظاهرا کنسرت گروه دارکوب هیچ شبی (از شبهای اعلام شده) برگزار نشد ! حوزه هنری گفته چون استقبال زیاد بوده و ما جای کافی نداشتیم کنسرت لغو شده ، اما وزارت ارشاد اعلام کرده کنسرت مجوز لازم برای اجرا رو نداشته !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

و من برای خیلی چیزا متاسفم . . .

کهره شنبه 28 مهر 1386 ساعت 01:35 ب.ظ

اقای بیخیال کدوم جشنواره .به بدترین شکل ممکن بدون نشست بدون نقد وبررسی اثار میان دوستان رو سرگرم میکنند یه جایزه ای هم میدن والذالین.این از شب موسیقی جوان (چی بود )این از جشنواره تاتر ایینی وسنتی (نفهمیدم کدوم کارها سنتی وایینی بود)اینم از اولین جشنواره چی چی بپیچی.حذف جشنواره تاتر استانی .حذف کنگره شعر وداستان جوان.(حالا سناپور که هیچ مارکز هم بیاد کلا بیخیال جایزه رو بگیر بریم )

عضو برگزار کننده ارج نهاد ۳۸ ناصریا شنبه 28 مهر 1386 ساعت 07:10 ب.ظ

سلام
خسته نباشی
یه برنامه هایی هست که نیاز به اطلاع رسانی داره
چه خوب که از تریبون شما این کار صورت بگیره..
در بحث روابط عمومی هم نیاز به کمک حضرتعالی است
و بطور کل اینکه اگه حضوری دیدار داشته باشیم به نتایج بهتری می رسیم..فعلا در حال انتخاب اعضا هستیم..مرسی

کشمیری ساجده یکشنبه 29 مهر 1386 ساعت 01:05 ب.ظ http://www.solina.blogfa.com/

همه چیز خوب است وقتی در دیده می شود
خوندنی شدی و عکس دست زده اش خوب است

نوید نقوی یکشنبه 29 مهر 1386 ساعت 02:38 ب.ظ

منتظر گزارش چی‌چی‌کا تو سیاورشن باشیم؟
اگه ممکنه چند تا لینک از بازتابش توی بلاگستان برامون بذار من که هرچی گشتم پیدا نکردم.ممنون.

وحدانی سه‌شنبه 1 آبان 1386 ساعت 05:15 ب.ظ http://goranaz.blogsky.com

سلام و نخسته دوست عزیز
حرکت جالبی شده و به امید روزی که کشوری برگزار بشه
با - پایداری - منتظرت هستم

سپیده دم چهارشنبه 2 آبان 1386 ساعت 03:21 ب.ظ http://bayon.blogsky.com

سلام همراه عزیز
امکان دستیابی به داستانو از طریق وب هستن یا نه.
ممنون ابوم راهنمایی بکنی

سلام عزیزم .
نه فکر نمی کنم .

kahreh پنج‌شنبه 3 آبان 1386 ساعت 11:01 ق.ظ

javab mohajrane bh sanapor az haftan bger

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد