سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

مقداری سلیقه!

  این طرحی که می‌بینید چند روزی در اندازه‌های بزرگ در سطح شهر بندرعباس نصب شد بود. من هر دفعه که این بنر را می‌دیدم با خودم می‌گفتم این شهر که گرافیست‌های خوبی دارد، پس چرا از چنین طرحی به عنوان بنر روز خبرنگار استفاده شده‌ است؟

  با این که گرافیست نیستم و از گرافیک هم چیزی نمی‌دانم (فقط یک مقداری سلیقه دارم) ظرف نیم ساعت طرحی با موضوع همین برنامه زده‌ام که در پایین می‌بینید. البته اگر قرار بود من هم مثل یک موسسه تبلیغاتی بابت این کار پول بگیرم، خب بیشتر وقت می‌گذاشتم و چیز بهتری در می‌آوردم. به هر حال از همین لحظه و همین جا اعلام می‌کنم که اگر قرار است طرحی‌های این چنینی مورد استفاده قرار بگیرند من با ایده‌هایی بهتر در خدمتم. فقط پولش ترجیحا نقد باشد.

نظرات 18 + ارسال نظر
یک سرباز فراری از میدان مین دوشنبه 21 مرداد 1387 ساعت 01:48 ق.ظ

از کی تا حالا بندرعباس دارای (گرافیستهای )خوب شده که ما بی خبریم.

اگر اشتباه نکنم اول مهر ۱۳۶۰

گن جیش کک دوشنبه 21 مرداد 1387 ساعت 03:03 ق.ظ

خیلی هم خوب

آبودان خاش بگذره!

ایستگاه خبر دوشنبه 21 مرداد 1387 ساعت 03:44 ق.ظ http://istgah1.blogfa.com

سلام
از این که از نظرات خود مارا بهره مند نمودید بسیار سپاسگذارم.
هدف از راه اندازی وبلاگ توجه خاص به اخبار ارائه نشده هرمزگان در رسانه هاست .امیدوارم در این راه خداوند یارمان باشد.آمین
من قبل از این نیز از بازدید کننده های وب شما بودم با نام خبرنگار شهر.

مستمر باشی!

ابراهیم دوشنبه 21 مرداد 1387 ساعت 08:54 ق.ظ

بابا خوش سلیقه! ای گرافیست! ای بمب خلاقیت ...
انصافا ایده طراحی پوستر روز خبرنگار بصورت صفحه اول روزنامه ایده ی جالبی است. اما طرح شما وتو می شود و مردود است! آخه آدم آیتم های اصلی و حیاتی (!!!) پوستر را اینقدر ریز طراحی می کند؟؟؟ من اگه مدیر کل اداره بودم که بودجه چاپش را نمی دادم!
کربون کلنچت

کربون کدت.

بدیس دوشنبه 21 مرداد 1387 ساعت 09:03 ق.ظ http://aask.blogsky.com/

سلام.باید خدمت سرباز فراری عرض کنم که نه تنها گرافیست بلکه در همه زمینه های هنری هرمزگان همواره سرامد بوده .اما باید چشما را شست وجور دیگر دید.بامطلب تاثیر موسیقی بر کودکان بروزم

سلام . چشم که چه عرض بکنم باید جونخو هم بشورن!

ذولفی زاده دوشنبه 21 مرداد 1387 ساعت 09:07 ق.ظ

دستتو درد نکن دگه !!!! حالا طرح ما بو بد :-))))
سبز
سفید
قرمز
په شیر و خورشیدی کجان ؟

طرح شما حرف توش نین ولی گپ چرا!

[ بدون نام ] دوشنبه 21 مرداد 1387 ساعت 09:09 ق.ظ

خوب ُفکرپویای گرافیکی نیزاز مایه های خبرنگاریست که ستودنیست البته

کربون کدت!

بندرجاسک-فرزاد بادروج دوشنبه 21 مرداد 1387 ساعت 10:40 ق.ظ http://www.jaski.blogfa.com

کارت درست استادی

کاروم درست هه تا حدودی ولی استاد خودتی!

رومن دوشنبه 21 مرداد 1387 ساعت 11:21 ق.ظ http://www.riquelme8.blogfa.com

سلام
بازی بعدی آرژانتین چهارشنبه ساعت ۴:۱۵ دقیقه بعد از ظهر با صربستان.

ممنون . می بینمت تو بازی!

حسین رزده دوشنبه 21 مرداد 1387 ساعت 01:26 ب.ظ http://sozlavar.blogfa.com

ممنون که اومدی از کنسرت حسن پیغان نوشتم بیانظر بده
منتظرم

من معمولا میام. باشه اومدم. از آداب کامنت نهادن هم یکی این باشد که در مورد یادداشت مربوطه چیزی بنگارند.

سبزه پری دوشنبه 21 مرداد 1387 ساعت 06:25 ب.ظ

تبریک می گم.
تلاشت واقعا قابل تقدیره...

خیلی دل‌تنگتم!

موسا سه‌شنبه 22 مرداد 1387 ساعت 03:38 ق.ظ http://zehneziba.blogsky.com/

سلام
بشته شبیه به صفحه روزنامه بودن تا بنر
هر دو طرح ضعیف

سلام.
اینکه شبیه صفحه روزنامه باشدعمدی بوده.به بیانی دیگر: جون امدادن که شبیه صفحه روزنامه بشت بعد تو اگفتی شبیه صفحه روزنامه بودن؟
قربانت

شاهین سه‌شنبه 22 مرداد 1387 ساعت 07:58 ق.ظ http://3marholor.blogfa.com

طرح شما خیلی زیبا است اما چیزی که در طرح اول وجود دارد و در طرح شما لحاظ نشده است سه رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران است.

تکبیر!

مسافر قطار سه‌شنبه 22 مرداد 1387 ساعت 09:08 ق.ظ

سلام برادر
کار ونظر زیباییست ولی یک غلط املایی کوچک اون بالا اذیت میکنه (‌ یکمین )‌ که اگه اولین میشد بهتر بود باعث غلط املایی یکیمین نمی شد
نمره ۱۹ تلاشتان مستمر و قلمتان توانا و دمت گرم
چون دوستدارم همیشه بهترین باشی
از کوچکترین خطایت نخواهم گذشت
دوست دا ر تو

سلام استادعزیز
متنها رو دقیق از پوستراصلی کپی کردم.
کربونت

رحیمیان سه‌شنبه 22 مرداد 1387 ساعت 01:22 ب.ظ http://www.rahimian.blogsky.com/

سلام
طرحت جالب شده.
مث خودت که خیلی جالبی.
پایدار باشی.

سلام. ممنون. کجای مه برات جالبن؟
سلامت بشی کاکا!

راپورت خبرنگار سه‌شنبه 22 مرداد 1387 ساعت 01:51 ب.ظ

وقتی رانت خواری بعضی ها ودستها ی بشت برده را ببینی آنگاه خوب میدانی این یعنی چه ؟یعنی اینکه یک موسسه تبیلغاتی بیاید تمامی کارهای ارشاد وسازمان فرهنگی شهرداری را به خاطر روابط آشکارومخفی خود قبضه کندو.....

البته من هم اگه کار گرافیکی داشته باشم می دم به همون موسسه مورد نظر شما. شکل اون کار جزئی از حیثیت کاری من هم هست و من دوست دارم کارم رو کسی انجام بده که حرفه‌ای تره! ( این تره ی آخر با تره که نوعی سبزی است و تر به معنی خیس اشتباه گرفته نشود. منظور همان است خودمان است.)

حمید سه‌شنبه 22 مرداد 1387 ساعت 07:38 ب.ظ

درود بر گرافیست ها!!!

لطفا پا تو کفش ما گرافیست ها نکن! طرح اولی که در سطح شهر نصب بود بسیار ضعیف بود. طرح شما چون گرافیست نیستید و ادعایی ندارید مورد قبول واقع شد نقطه.
به همه جواب دادی به ما هم جواب بده

به زودی منتشر می‌شود:
آلبوم خدا جوابتو بده با صدا و ترانه‌هایی از ناصر زرجام

سمنو پنج‌شنبه 24 مرداد 1387 ساعت 12:47 ب.ظ http://www.doniayefani.blogfa.com

این که شما زدی صفحه اول روزنامه است نه بنر
اونی هم که اونا زدن چپ اندر قیچیه ولی از طرح شما بهتره
به جون خودم

متشکرم. جدای از این موضوع یک مقدار میگو به جیره غذایی خود اضافه کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد