سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

افشای متن یک گفتگوی تلفنی!

اون: [با ناز و مقداری اعتماد به نفس] من چی ِ تو ام؟ 

من: ها؟ یعنی چی؟ 

اون: منظورم اینه که من برات مث چی می‌مونم؟ از همین حرفایی که همه به هم می‌زنن دیگه، ماه من! سنجاب من!  چه می‌دونم از این حرفا دیگه! 

من: آها یعنی الان باید ازت تعریف کنم؟ 

اون: خیلی خُلی! ببین اگه بخوای منو توی یه جمله یا کلمه یا عبارت توصیف کنی، بهم چی می‌گی؟ 

من: [بعد از یک مکث کوتاه] عسل طبیعی آذربایجان! 

اون: [صداهایی گنگ و نامفهوم] برو گم شو! دیوونه‌ای به خدا!

نظرات 12 + ارسال نظر
فرشته مرگ پنج‌شنبه 14 شهریور 1387 ساعت 12:46 ق.ظ

دربارهاین نظری ندارم چون اگه مال بقیه افشا بشه چی می شه

ماهی بالی پنج‌شنبه 14 شهریور 1387 ساعت 09:19 ق.ظ http://mahibali.blogsky.com/

معمولا اون جماعت نبفهمه عسل طبیعی آذربایجان چه بفهمه

جغد بندری پنج‌شنبه 14 شهریور 1387 ساعت 09:50 ق.ظ

نادنم...

ایمان پنج‌شنبه 14 شهریور 1387 ساعت 12:59 ب.ظ http://civil.sharif.edu/~zakeri

!!!!!!!
نیاز بشره، غیر قابل تغییر ! فقط باید مسیرش رو یاد گرفت!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 شهریور 1387 ساعت 02:31 ب.ظ

چشمم روشن بابا ! ... این "اون" کی می باشد ؟ که با ناز و ادا با شما اختلاط می فرماید و ماه و سنجاب و عسل ... می باشد ؟

من عصبانی می باشم . . .

موسا پنج‌شنبه 14 شهریور 1387 ساعت 02:59 ب.ظ http://zehneziba.blogsky.com/

چیزی بود که باشد برای خودش!
شاید ذهنت این متن را از " کامبیز" گرفته باشد !
چشمک می زنیم.

بندرجاسک-فرزاد بادروج پنج‌شنبه 14 شهریور 1387 ساعت 03:49 ب.ظ http://www.jaski.blogfa.com

؟؟؟؟

علی خان (!!!؟؟؟) جمعه 15 شهریور 1387 ساعت 12:36 ب.ظ

افهمی که افشای روابط شخصی دیگران حکمش چن کاکا؟
اهدااااااااااااااااااام !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!اهداااااااااااااااااااااام اهدااااااام (ترجمه کلمه : ااهدام : اعدام)

ادامه افشای متن
اون : مکن غمزه که دل بی تو هلاکن
دل مه بی تو از روی نیازن
عسل آذربایجون کم یاب بودن
از دوریش معدوون(معده) بی تاب بودن

من :
عزیزوم دل مه مثل سرابن
مدو نزدیک که از تو در فرارن
پسینی مه عاشقی بی تاب بودم
دگه بی تاب بودن بی مه حرومن
یا بجای مصراع آخر
( در اموا امکه تا سیراب بودم) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

همی الان سراییده بو

جالبن!

فرهاد جمعه 15 شهریور 1387 ساعت 12:57 ب.ظ http://porsukh.blogspot.com

بعدآ میفهمه چه تعبیر نابی به کار بردی

علی شنبه 16 شهریور 1387 ساعت 01:56 ب.ظ

سلام
مه( نوعی) معمولا منفی باف نهم یعنی اتونوم از پشت یه پنجره کثیف منظره تمیز رو ببینم .امااولا از آقای احمدی نسب گله موهه که .......
دوماکجای فهرست مطالب پشت جلد فهوای فرهنگی ایشه که اسم مجله فرهنگستان جنوب نهاده بودن .
سوما :شاید بگین که پیشداوری نامنصفانن.اما مطمئن بشین از کوزه همان برون تراود که در اوست .
نهایتا :شما رو به پیر و پیغمبر بخاطر بقای جنگل از اسراف درمصرف بی خود کاغذ حذر بکنین .به اون آقا هم بگین دریای اندیشه ات؛فنجون اندیشه هم نین. شادکام بشین

ویدا شنبه 16 شهریور 1387 ساعت 02:02 ب.ظ

سلام
خوبی کاکا؟
کی بوده این عسل طبیعی آذربایجان؟؟؟!!! :-)))))))))
عجبا!
جالب بود!

جرون پنج‌شنبه 4 مهر 1387 ساعت 08:10 ق.ظ http://www.joroon.blogfa.com


سلام. کاری به متنش ندارم ولی فکر کنم یه جوری نوشتی که میشه فیلمش کرد اصلن منظورم فیلمنامه نیست ها ولی ..
موفق باشی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد