سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

تاثیرپذیر، برون‌گرا، آرمان‌گرا، احساسی!

چند روز پیش یکی از دوستان یک تست خودشناسی یا شخصیت‌سنجی بهم معرفی کرد. گفتم اگر از همین تست‌های رایج باشد که حاضر نیستم وقتم را تلف کنم. اما جناب دوست تاکید کرد که این تست متفاوت است. تست جالبی بود. پیشنهاد می‌کنم شما هم امتحان کنید و اگر مایل بودید پاسخش را در قسمت نظرات بگذارید تا من هم بیشتر و بهتر بشناسم‌تان.

پاسخ تست من این بود: تاثیرپذیر، برون‌گرا، آرمان‌گرا، احساسی

تو یک تیپ "عارف" هستی، مهربان، خردمند و بخشنده. مثل بودای فرزانه، تو می‌توانی سخنران تاثیرگذاری باشی و می‌توانی استعدادهای خلاقانه‌ات را در راه پیشبرد اهدافی که قلبت برایت تعیین کرده است - و نه عقلت – بکار ببری. ولی مراقب باش که دوستانت از این طبیعت آرام تو سوء استفاده نکنند. که این درست همان بلایی بود که بر سر مسیح آمد! پیش از هر چیز دیگری، تو دوست داری که هماهنگ با جریان زندگی پیش بروی. ضمناً احتمالاً چیز دود کردنی‌ای در این دنیا نمونده که تو دود نکرده باشی!! خیلی باحاله!! آهان! راستی پرحرفی رو هم خیلی دوست داری!!  

 پ ن:اگر از این تست‌ها سراغ دارید بی‌نصیب نگذارید. هر چه واقعی‌تر و صریح‌تر بهتر!

نظرات 31 + ارسال نظر
طلوع یکتا کصه دوشنبه 25 شهریور 1387 ساعت 07:28 ب.ظ

سلام سیا جوون..

تست خودشناسی جالبی هسته ...اینکه بی خومون بهته بشناسیم ! که البته فکر کنم اگه خومون بی خومون نشناسیم په دیگرون ناتونن بشناسن .
ای تست جالبن با یه تیر دو نشونه ! هم خود شناسی هم عضویت در سایت یک به یک ! فکر اکنم عضو بودنش مهمته هسته تا تست خودشناسیش ...

سیا ! نتیجه ی تستت کمی ایرادی هستن ...آخه تو کجا و پر حرفی کجا ....... لبخند ..و دلت شاد....

سلام ... پرگپی که اکنم ولی مه کجا و دود کجا؟
مه فقط دود خوروم خوبن!

رحیمیان دوشنبه 25 شهریور 1387 ساعت 08:32 ب.ظ http://www.rahimian.blogsky.com/

سلام
جالب هسته
تا حدودی درسته
خاش بشی.

سلام . خیلی‌ها درخواست دادن شما جواب تستت رو بذاری تا ببینن!
ببین چقدر برای همه جذابی!

خیالباف دوشنبه 25 شهریور 1387 ساعت 09:45 ب.ظ

خیالباف

(تاثیر پذیر، درون گرا، آرمان گرا، احساسی)

تو یک تیپ "خیالباف" هستی. کم حرف و با قوه تخیل زیاد. تو اصولاً شخصیت خجالتی و ساکتی داری. تو علاقه زیادی به حقایق، وقایع و کلا چیزهایی که در اطرافت می گذرد نداری ولی در عوض جهانی درونی برای خودت ساخته ای که کاملا پیچیده و باشکوه است.

قدرت خلاقیت و حس نیرومندت، باعث شده که شخصیتی قوی داشته باشی که اگر کسی تلاش کند تو را بشناسد، حتماً این شخصیت قوی را می بیند. البتّه کمتر کسی چنین تلاشی می کند، چون مردم معمولاً فکر می کنند که در زندگی آدم نا موفقی هستی.برای همین هم، جوان! سعی کن با خودت کمتر حرف بزنی و با مردم بیشتر.

نابغه محیطی دوشنبه 25 شهریور 1387 ساعت 09:52 ب.ظ

نابغه

(تاثیر پذیر، درون گرا، آرمان گرا، متفکر)

تو یک تیپ "نابغه" هستی. تو می توانی ساکت و کم حرف باشی اما پشت ماسک خاموش و کم حرف تو، یک ذهن فعّال وجود دارد که به تو اجازه می دهد که همه موقعیّتها را تجزیه و تحلیل کنی و در پایان، راه حل های خلّاقانه و دور از ذهنی را انتخاب کنی! مردم عادی این تحلیلهای ذهنی تو را نمی فهمند و فکر می کنند که پنهانی مشغول دوز و کلک چیدن هستی!

به هر حال، سلیقه و اصالت، نقاط قوّت تو هستند و مردم وقتی که تو را بشناسند، به قضاوتها و تصمیماتت احترام می گذارند. و اگر یاد بگیری که فقط یک کم خوش برخورد تر باشی، می توانی رهبر بسیار خوبی باشی. تو مطمئنّاً چنین تصوّری را در همه ایجاد می کنی. فقط مطمئن شو که همه نقشه ها و دسیسه هایی که پشت پرده مشغول کار کردن روی آنها هستی، بی خطر باشند!

خلیل مؤیدی دوشنبه 25 شهریور 1387 ساعت 10:12 ب.ظ http://antigon.blogsky.com

سلام ... به روزم

اگم ای تست از همه فقط تعریف اکنت؟ نتیجه مه :
(تاثیر گذار، درون گرا، واقع گرا، متفکر)

تو یک تیپ "قاضی" هستی. پیوند تو با درک حقایق و خط مشی تحلیلی تو نسبت به زندگی، در مشکلات پیچیده کمکت میکند و این امکان را به تو می دهد که که بتوانی تصمیم های قاطع و دشواری بگیری که دیگران نمی توانند. ولی اصلاً فکر نکن که بیشتر وقتها مثل آدم رفتار می کنی! تو وسط استدلالهای دیگران می پری و مثل دیوانه ها لجاجت می کنی. کلا زندگی را سخت نگیر و کمی از قلب و احساست کمک بگیر .

اگرچه به نظر بعضی ها کمی مغرور و غیر قابل تحملی، دوستانت می دانند که فرد قابل اعتماد، عمیق و صادقی هستی. با اینکه درون گرا و تا حدی کم حرفی، ولی شخصیتی قوی داری که باعث تحسین دوستان و ترس دشمنانت می شود.

انبا میناب سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 12:10 ق.ظ

نخسته ..
چه تستی... خیلی باحال بود من که این همه تست زده بودم جواب نمی گرفتم اما اینو .. ببین چه اومده نمیدونم مثه اونا هست یا .. متفاوت !!!

تو یک تیپ "خیالباف" هستی. کم حرف و با قوه تخیل زیاد. تو اصولاً شخصیت خجالتی و ساکتی داری. تو علاقه زیادی به حقایق، وقایع و کلا چیزهایی که در اطرافت می گذرد نداری ولی در عوض جهانی درونی برای خودت ساخته ای که کاملا پیچیده و باشکوه است.

قدرت خلاقیت و حس نیرومندت، باعث شده که شخصیتی قوی داشته باشی که اگر کسی تلاش کند تو را بشناسد، حتماً این شخصیت قوی را می بیند. البتّه کمتر کسی چنین تلاشی می کند .

آهان پر حرفی و شما :))))) ... فکر نمی کنی اشتباه باشه !!

فرشته مرگ سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 12:23 ق.ظ

هنرمند
(تاثیر گذار، درونگرا، آرمان گرا، احساسی)

تو یک تیپ "هنرمند" هستی. خلاق، ماجراجو و عمیق. با وجود اینکه تو یک فرد درون گرا هستی، ایده های برتر و تاثیر گذارت اغلب به تو کمک میکنند که خودت را اثبات کنی، مخصوصا در مورد مسائل کاری. تو با پشتکار زیاد، قدرت خلاقیتت را به سوی کارهای سودمند سوق می دهی و چون همیشه از قلبت پیروی می کنی، به احتمال خیلی زیاد منطق نمی تواند مانعت شود.

تو ذاتاً احساسات را درک میکنی و خوب بلدی که چطور احساسات دیگران را برانگیزی. ولی اگر کمی بیشتر خیال پردازی نکنی، دنیای واقعی می تواند برای تو زندانی از حماقت و خجالت باشد. همچنین به احتمال زیاد شعر هم می گویی، اما لطفاً، به خاطر خدا، همین الان بسش کن!

====این اولی بود======
عارف
(تاثیر پذیر، برون گرا، آرمان گرا، احساسی)

تو یک تیپ "عارف" هستی، مهربان، خردمند و بخشنده. مثل بودای فرزانه، تو می توانی سخنران تاثیر گذاری باشی و می توانی استعدادهای خلاقانه ات را در راه پیشبرد اهدافی که قلبت برایت تعیین کرده است - و نه عقلت – بکار ببری.

ولی مراقب باش که دوستانت از این طبیعت آرام تو سوء استفاده نکنند. که این درست همان بلایی بود که بر سر مسیح آمد!

پیش از هرچیز دیگری، تو دوست داری که هماهنگ با جریان زندگی پیش بروی. ضمناً احتمالاً چیز دود کردنیی در این دنیا نمونده که تو دود نکرده باشی!! خیلی باحاله!!

آهان! راستی پرحرفی رو هم خیلی دوست داری!! این هم باحاله!

=====این دومیبود خوشماومد اما از عضو شدنش نه

... سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 01:14 ق.ظ

آقا دلم شوا بفهمم مال رحیمیان چه در هوندن
به نظرم جالب بشه
آقای رحیمیان
اگه بنوسی ممنونت ابیم

حسن سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 01:53 ق.ظ

سیاستمدار

(تاثیر گذار، برون گرا، آرمان گرا، متفکّر)
تو یک تیپ "سیاستمدار" هستی. قوی معاشرتی و آینده نگر. تو اراده قوی و شخصیتی برونگرا داری؛ و به همین دلیل از معاشرت با دیگران لذت می بری. همچنین تو با پشتکار زیادی که داری، همیشه به دنبال اهدافت می روی.

طرز فکر خلاقت به تو این اجازه را می دهد که با کمک استدلالهای غیر معمول و ایده های جدیدت که برای دیگران جذاب است، در بحثها و مذاکره ها برنده شوی، اما در پشت ظاهر این استدلالها و ایده های جدید ، ذهنتحلیلگری داری که هیچ وقت نتیجه نهایی را فراموش نمی کند. در حالی که بعضی ها ممکن است تو را آدم دغلی به حساب بیاورند، دوستان نزدیکت می دانند که تو شخص با استعدادی هستی که سزاوار بهترینها در زندگی است.

به هر حال، تو قطعاً دغلکار هستی!!! و این دقیقاً به خودت مربوط است که از قدرتت برای کارهای خوب استفاده می کنی و یا برای کارهای بد! اگر گیج شدی که اصلاً معنی "خوب" و "بد" چیه، میتوانی از یک "پرستار" بپرسی. ضمنا مثل "تجربه گر" تو هم تمایل طبیعی به فریب و خیانت داری.

مهران سایبانی سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 02:19 ق.ظ http://www.bnd.blogfa.com

سلام مه هم تست امگه خوب هسته ولی تکمیل نهسته

وقتی پیج امبست یادم هند که نظر امندادن !!

همه چیز مسه مال تو هسته فقط آرمان گراش یه چیر دگه هسته که یادم ره !!!

روح اله بلوچی سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 08:48 ق.ظ http://www.parparook.blogsky.com

سلام و ممنون از سیاورشن عزیز....
سیاستمدار

(تاثیر گذار، برون گرا، آرمان گرا، متفکّر)

تو یک تیپ "سیاستمدار" هستی. قوی معاشرتی و آینده نگر. تو اراده قوی و شخصیتی برونگرا داری؛ و به همین دلیل از معاشرت با دیگران لذت می بری. همچنین تو با پشتکار زیادی که داری، همیشه به دنبال اهدافت می روی.

طرز فکر خلاقت به تو این اجازه را می دهد که با کمک استدلالهای غیر معمول و ایده های جدیدت که برای دیگران جذاب است، در بحثها و مذاکره ها برنده شوی، اما در پشت ظاهر این استدلالها و ایده های جدید ، ذهنتحلیلگری داری که هیچ وقت نتیجه نهایی را فراموش نمی کند. در حالی که بعضی ها ممکن است تو را آدم دغلی به حساب بیاورند، دوستان نزدیکت می دانند که تو شخص با استعدادی هستی که سزاوار بهترینها در زندگی است.

بالاک سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 09:33 ق.ظ

من تست نگرفتم ولی اداما همه چیز درونشون هست و بر اساس شرایط مختلف خودشون رو نشون میدن مثلا من فکر نمیکردم که حسود باشم ولی یه اتفاقی افتاد دیدم هستم یا همیشه به خودم میگفتم تو هم میتونی روزی از کسی نفرت داشته باشی(چون خودم فکر میکردم خیلی مهربونم)بعد یه جریان کثیفی پیش امد و من هم نفرت پیدا کردم.احساس ها رو نمیشه با کلمه گول زد .احساس احساس .من هم زرنگم هم تنبل هم متفکرم هم کودن هم موفقم هم نه.گاهی از ادما فکر میکنند که من خیلی مهربونم و گاهی اعتقاد دارند نه.تکلیف این تناقض ها چیست؟

بدیس سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 09:42 ق.ظ http://aask.blogsky.com/

سلام.تست با حالی بود ولی ظاهرا نتایج مشابه هم با کمی تفاوت باشه.مجله ورز....موافقی؟

سلام... مجله ورزشی؟ بابا بی خیال!

دینا سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 10:09 ق.ظ

سلام................ خیلی تست مسخره ای بود سعی کنید تجدید نظر کنید در مطالب وبلاگتون

سلام.متاسفانه هنوز ما با ماهیت وبلاگ آشنایی نداریم. وبلاگ یک صفحه کاملا شخصی است.

دینا سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 01:49 ب.ظ

اینم یه نظر شخصی بود مرسی از اینکه اینقدر انتقاد پذیر هستی پس بهتر نیست که کلا قسمت نظر خواهی رو از وبلاگ شخصی ات حذف کنی ؟

وبلاگ یک صفحه کاملا شخصی است. بودن یا نبودن قسمت نظرات و لینک‌های وبلاگ و ...هم جزئی از شخصیت این صفحه‌اند و آنها هم کاملا شخصی‌اند. شما که انتقاد نکرده بودید. شما حکم داده بودید که سعی کنم در مطالب وبلاگ تجدید نظر کنم. نقد یعنی سبک و سنگین کردن. اگر باز نیاز به توضیح است من وقتم فعلا آزاد است و کار خاصی ندارم. در خدمت شما هستم.

جغد بندری سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 03:16 ب.ظ http://joghd11.blogsky.com/

جالبه. حلا آنوسم تا بگینی...

حباب سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 05:17 ب.ظ http://Www.Hobaab.mihanblog.com

نمی دونستم که نابغه م
تاثیرپذیر , درون گرا , آرمان گرا , متفکر...

سنگار سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 09:04 ب.ظ http://nematollah.blogsky.com

سلام
من اصلآ به این چیزا اعتقاد ندارم چون هرچی جوابش بیاد به طور نسبی در خصوصیات فردی و درونی هر کسی وجود داره ...
برای بعضیااین خصوصیات بالفعل شده و بعضی بالقوه و بعضی ها هم تاحدودی لمس کردن ...

مینا چهارشنبه 27 شهریور 1387 ساعت 12:02 ق.ظ

این که همش مثل همه!
گرچه مال من خیلی متفاوت بود با اینا!
شاید خودمم متفاوت باشم نه؟!
شایدم آره!
کی یه کیه!!!..

چوک سورو چهارشنبه 27 شهریور 1387 ساعت 12:36 ق.ظ http://suru.blogsky.com

سلام سیا تو هم خوب بلدی ملتی سر کار بگذاری . من هم سر کار گذاشتی ، حالا چون نتیجه تست بد نبود برای تو ودیگران علنی اینجا می گذارم :

مدیر
تاثیر پذیر، برونگرا، واقع گرا، متفکر

تو یه تیپ "مدیر" هستی. دقیق و منظم و هدفمند. با اینکه تو یک فرد برون گرا هستی، اما خصوصیات تهاجمی آدم های کنه و مردم آزار را نداری یعنی در کل با وجود اینکه پشت کار داری، برای رسیدن به اهدافت مخ مردم رو نمی زنی! خیلی عالیه! اگرچه احتمالا دوست داری در امور دیگران یک کمی هم دخالت کنی، ولی بعضی وقتها بهتر است اجازه دهی امور همانطوری که هستند پیش بروند و خودت را نخود هر آش نکنی!

به هر حال، تو هم برای خودت و هم برای دیگران مدیر عالیی هستی. و این دقیقاً به این خاطر است که تو ترجیح می دهی بیشتر سودمند فکر کنی، تا خلّاق؛ و بجای پیروی کردن از قلبت از عقل و منطقت کمک می گیری. معمولاً مردم هم به این طرز فکر، احترام می گذارند؛ ولی وقتی درخواستهای عشق و محبتشان به گوشهایی کاملا کر برخورد می کند، می تواند آنها را دیوانه کند.

به هر حال، سعی کن گاهی هم قلب داشته باشی!


* نمی دانستم که قلب ندارم ، این زمانه مگر قلبی برای کسی گذاشته ! مثل بی بری قلبمون شوکندن .

موفق بشی سیا

دینا چهارشنبه 27 شهریور 1387 ساعت 08:44 ق.ظ

آقای محترم سعی کنید تجدید نظر یعنی حکم کردن ؟.نظر ممکنه بد باشه هم خوب .حالا نمیخوای قبول کنید اون یک بحث جداگانه است.

وبلاگ یک صفحه‌ی شخصی است که در آن وبلاگ‌نویس از دغدغه‌های خود می‌نویسد.

احسان رضائی چهارشنبه 27 شهریور 1387 ساعت 12:04 ب.ظ

(تاثیر پذیر، برون گرا، واقع گرا، احساسی)
پرستار

تو یک تیپ "پرستار" هستی. غم خوار، مسئول، مهربان با مردم، صبور و شکیبا. تو کاملاً از خود گذشته و سرشار از عشقی. بعنوان یک فرد واقع گرای احساسی، با کمک احساسات و عواطف قوی خودت، همیشه موفقی. تو احساساتت را درک می کنی و غالباً با خودت راحت کنار می آیی.

رنجهای دنیا، واقعاً تو را اذیت می کنند.

درارتباط با دیگران معمولاً زود رنجی. از همه نوع افرادی که در این تست صفت "تاثیرگذار " را دارند، بخصوص برای دوستی یا ازدواج، دوری کن. تو، حتی اگر مرد باشی، دارای شخصیتی مادرانه هستی. اگر دختر هستی، مطمئن باش که یک روز مادر خواهی شد. بچّه های این دنیا به افرادی مثل تو احتیاج دارند. اما اگر پسر هستی حتی به این موضوع فکر هم نکن! بیشتر "بچه باز" ها از این تیپ شخصیتی هستند.

در مواقع نادری که سعی می کنی از خودت دفاع کنی، خیلی بامزه و شیرین، ولی ناشیانه اینکار را می کنی، که البته بسیار هم موثر است!

ماهی بالی چهارشنبه 27 شهریور 1387 ساعت 01:44 ب.ظ http://mahibali.blogsky.com/

دگه تزگ اته
تزگ مونزنی

گل مینا چهارشنبه 27 شهریور 1387 ساعت 04:12 ب.ظ http://nasseria.dom.ir

خوشم میاد از اینکه باهوشی و ایده های جالبی هم به ذهنت می رسه با اینکه گاهی واقعا عصبانیم می کنی اما خوب نمی شه هوش و استعدادتو نادیده گرفت.
با اینکه خیلی از این تستها شبیه هم بود اما مال من دو دفعه شبیه هم در اومد با این که این دفعه با فکر بیشتری جواب دادم و بعضی از جوابهام عوض شد اما باز همون قبلی برام اومد!
البته به من شبیه هستا خیلیم زیاد اما خوب..؟!

تاثیر پذیر، برون گرا، آرمان گرا، متفکر)

تو یک تیپ "مشاور" هستی. بعضی ها فکر می کنند که تو قوی ترین و با نفوذترین شخصیت، در بین مردم هستی. البته این گروه اشتباه می کنند.

واقعیت این است که تو نمی خواهی دیدگاهها و اعتقادات شخصی خود را به دیگران تحمیل کنی. با این حال تو برون گرا و باهوشی و دوست داری خودت را درگیر مسائل دیگران کنی. بنابر این با دانشی که داری، به بقیه کمک می کنی.

تو دقیقاً مصداق این اصطلاح هستی که می گویند "معلّمها در عین حال دانش آموز هم هستند" و به همان اندازه که دوست داری یاد بدهی، دوست داری که یاد هم بگیری و این موضوع تو را راضی می کند.

تو تنها و بیکس نخواهی مرد، امّا هرچه بیشتر به پایان عمرت نزدیک می شوی، بیشتر در خودت فرو می روی و به این فکر می کنی که آیا زندگیت کلّاً معنی و هدفی داشته؟ این حالت ممکن است ده ها سال طول بکشد. ضمناً تو به احتمال زیاد بعد از همسرت خواهی مرد.

ضمناً تو به احتمال زیاد بعد از همسرت خواهی مرد.

از این آخرین جملش هیچ خوشم نیومد!

سعید چهارشنبه 27 شهریور 1387 ساعت 08:42 ب.ظ

آقای ملا سیا خان فال قهوه هم بلدی.فال ورق چی اونم بلدی .راستی مهره مار توی بساطت پیدا نمیشه.ملا نمیدونستم اینقدر پیشرفت کردی و کامپیوتری شده کارت. خدا بیامرزه پدرت که کار مردم راحت کردی و دیگه لازم نیست این همه راه بیان بندر برای دعا و ثنا پیشت .این تست رو دادم یه دختر که بختش بسته بود فوری عمل کرد و بختش باز شد.خدا خیرت بده اگه از این تست مستا داری بیشتر بده مردم محتاجن خصوصا در شرایط فعلی خیلی انرژی میده .التماس تست.

ماهی بالی(محمد سایبانی) پنج‌شنبه 28 شهریور 1387 ساعت 10:48 ق.ظ http://mahibali.blogsky.com/

بازیگر
(تاثیر گذار، برون گرا، آرمان گرا، احساسی )

تو یک تیپ "بازیگر" هستی. جذاب، با شخصیت، با اعتماد به نفس و قوی زیر بار فشار مشکلات و سختیها. تو یک برون گرایی که اراده قوی دارد که ترکیب این دو صفت با هم به این معنی است که با مردم بسیار خوب رفتار می کنی و در عین حال اجازه نمی دهی که فرصتهای خوب به هیچ قیمتی از دستت برود. بهت تبریک می گم! مطمئنم که اون بیچاره هایی که برای رسیدن به اهدافت لهشون کردی، هیچ وقت متوجه نشدند و یا حتی حس نکردند که چه بلایی ممکنه به سرشون اومده باشه.

تو لخت بودن را دوست داری!

به هر حال، تو استعدادهای خلّاق فوق العاده ای داری، و ضمنا اغلب بجای منطق و عقل به حرف قلبت گوش می کنی. با وجود جاه طلب بودنت، روحیه و شور و نشاط بالای تو می تواند دوستان و ستایشگرهای زیادی را برایت به ارمغان بیاورد، و یا میتواند افراد کم جرات را بترساند که فاصله شان را با تو حفظ کنند.

ممکنه که تو "مدونا" باشی!

رحیمیان پنج‌شنبه 28 شهریور 1387 ساعت 07:58 ب.ظ http://rahimian.blogsky.com/

با سلام
تجربه گر
(تاثیر گذار، درون گرا، آرمان گرا، متفکر)

تجربه گرمحیطی پنج‌شنبه 28 شهریور 1387 ساعت 10:54 ب.ظ


تجربه گر
(تاثیر گذار، درون گرا، آرمان گرا، متفکر)

تو، یک تیپ "تجربه گر" هستی. اگرچه تو کمی خجالتی هستی (اعتراف کن!) ولی در عین حال عاشق نظارت و کنترل کردنی. وقتی که مشکلی سر راهت بوجود می آید، خیلی سریع، قاطع و بدون ملاحظه مشکل را از سر راهت برمی داری. ناتوانی های خودت، و ناتوانی های دیگران، به راحتی تو را آزار می دهند. تو آدم هایی را که خیال می کنی باهوش نیستند، دوست نداری. اگرچه در عوض بحث کردن با این گونه افراد، خیلی زود همه شان را ندیده می گیری.

در روابط و دوستی ها، احساسات و عواطفی قوی داری. و چون درون گرا هستی، مردم تو را به عنوان فردی که می شود به او اعتماد کرد، می شناسند. ولی واقعیت این است که علاوه بر حل کردن مشکلات، تو دوست داری که مشکل هم بسازی! ضمناً به احتمال خیلی زیاد به کسی که دوستش داری، خیانت می کنی. و اگر این کار را کردی، به احتمال خیلی زیاد، به این کار ادامه می دهی.

تو آدم خوش قلبی هستی. ولی خوب چه کسی نیست؟!

مهاجر شنبه 30 شهریور 1387 ساعت 10:04 ق.ظ

عارف
(تاثیر پذیر، برون گرا، آرمان گرا، احساسی)

تو یک تیپ "عارف" هستی، مهربان، خردمند و بخشنده. مثل بودای فرزانه، تو می توانی سخنران تاثیر گذاری باشی و می توانی استعدادهای خلاقانه ات را در راه پیشبرد اهدافی که قلبت برایت تعیین کرده است - و نه عقلت – بکار ببری.

ولی مراقب باش که دوستانت از این طبیعت آرام تو سوء استفاده نکنند. که این درست همان بلایی بود که بر سر مسیح آمد!

پیش از هرچیز دیگری، تو دوست داری که هماهنگ با جریان زندگی پیش بروی. ضمناً احتمالاً چیز دود کردنیی در این دنیا نمونده که تو دود نکرده باشی!! خیلی باحاله!!

آهان! راستی پرحرفی رو هم خیلی دوست داری!! این هم باحاله!

pow یکشنبه 31 شهریور 1387 ساعت 08:43 ق.ظ

دینا عزیز
من فکر میکنم وبلاک هم می تواند مثل هر انسان زنده ای گاهی شوخی کند همان طور که هر وقت لازم باشد اعتراض می کند. تو که نمی توانی صبح تا شب پای اینترنت بشینی و از وبلاگ نویسها بخوای مثلا عکس سکسی نزارن. پس بهتر است خودت دست به کار شوی و کاری را که فکر می کنی باید انجام شود عملی کنی. این سیا وحشی را هم ول کن بزار طلع بینی خودش را بکند

م.ذ چهارشنبه 3 مهر 1387 ساعت 08:47 ق.ظ

مدیر
تاثیر پذیر، برونگرا، واقع گرا، متفکر

تو یه تیپ "مدیر" هستی. دقیق و منظم و هدفمند. با اینکه تو یک فرد برون گرا هستی، اما خصوصیات تهاجمی آدم های کنه و مردم آزار را نداری یعنی در کل با وجود اینکه پشت کار داری، برای رسیدن به اهدافت مخ مردم رو نمی زنی! خیلی عالیه! اگرچه احتمالا دوست داری در امور دیگران یک کمی هم دخالت کنی، ولی بعضی وقتها بهتر است اجازه دهی امور همانطوری که هستند پیش بروند و خودت را نخود هر آش نکنی!

به هر حال، تو هم برای خودت و هم برای دیگران مدیر عالیی هستی. و این دقیقاً به این خاطر است که تو ترجیح می دهی بیشتر سودمند فکر کنی، تا خلّاق؛ و بجای پیروی کردن از قلبت از عقل و منطقت کمک می گیری. معمولاً مردم هم به این طرز فکر، احترام می گذارند؛ ولی وقتی درخواستهای عشق و محبتشان به گوشهایی کاملا کر برخورد می کند، می تواند آنها را دیوانه کند.

به هر حال، سعی کن گاهی هم قلب داشته باشی!
=============================
خیلی باحاله دستت درد نکنت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد