سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

دوباره کاری از مرتضی مظفری!

 

 دوبارَه کاری است از مرتضی مظفری که برای اولین بار انتشار یافته است. مرتضی کار موسیقی را با نوازندگی گیتار آغار کرده و امروز در کنار آن خواندن را هم تجربه می‌کند. دوبارَه کاری در حیطه موسیقی پاپ هرمزگان است که فضای دلنشین و پاکیزه‌ای دارد. شناسنامه‌ی دوباره: آهنگساز،خواننده و نوازنده‌ی گیتار: مرتضی مظفری، گیتار بیس: حسین گردین، کیبورد: بهروز ذاکری، پروگرام ریتم: محسن خاش، ترانه‌سرا: نادر بلوچستانی  

دوباره را در این صفحه می‌توانید بشنوید و ذخیره کنید.

نظرات 28 + ارسال نظر
ب پنج‌شنبه 28 شهریور 1387 ساعت 06:18 ب.ظ

کثافت.تو خجات نمیکشی زنده ای.بر بمیر بدبخت پست.

جغد بندری پنج‌شنبه 28 شهریور 1387 ساعت 07:41 ب.ظ

بدو تا خوت تو یه تا کار ضبط کنیم که ایطو نابو...

چوک بندر(نایبند87/6/28) پنج‌شنبه 28 شهریور 1387 ساعت 10:30 ب.ظ http://bndabb.blogspot.com

بارها این نمونه ریتمها را در ترانه های فارسی شنیده ایم بنظر من بیسواد! به جای یا حداقل در کنار جیغ گیتار اگر از صدای دلنشین ویولون بیشتر بهره میبرد فضا عاشقانه و رمانتیکتر میشد با آرزوی موفقیت بیشتر به تمام جوانان بندرعباسی

محمود پنج‌شنبه 28 شهریور 1387 ساعت 11:48 ب.ظ

سلام و خسته نباشید خدمت مرتضی گل عرض می کنم
مرتضی با اینکه اولین تجربه ضبط آثار هنریش رو انجام داده . خیلی پخته این کار رو انجام داده .
من عاشق صدای مرتضی ام

محسن آزادبخش پنج‌شنبه 28 شهریور 1387 ساعت 11:54 ب.ظ http://m_ray_1@yahoo.com

سلام مرتضی جان
کارت واقعا زیبا و دلنشینن
بهت تبریک اگم امیدوارم کاروی بیشتری ازت بشنوم
با آرزوی موفقییت ...........

سعید جمعه 29 شهریور 1387 ساعت 12:55 ق.ظ

مرتضی عزیز دستت درد نکنه . یه کلاس سلفژ اساسی نیاز داری. زیاد هم واجب نیست قبل از شناخت اصول خوانندگی بخونی . یادت نره که برای فراگیری موسیقی هیچوقت دیر نیست.عشق و علاقه در صدات هست اما نه علم داری و نه تکنیک برو دنبالش . موضوع اصلی رو داری یعنی عشق اما از نظر تکنیکی خیلی ضعیفی و باید زمان بزاری.

ُُُُُفرشته مرگ جمعه 29 شهریور 1387 ساعت 01:51 ق.ظ

اوکی به حرف مجید گوش هاده

فرشته مرگ جمعه 29 شهریور 1387 ساعت 03:04 ق.ظ

راستی نماز سر وقت اخونی به مه هم بیدار بکن مثل کدیمو وقتی مجرد هستری

راپورت خبرنگار جمعه 29 شهریور 1387 ساعت 09:32 ق.ظ

نوای دلنشینی نداره اما چون بومی قابل تامله .موفق باشی

تیک تاک جمعه 29 شهریور 1387 ساعت 02:49 ب.ظ

خیلی زیبا بود واقعا دستت درد نکنه
من که خیلی خوشم اومد . بازم آهنگی ازش دارین؟ بذارین برامون؟

مرتضی مجیدی نیا جمعه 29 شهریور 1387 ساعت 03:45 ب.ظ

سلام مرتضی ....
واقعا دمت گرم . حال امکه...
ان شاا... همیشه موفق بشی

سینا س شنبه 30 شهریور 1387 ساعت 03:30 ق.ظ

سلام مرتضی
هالوم که دمت گرم
بخون که خاش اخوندی....

شیوا شنبه 30 شهریور 1387 ساعت 03:43 ق.ظ

صداتم مثله خودت خوشکله................

سعید شنبه 30 شهریور 1387 ساعت 09:26 ق.ظ

سلام به آقا مرتضی عزیز
برات آرزوی موفقیت می کنم
الان که این خبرو دارم می خونم تو اداره هستم و هر چی گشتم یه هدفون نتونستم پیدا کنم تا کارتو گوش کنم .ولی مطمئن هستم برا اینکار زحمت کشیدی تا بتونی کار خوبی ارائه کنی

م.ذ شنبه 30 شهریور 1387 ساعت 02:06 ب.ظ

بعضی از کلمات زیبائیشون به ساده تر ادا کردنشونه

[ بدون نام ] شنبه 30 شهریور 1387 ساعت 02:10 ب.ظ


نادر بلوچستانی با عیسی بلوچستانی نسبتی داره؟

کاکاشن

مسعود وعلی و بچه های تلفیق شنبه 30 شهریور 1387 ساعت 07:26 ب.ظ

کارت عالیه ما منتظر دومیش هستیم. دوست دارم

م.عشق من یکشنبه 31 شهریور 1387 ساعت 02:49 ق.ظ

تنها برای چشمان تو می نویسم تا بدانی محبت و عشق را در چشمان تو آموختم و با تو آغاز کردم... بهترین صدای زندگی ام شنیدن صدای تو و قشنگترین لحظه زندگی ام لحظه دیدن توست... گرچه از تو دورم اما ،( همسرم ) عاشقانه دوستت دارم. (( مرتضی جونم مثل همیشه گل کاشتی و این موفقیت رو که لایقش بودی،بهت تبریک میگم ))

فرشته مرگ یکشنبه 31 شهریور 1387 ساعت 09:43 ق.ظ

بابا این چقدر شباهت جوانی های محمد سایبانی رو می ده!نسبتی باهاش نداره

علی جمعه 5 مهر 1387 ساعت 07:40 ب.ظ

سلام
به کجای این شب تیره بیاو یزم قبای ژ نده خو یش را ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوست گرامی : یعنی کامنت ارسالی بنده از مطلب اولی سخیف تر استه !! یا جریان آینه چون ................
شادکام بشین

مهسا موسوی جمعه 12 مهر 1387 ساعت 08:16 ب.ظ

من عاشق صدای مرتضی هستم دیوونشم. همیشه شبا قبل از خواب اهنگشو گوش می دم.دیوونه خوندی پسر...
دوست دارم دوست دارم دوست دارم
من منتظر کار بعدیه تو هستم
بخون که صدات نازنینه............(مهسا)

مهدیس خانی جمعه 12 مهر 1387 ساعت 08:21 ب.ظ

سلام سلام سلام به مرتضی جونم به خاطر کار قشنگت ممنون صدات بهم آرامش میده و من این صدا رو دوست دارم هر کاری که از تو ارائه شه بهترینه. این کار هیچ ایرادی نداره و بهتره اونایی که از دنیای موسیقی چیزی نمی دونن اظهار نظر نکنن.چون مرتضی با تمام وجودش می خونده و فقط عاشقا درک می کنن.مرتضی جونم دوست دارم و منتظر کار بعدیت هستم. مرسی.بوس بوس بوس

ه-پ جمعه 10 آبان 1387 ساعت 03:10 ب.ظ

کارت عالی بود. دمت گرم

رامین چارسا شنبه 11 آبان 1387 ساعت 10:32 ق.ظ

سلام
کارت عالی بود
موفق باشی

مصطفی ب پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1388 ساعت 03:38 ب.ظ

کارت حرف اینین عالیین
در ضمن ترانه بختک که محسن آزادبخش آهنگ سازی تو کردن بی نظیر و یه کار نو در سبک راک منتظر کارهای جدیدت هستم تبریک هم اگم با این سن و سال کم غولی در موسیقی بندری
موفق باشی

مصطفی ب پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1388 ساعت 03:40 ب.ظ

کارت حرف اینین عالیین
در ضمن ترانه بختک که محسن آزادبخش آهنگ سازی تو کردن بی نظیر و یه کار نو در سبک راک منتظر کارهای جدیدت هستم تبریک هم اگم با این سن و سال کم غولی در موسیقی بندری
موفق باشی

Eric Clapton شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 09:25 ق.ظ

Morteza tabrik Agam besyar Khooban
Best

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 خرداد 1389 ساعت 02:56 ب.ظ

با سلام کارت حرفی نین اما عجله مکن تو کاروت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد