سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

فقط امروز

  تیم ملی مصدومین! 

امروز چهارشنبه اسامی بازیکنان تیم ملی را به طور کامل اعلام کردند. خیلی کسل کننده است. دایی مغلوب جو رسانه‌ها شد او کریمی، مهدوی‌کیا (که برای تیم باشگاهی خودش بازی نمی‌کند) و حتی هاشمیان را که مصدوم است و نمی‌تواند راه برود، را به تیم ملی دعوت کرده بود. خدا را شکر که سریع پی به این اشتباه‌شان بردند و هاشمیان را حذف کردند.  

سید مهدی رحمتی، وحید طالبلو، رحمان احمدی، پژمان منتظری، هادی عقیلی، سید جلال حسینی، پیروز قربانی، ستار زارع، مجید غلام نژاد، حسین کعبی، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، فریدون زندی، احسان حاج صفی، مسعود شجاعی، مهدی مهدوی کیا ، مهدی کریمیان، مجتبی جباری، محمد نوری، رسول خطیبی، غلامرضا رضایی، سید صالحی، محمدرضا خلعتبری، پژمان نوری،مازیار زارع و علی کریمی به تیم ملی دعوت شده‌اند. 

به نظر نمی‌رسد تغییر چندانی در ترکیب اصلی تیم ملی شاهد باشیم. معلوم نیست دایی از چه زاویه‌ای بازی‌های لیگ را تماشا کرده است. این همه راه را تا شیراز رفت تا ستار زارع که متاسفانه پای ثابت تیم ملی است را ببیند و مهدی شیری و فرید عابدی (آقای گل مسابقات تا‌ کنون) را نادیده بگیرد و مهدی کریمیان را برای نیمکت تیم ملی بیاورد. امید که بازی با کره شمالی نشان بدهد دایی برنامه مشخصی دارد. آقای دایی من طرفدار شما هستم. لطفا شما هم بازیکن مورد علاقه مرا به تیم ملی دعوت کن! اسمش هست: ایوان پترویچ!     

ترکیب گوگرد و اعتقادات مردم 

همین چند دقیقه پیش شبکه استانی داشت برنامه‌ای در مورد رودخانه کُر و بعدش چشمه آبگرم بی‌بی نشان می‌داد. "چشمه آبگرم" یا به قول هرمزگانی‌ها "هوباد" بی‌بی در نزدیکی فین است. شخصی که به عنوان مجری در صحنه حضور داشت و توضیحات لازم را می‌داد، گفت: روبه روی این چشمه یک زیارت‌گاه هم هست که اگر تصویر‌بردار بتواند نشان دهد، آها آنجا که پرچم سبز نصب کرده‌اند. بله. خب به هر حال گوگرد در این آب زیاد است و این گوگرد با اعتقادات مردم در آمیخته و خیلی‌ها شفا می‌گیرند... 

 تولد جغد مجازی بندر 

امروز مصادف است با اولین سالگرد تولد وبلاگ جغد بندری، من هم بهش تبریک می‌گویم. امیدوارم که بیش از این به صفحه‌اش نزدیک شود. فعلا خودش از وبلاگش خیلی باحال‌تر است. این یادداشت‌های جغد برای من ماندی‌تر بودند.  تازه اگر باشیم + بلوار آدم کش! + تا باشد پیاده‌روی تا باشد پراید...

نظرات 4 + ارسال نظر
جغد بندری چهارشنبه 17 مهر 1387 ساعت 10:36 ب.ظ http://www.joghd11.blogsky.com/

حال ادا رفیق, دمت غیچگ...

بالاک پنج‌شنبه 18 مهر 1387 ساعت 09:29 ق.ظ

قال قلی(ره): کامنت گذاشتن یه روزایی حال میده یه روزایی حال نمیده. خب امروز داره حال میده و من هم حال میکنم. بی هیچ وجه هم با ضد حال مشکلی ندارم زیرا که ضد حال هم جزیی از حال است اصلا اگر ضد حال نبود که حال انقدر حال نمیداد پس حال و ضد حال تکمیل کننده یکدیگرن.

تولد جغد که تبریک گفته شد.(من الله توفیق)
در هوباد بی بی که من رفتم زیارتگاه ندیدم فقط یه چوب یک متری دیدم که چند تا پارچه سبز بهش وصل شده بود و جالب بود اون فضای ساده و کوچیک تعداد زیادی پیرزن و پیرمرد را به انجا میکشون در ضمن مسیرش ماشیت رو نیست و با پای پیاده هم بسیار مشکل.

به علی دایی هم بگه ابخشیو تا حالا چک اتخوردن.فکر نکنم تیم تیم خوبی بشه .ترسم که به مقصد نرسی اعرابی.

راستی تو رادیو زمانه یه مطلبی درباره (کامنت گذاشتن) خوندم که فکر کنم مال روزنامه گاردین بود بد نیست یه نگاهی بندازی و اگر علاقه داشتی برا علاقمندان بی فیلتر ارائه بدی.

م.ذ پنج‌شنبه 18 مهر 1387 ساعت 11:05 ق.ظ

تولد بندری جغد مبارککککککککککککککککککک

سیزدهمین دنده جمعه 19 مهر 1387 ساعت 12:28 ب.ظ http://13thrib.blogsky.com

سلام
میگن برای اینکه بشه کل هرمزگان رو خبر کرد می شه به شما گفت که یه وب نوشته جدید هست...به من سر بزنید...من لینک شما رو گذاشتم به عنوان اینکه مجموعه قابل دسترسی از هرمزگان هستید..یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد