سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

کمی درباره کنسرت هادی آرمین

 هادی آرمین پدیده‌ای است که نمی توان نسبت به او بی‌تفاوت بود.می‌توان دوستش داشت و یا بهش حسادت ورزید و... محبوبیت او در هرمزگان بی‌سابقه است. موسیقی او در بین تمام اقشار جامعه شنیده می‌شود. اجرای زنده او می‌تواند میزانی باشد برای سنجش محبوبیت و نیز توانایی واقعی او در موسیقی. 

   

کنسرت هادی آرمین 25 و 26 اردیبهشت در تالار آوینی بندرعباس به انجام رسید و تمامی بلیت‌ها در شب قبل از اجرا پیش فروش شد که احتمالا یک رکورد در موسیقی و هنر هرمزگان به حساب می‌آید!  

                                                                +++

مردم 45 دقیقه تاخیر در شروع اجرا در شب اول را تحمل می‌کنند، به خاطر گل روی هادی خم به ابرو نمی‌آورند و حتی از این فرصت برای ابراز علاقه به او استفاده می‌کنند. عده‌ای در بین جمعیت کارهای منتشر نشده‌ی او را با هم هم‌خوانی می‌کنند: بی دیریا بگی تو راهم...

سالن مملو از جمعیت است. محمد علی بهمنی غزل سرای نامی کشور هم در بین جمعیت دیده می‌شود.

به هر حال یک شب است و یک هادی آرمین!

مادر هادی هم برای دیدن اجرای تک فرزندش آمده و در ردیف جلویی ما نشسته. او هم استرس دارد و از این وضع نگران است. صدابرداران به این طرف و آن طرف می‌دوند تا مشکل را حل کنند. مادر می‌گوید: "این هم شانس هادی!" 

                                                                +++

 آرمین پیش از اجرای هر قطعه کمی حرف می‌زند و گاه ترانه‌ها را تفسیر می‌کند او با تسلط خاصی از عناصری که در ترانه‌ها حضور دارند سخن می‌گوید. من احساس می‌کردم که این مجید ذاکری است که دارد توسط او حرف می‌زند! می‌شود حدس زد که پیش از این روی متن حرف‌های هادی کار و تمرین شده و ترانه سرا مجید ذاکری نقشی بیش از سرودن ترانه برای او دارد. هادی هم انگار این نقش و تاثیر را مثبت دانسته که دم به دقیقه از حضار می‌خواهد برای مجید ذاکری کف بزنند. 

من این رابطه را یک رابطه مکمل و سودمند دوطرفه می‌دانم. هادی با ترانه‌های مجید ذاکری اوج گرفته و از آن طرف شنیدنی‌ترین آهنگسازی بر روی ترانه‌های مجید را هم هادی آرمین انجام داده است. پس این رابطه استمرار خواهد داشت.(چشم حسود ضعیف بشه الهی) 

                                                                +++

شاید نیازی به واشکافی دلایل محبوبیت هادی وجود نداشته باشد. من هم فقط به دو نکته‌ای اشاره می‌کنم که بارزتراند.

اول: موسیقی هادی آرمین که برگرفته از استعداد و هوش ذاتی و توانایی شخصی اوست و آمیخته شده با فضاهای بومی موسیقی بندرعباس. مردم این موسیقی را از وجود خودشان می‌دانند و می‌پذیرندش با زیبایی که فیلتر هادی به آن داده است.

دوم: ترانه‌های صوتی تصویری مجید ذاکری.(بدون شرح) 

                                                               +++

 اگر بخواهم صریح باشم این کنسرت یک اجرای معمولی از یک موسیقی خوب بود. کیفیت صدا تعریفی نداشت. صدای هادی گاه فالش می‌شد. شنونده از ابتدا تا انتها با یک حجم صدای یکنواخت مواجه بود و رنگ‌آمیزی متفاوتی در قطعات دیده نمی‌شد. به جای دونوازی تکراری و تقریبا سنتی شده‌ی پرکاشن و درامز در بین قطعات می‌شد برخی از قطعات را با دونوازی ابراهیم علوی و هادی یا امیر رحمانیان با او را شنید. و یا تغییرها و ابتکارهایی دیگر...

 دونوازی هادی با پدرش یوسف آرمین (نوازنده عود و ویولن) هم می‌توانست دیدنی و شنیدنی باشد.  

                                                             +++

مردم در این اجرا با یک هادی متفاوت از آنچه تصور می‌کردند مواجه شدند. برخی قطعات مثل "بی دیریا" را مردم بهتر از گروه اجرا کردند. امیدوارم هادی بتواند خود را برساند به آن هادی رویایی که مردم در ذهن خود دارند.

موسیقی هادی آرمین حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. منتظر قدم بعدی هادی می‌مانیم. ایران به موسیقی آرمین احترام می‌گذارد. اگر هادی بخواهد...   

                                                           +++

 

عکس های بیشتر : عبدالحسین رضوانی

نظرات 33 + ارسال نظر
موروک گلمپا سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1388 ساعت 11:55 ق.ظ http://morook.blogfa.Com

وقتش رسیدن که هادی و مجید بفهمن چهرهای دوست داشتنی ای روزوی استانن . خیلی کنسرت خوبیه هر دو شو رفتم و لذت ام بو ...

منا پوردریایی سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1388 ساعت 12:07 ب.ظ http://monapourdaryaei.com

با سلام
بیشتر دوستان مه چه سرحدی چه بندری اهنگون اقای ارمین گوش اکنن و مه خودم هم همینطور.صداش واقعآ خوبن بهش تبریک اگم انشالله موفق و پیروز بشت.

ماه لی لی سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1388 ساعت 01:08 ب.ظ

امیدوارم هادی بتواند خود را برساند به آن هادی رویایی که مردم در ذهن خود دارند..
واما ذاکری ان ترانه سرای رویایی است که سالهای پس از رامی انتظارش را داشته ایم..مانا وپر آواز وپرترانه باد.

دخترخلیج سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1388 ساعت 02:34 ب.ظ http://www.dkh.blogsky.com

من کارهایش را نشنیدم ...
باید به بچه ها بگم واسم بفرستن !

توهم نامه!!!! سه‌شنبه 29 اردیبهشت 1388 ساعت 08:59 ب.ظ http://shahregarm.info

الان دگه وقتشن که هادی کشوری ببوت ، خداکنت سی دی کنسرتش بیاد و همه جا پخش ببوبد و مه مطمئنم این آهنگایی که اسازد هیچکس بهتر از خودش نتوند بخوند.

روح اله بلوچی چهارشنبه 30 اردیبهشت 1388 ساعت 07:20 ق.ظ http://www.parparook.blogsky.com

ارزوی موفقیت بیشته به هادی ارمین ....و مرسی از شما بابت انتشار این مطالب

دختری از جنوب چهارشنبه 30 اردیبهشت 1388 ساعت 08:42 ق.ظ http://kaleng.mihanblog.com

مطالبی که در مورد هادی نوشتید خیلی جالبه! البته من خودم هم اونجا بودم! با خوندن این مطالب دوباره احساس کردم توی تالار نشستم و منتظر اجرای هادی هستم!!! به کالنگ هم سربزنید! خوشحال میشم نظرتون رو در مورد تبادل لینک بدونم!

سینگو چهارشنبه 30 اردیبهشت 1388 ساعت 08:57 ق.ظ http://singo.persianblog.ir

ای داد بیداد بازم من بی خبر موندم

جغد بندری چهارشنبه 30 اردیبهشت 1388 ساعت 09:21 ق.ظ http://joghd11.blogsky.com/

سلام
به نظرم یکی از بهترین کسو بعد از ناصر عبداالهی جناب هادی آرمین ن که به درد کنسرت اخارت و اگه یه کم رو گپویی که وسط آهنگو ازنت دقت بیشتری ایبشت...آهنگوش خوراک کنسرتن و شخصیتش یه طوری راحت اتونت به تماشاگر همراه خو بکنت و هم خودش و تماشاگر از این همذات پنداری لذت بیشتری ببرن. به که خیلی امیدوار بودم به اجرای اینچنینی از هادی آرمین...کنسرت بعدیش حتما بخته ابو اگه صدا بردار به اندازه سالن دقت بکنت و صدا برداریش تنظیم همی سالن بشت نه سالنی که قبلا صدابرداری ایکردن. مه نادنم دلیل ای صدابرداری نامناسب چن ولی به هر حال مانع شنیدن سالم موسیقی ابن و زحمتی که یک گروه شوکشیدن خب دیده و شنیده نابو...

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 اردیبهشت 1388 ساعت 09:34 ق.ظ

سلام و درود
مجید ، ترانه ، آهنگسازی ... هادی آرمین
استعداد هادی آرمین در آهنگسازی و صدای دلنشینش باعث محبوبیتش شده ولی برای من با شنیدن اولین کار آقای آرمین این ترانه بود که بیشتر با حس آدم عجین می شد و این باعث شد باز هم به حرفهای مجید و صدای زیبای هادی گوش سپرد .
من منتظر اولین کاست ایشان هستم و امید به کنسرت های بعدی و موفقیت های بیشتر این عزیز چون لیاقتشو داره.
راستی این تیکه رو خوب اومدی چشم حسود ضعیف بشه الهی خوشحالم که به کور بودن کسی راضی نیستین

محمد امین چهارشنبه 30 اردیبهشت 1388 ساعت 10:36 ق.ظ

مطمئنا با حمایت دوستانی مثل شما فردای بهتری در انتظار هادی آرمین و مجید ذاکری خواهد بود
نگاه شما ستودنی ست

آرموس چهارشنبه 30 اردیبهشت 1388 ساعت 05:51 ب.ظ http://www.armus.persianblog.ir

برای هادی آرزوی موفقیت بیشتر موهستن

با مطلبی از حسن کرمی بروزیم
www.armus.persianblog.ir

بدیس چهارشنبه 30 اردیبهشت 1388 ساعت 06:31 ب.ظ http://aask.blogsky.com/

سلام.کنسرت جونیه ممنون

مهدی پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1388 ساعت 12:28 ق.ظ

هادی یکی از استثناء موسقی استان جونمو هرمزگانن . متاسفانه مه خبر اومنهست که کنسرت هستن و گرنه مرفت . الانم بی صبرانه منتظر سی دی کنسرتم که انشاا... زود به بازار بیاد .

اتتقاد پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1388 ساعت 01:05 ب.ظ

ازشوتارن تاسرروتارن کجایی ابرام که بگینی ادمهای که شواسته راه تو برن راه میانبربه معنای اشتباه ارفتن.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1388 ساعت 01:54 ب.ظ

راستی یه چیزی البته ببخشید که ربطی به این پست نداره
آخه این درسته که چند تا کنسرت پشت سر هم باشه
یه زمانی ما آرزوی کنسرت داریم که نیست وقتی هم هست پشت سر هم حالا دیگه حسش نیست ...
هشتاد درصد علاقمندان به موسیقی چند روز پیش رفتن کنسرت آقای آرمین .
کاش میذاشتن یکی دو ماه بعد

گامبرون پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1388 ساعت 09:39 ب.ظ http://nasiemjoroon.blogfa.com

کم پیدایی!!

بهروز(دنیای برتر) جمعه 1 خرداد 1388 ساعت 11:49 ق.ظ

سلام به سیاورشن
دوست قدیمی
من تو این کنسرت بودم
البته شب دوم....نمی دونم چرا دوستان فقط میخوان الکی تعربف کنن.
سیاورشن عزیز خودت هم قطعا در کنسرت بودی...کسی که کنسرتی رو اجرا میکنه به نظر من نباید دم به دقیقه وسط هر آهنگ حدود ۵ دقیقه حرف بزنه یعنی با اجرای حد اقل ۱۲ دقیقه میشه گفت این آقا حداقل ۱ ساعت کنسرتشو فقط حرف زد.(زبان موسیقی باید گویای همه چی باشه)
معمولا تو کنسرت ها خواننده ها یه وقتی برای گروهشون می زارن که قدرت نوازندگیشون رو به رخ تماشاچی ها بزارن که متاسفانه اینطور نبود.
خواننده ای که می خواد تو کشور مطرح بشه و از سطح استانی بیاد بیرون باید به زبون رسمی کشور هم آهنگ هایی داشته باشه که متاسفانه شاهد فقط یک آهنگ به زبان رسمی (فارسی )کشور بودیم.
کیفیت صدا برداری هم همانطور که شما فرمودین بسیار پایین بود.
در ضمن آقا آرمین ما باید کلاس سولفژ هم برن
ببخشید که اینقدر انتقاد کردم.

پترات / حرف مفت جمعه 1 خرداد 1388 ساعت 09:43 ب.ظ http://paterat.blogsky.com/

درود... با نوشته ای با عنوان ...
نقدی طنز بر سریال احمدی نژاد و ریاست جمهوری یوزارسیف !
به روز هستم ... موفق باشید ٪

علی شنبه 2 خرداد 1388 ساعت 07:38 ق.ظ

سلام دوستان
ضمن احترام به نظر همه مواسته از نزول سلیقه جمعی چیزی بگم ولی.....
بی ادبی نین خواهش بکنم یه نفر کلمه (بند تنبون) بی مه معنی بکن ؟
شادکام بشین

ماهی بالی شنبه 2 خرداد 1388 ساعت 09:03 ق.ظ http://mahibali.blogsky.com/

آقا یا خانم انتقاد عزیز سلام
خواهش میکنم اگر واقعا قصد انتقاد دارید مطلب را واگشایی کنید (( البته با استناد به واقعیت ها نه حرف های در گوشی و برداشتهای شخصی و گاها هم بسیار خلاقانه)) و از کلی گویی بپرهیزید.
ضمنا خواهشمندم بفرمائید راه صحیح کدام است چه باید کرد که به راه صحیح رفت. و بهتر است شجاع باشید و با نام واقعی خود انتقادتان را مطرح کنید تا احیانا دیگران گمان نکنند که شما از روی تنگ نظری و حسادت این حرفها را میزنید.

بدیس یکشنبه 3 خرداد 1388 ساعت 10:50 ق.ظ http://aask.blogsky.com/

سلام....

مهراب بهرامی دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 10:34 ق.ظ

ممنون آقای بهروز دنیای برتر
1-کنسرت هادی آرمین نه !
شبی با هادی آرمین!!
2-کیفیت صدابرداری !!!
امان از دست صدابردارای بی تجربه و نفهم!!!!
این یه مشکل تاریخی(به زعم دوستان) توی استان ماست که حالا حالاها موسیقی ما اونو یدک میکشه!!!!!
دوستان سعی کنن دفعه بعد از قفس همسایه مرغ بگیرن؛
شاید مثه کنسرتای قبل غاز در اومد!!!!!!
3-سلفژ را با کدوم s مینویسن؟
4-ممنون از انتقاد فوق کارشناسانه شما !!!!!!!
5-به هادی میگیم از فردا rapهم بخونه خدا رو چه دیدی شاید جهانی شد!!!!!!!

موروک گلمپا سه‌شنبه 5 خرداد 1388 ساعت 08:46 ب.ظ

مه اشنوتمن که تالار آوینی بهترین سیستم صوتی جنوب کشور و یکی از تالارون خوب کشور از نظر صوتین که انشالله بتونیم صدابردارون خوب استان هم بیاریم تا از این دستگاهون خوب و پیشرفته استفاده بکنن. یه بار دیگه هم اگم دست همه درد نکن خیلی شوو خوشیه

انتقاد سه‌شنبه 5 خرداد 1388 ساعت 10:52 ب.ظ

سلام.مرسی اقامهراب .داستان صدا برداری!سرجمع صدابرداروی که ما مهستن ازنسل قبل کسانی بودن که نوازنده یاخواننده خوبی نبودن دقیقا به ای موضوع فکر بکنین!به همین علت به سمت صدابرداری واستدیو رو شواردن غافل ازینکه یه روز تو همین بندرتمام نوازندو یا اوشویکه علاقه شهستن به این حرفه باکمترین هزینه استدیو خانگی بزنن البته به کمک.تکنولوژی روز دنیا.درمورد شبی با ارمین اصلا معنی نادیت بهترن که از انتقاد رنجورنبشیم.وبه فکر راه بهتری بشیم.درکل موابگم مردم همچی افهمن حتی ترانه شعر موسیقی صدابرداری حتی نوازندگی ووو.خلاصه اگه بهش تودی سلامی برسونی. حتمابعدی هم . تو منتظرم امونی.ایده خوبین شک مکن.

آنا فراهانی چهارشنبه 6 خرداد 1388 ساعت 10:54 ق.ظ http://anapourna.persianblog.ir/

سلام سیاوش
ساجده کشمیری دختر نارنجی سرپهنگی های جنوب هرمز! از روی بلندترین کوه ایران پرواز کرد!
روحش شاد!

بندرجاسک-فرزاد بادروج چهارشنبه 6 خرداد 1388 ساعت 08:33 ب.ظ http://jaski.blogfa.com

میگن ساجده کشمیری هم رفت...
پس بیاین به احترام اون سکوتی کنیم بلندتر از فریاد...

بهروز پنج‌شنبه 7 خرداد 1388 ساعت 05:56 ب.ظ

سلام آقای مهراب
نحوه حرف زدنت نشونه سوادته
ببخشید اینطوری میگم
مگه ناصر عبداللهی که ناصر شد از همین بندر رفت رپ خوند
کسی که حرف رپو میزنه یه بچه ۱۶-۱۷ سالس
هر وقت بزرگ شدی بیا در باره موسیقی حرف بزن

یا حق

صبرا جمعه 8 خرداد 1388 ساعت 08:52 ب.ظ http://www.sabra.blogsky.com/

با سلام
با تشکر از شما و آقای آرمین
صبرا نامی هستم 23 ساله از بندرعباس
در "شبی با هادی آرمین" که البته خوب هم توجیه نشده بودم که چه صیغه ایست و قرار است برویم آنجا با آقای آرمین چه کار کنیم شرکت کردم..
هنوز هم نمی دانم در این شب خاص چه شد...برنامه 4 قسمت داشت..قسمت اول سخنرانی و خاطره رانی بود و تشکر از دوستان و همقطاران توسط آقای آرمین.. قسمت دوم فیلم هندی بود با شرکت آقای آرمین و خانواده قسمت سوم تقدیر و تشکر اسپانسر برنامه بود و اهدای لوحی در ابعاد بیلبورد به آقای آرمین و قسمت چهارم اجرای موسیقی بود گاه و بیگاه در فواصل سایر برنامه ها توسط آقای آرمین و دوستان
***
البته من شخصاً از حامیان آقای آرمین هستم "صدا.اجرای گیتار و عود" از جمله موسیقی های نادری هست که در هرمزگان دنبال می کنم و حتی می توانم بی تعارف بگویم که شیفته ی صدای ایشان هستم
و اما نه در این برنامه
این برنامه به شکل غم انگیزی اجرا شد. حتا در مواردی به ذهنم رسید که شاید خانواده آقای آرمین و مسئولین ارشاد به جهت تاریخ زندگی ایشان و بهبود وضعیت فعلی شگفت زده شده اند.دیگر اشکم درآمده بود...
از همه چیز ناراحت کننده تر جانبداری و تعصب غیر قابل قبول دوستانشان بود که شک من را دامن می زد و ساکتم می کرد...
به هر حال این آش کشک خاله بود.پول زیادی داده بودیم.کاریش نمی شد کرد.
دست کم انتظار داشتیم بشنویم.. خب مشکلات خیلی زیاد بودن.توی برنامه بعدی درست می شه.
ولی آن ها می گفتند که شما می خواهید هادی را خراب کنید...
خب خودتان قضاوت کنید.. مرض که نداریم..
اگر نظر من را به عنوان یک شرکت کننده در این کنسرت می خواهید آقای آرمین باید برای اجرای ناخوب آن شب از همه مخاطبان و هوادارانشان عذر خواهی کنند.تا باورمان شود که آرمین همان آرمین است و آنقدر تواضع دارد که اشتباهاتش را بپذیرد و هنوز آنقدر متکبر نشده که خود را به جای آینه در بیلبورد تماشا کند...

مهراب بهرامی شنبه 9 خرداد 1388 ساعت 09:47 ق.ظ

همگی سلام
بذار یه خورده جدی باشیم...
شب اجرای هادی آرمین
تا دقیقا سه ثانیه مانده به باز شدن پرده همه چیز درست بود
نمیدونم(بخوانید اصلا عمدی نبوده) چرا یه دفعه فیوز برق!(البته نه فیوز صدا) پرید
که به خاطر شوک ناگهانی یکی از کانالای میکسر فرامرز سوخت
به نظر من به عنوان کارشناس صدا(به اذعان دوستان) صدابرداری کنسرت بد نبود که میگن کیفیت پایین بود!
آقای انتقاد من با کلیه حرفای شما موافقم
چون یکی از مولفه های صدابرداری خوب صدابردار خوب است
ولی وسایل (که هزینه هنگفتی را متحمل میشه) مهمترین مولفه برای گرفتن صدای خوبه که متاسفانه با کمترین امکانات...
و اما آقای بهروز ...
شما انتقاد نکردید. دعوا دارید
شما هنرمندی را که حامی فرهنگ بومی خودمان است
به خاطر فارسی نخواندن توبیخ کرده اید
هادی آرمین در ساخت ملودی های فولکلور از نوادر استان هرمزگان است
و پیشنهاد میدهید به متد دلخواه شما بخواند(آن هم به خاطر سلیقه شخصی تان)
می خوام از دوستان بندری بپرسم
اگه هادی آرمین نبود....
هرکه اینو خوند لطفا جواب بده
در ضمن مرحوم ناصر بار ها به خود من ابراز علاقه خودش رو به کار همنشین ملائک هادی بیان کرده بود
ناصر خواننده بود
ولی هادی مبدع است نه خواننده !
چون حقیقت این است که هادی صدای خوبی ندارد ولی گوش و هوش خوبی دارد.
خواننده شدن هادی آرمین یه اتفاق بود همین و بس

استاد ناصر عبدالهی در زمان خفقان راه را برای هادی آرمینها
فاضل پیشها .احمد رضایی ها.کیانوش بلالی ها.رضا صادقی ها و....باز کرد

من از رپ حرف نزدم آقای بهروز من از سبک حرف زدم
خلاصه کلام هادی آرمین در سبک خود بی نظیر است(البته به خاطر استقبال از کنسرت اینو گفتم)



میلاد ضعیفی شنبه 9 خرداد 1388 ساعت 10:25 ق.ظ http://www.gameron.ir

بسیار دوست داشتم در این اجرا حضور داشته باشم
اما جایی دعوت بودم و نتونستم
برای تمامی عزیزانی که توی اجرای کنسرت هادی رو کمک کردن تشکر و قدردانی میکنم اللخصوص ابراهیم علوی که دوست خوبم

سیمبه شنبه 9 خرداد 1388 ساعت 10:42 ق.ظ

با سلام و احترام
خدمت سرکار خانم نامی ،من از شما که به قول خودتان از حامیان آقای آرمین بوده و هنر موسیقی در این استان را دنبال و به عبارتی شیفته صدای ایشان هم هستید یک سئوال داشتم من متوجه این صحبت شما نشدم که چرا در خصوص مراسم (شبی با هادی آرمین ) توجیه نشده بودید و آیا قرار بود با آقای آرمین کاری بکنید ؟
و بعد هم پاسخ سئوالات شمارا از دید خودم بدم .
در زمینه قسمت اول فرمایشات شما باید عرض کنم که من خودم هر دو شب مراسم در سالن حضور داشتم و از نزدیک شاهد اجرای بسیار زیبای آقای آرمین و گروهی که ایشان را همراهی می کردند بودم به نظر من این مسئله خیلی طبیعی است که کسی که برای اولین بار برای اجرای گروهی خاص روی سن می رود و مقابل یک سیل جمعیت قرار می گیرد که در آن جمع اساتید آن حرفه وهنر هم حضور دارند به قول اهل هنر سن گیر شود.
وامابه قول شما در خصوص قسمت دوم و سوم هر خانواده ای آرزو دارد یک روز ثمره زحمات چندین و چند ساله اش را ببیند که در مورد هنر مندان همان جایگاه هنری شان است و اسپانسر هم نه بلکه (برگزار کننده) فارسی را پاس بداریم ،که به زعم من انجمن موسیقی استان کاری را نکرده است بلکه خواست از این طریق از زحمات چندین و چند سالهء استاد یوسف آرمین و فرزندش هادی در عرصه موسیقی استان تقدیر و تشکر نماید. و این مسئله هم ربطی به تاریخ زندگی ایشان ندارد چرا چون گذشته هر کسی به خودش بر می گردد نه به کس دیگری و سود و زیان آن متوجه خودش می شود.
به نظر من شما و یا هر شخص دیگری اول به این مسئله توجه کنید که یک شخص برای اجرا و یا برگزاری یک مراسم و برنامه در موقعیت کنونی چه مشکلاتی را پشت سر گذاشته تابه اینجا رسیده است .
واما حرف آخر : به نظر من انجمن موسیقی با این حرکت و اجرای این مراسم به نحوی به رسالت هنری خودش عمل کرد.
خانم نامی کمی دور اندیش باشید.سر بلند ، سر افراز و پایدار باشید.

انتقاد سه‌شنبه 12 خرداد 1388 ساعت 10:30 ب.ظ

سلام .افرین به مهراب که قبول ایکه انتقادما.درکل اگه بیشته تلاش بکنی بهش ارسی. درمورد خوانندگی همه اتونن بخنن ولی باید کار بشه یعنی فقط استعداد نه علم هم بله.درکل برای دفعات بعدهم به هادی خوب بو هم به کسانیکه شاواکنسرت بنوسن. ولی درمورد فولکلور باید بشته تحقیق بشه. درمورد سبک همه خوبن هرکه مخاطب خودش ایشه. مثلا متالیکا هست مدونا هم هست .ولی استاندارد کار اکنن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد