سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

تساوی تیم ملی فوتبال ایران با کره شمالی تکذیب شد!

سایت قلم‌نیوز: یک نامزد ریاست جمهوری گفت: "تیم ملی دو بر صفر برابر کره شمالی پیروز شد، اسناد و مدارک این برد تاریخی در سازمان تربیت‌بدنی فدراسیون فوتبال و سفارت ایران در پیونگ یانگ موجوده."

به گزارش سرویس طنز قلم نیوز، این نامزد ریاست جمهوری با بی‌پایه و اساس خواندن ادعای تساوی بدون گل تیم ملی ایران برابر کره شمالی از سوی منتقدانش از آنها خواست تا سیاه‌نمایی را متوقف کنند.
این نامزد ریاست جمهوری در یک اقدام تاریخی و با شرکت در برنامه ویژه نود خطاب به کارشناس سرشناس فوتبال که سخت از نتیجه تساوی ناخرسند بود، گفت: آقای کارشناس! من شما را دوست دارم شما از سرمایه های این فوتبال هستید. اما، چرا از واقعیت فاصله گرفته‌اید؟! تیم ملی دو بر صفر برابر کره شمالی پیروز شد اسناد و مدارک این برد تاریخی در سازمان تربیت‌بدنی فدراسیون فوتبال و سفارت ایران در پیونگ یانگ موجوده. شما چرا ناراحت می‌شوید؟ من واقعا تعجب می‌کنم چگونه می‌شود اینگونه نتیجه یک بازی را زیر سوال برد."

در همین حال کارشناس با نشان دادن نتیجه بازی از روی سایت رسمی فیفا از نامزد رییس جمهوری توضیح خواست و او که لبخند خاص خودش را یر لب داشت، با شجاعت و اعتماد به نفس پاسخ داد:

" شما دائما می گویید فیفا گفته، فیفا گفته. من نمی‌فهمم شما چرا این قدر نگران فیفا هستید؟ آقای کارشناس می‌دانید چه کسی از این سازمان حمایت می‌کند؟ بگم؟ بگم؟ آن سالی که بلاتر از حساب فیفا در دوبی ۶۰۰ متر ویلا خرید شما کجا بودید؟ عکس‌های گل و آمار بازی موجود است، دیگر نمی‌توان با یک نمایش تلویزیونی نود دقیقه فوتبال نتیجه را عوض کرد. کیم جونگ ایل رهبر کره شمای هم در جریان هست. اگر این موضوع را تکذیب کند، اسنادش هست آنها را نشان مردم خواهیم داد. پیروزی دو بر صفر ایران را فدراسیون فوتبال اوگاندا تایید کرده، فیفا و یوفا حالا برای شما این اندازه مهم هستند؟ مگر فیفا و یوفا همه فوتبال جهان هستند؟ " [متن کامل]


نظرات 6 + ارسال نظر
nazliy دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 12:41 ق.ظ

salam
kheili jalebe in namzade morede nazar hamchin ghodrati dare ke mitone natijeye fotbalo be tore del khah taghir bedeh, intori hade aghal dige moshkeli az nazare mosabeghate varzeshi dar keshvar nadarim va mishe kole sakohaye ghahramaniro fath kard

دخترخلیج دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 09:13 ق.ظ http://www.dkh.blogsky.com

سلام دوست قدیمی
...

خبرهای غیرقابل پخش هرمزگان دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 01:11 ب.ظ http://bandarpress.blogfa.com/

سلام دوست عزیز و خوش اندیشه ام با مطلب : رینگ خونین مناظره همچنان قربانی می گیرد به روزم .نظرات شما برایم بسیار ارزشمند است

من دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 02:08 ب.ظ

دوستت دارم سیا

هومن سه‌شنبه 19 خرداد 1388 ساعت 06:07 ق.ظ

واقعا جالب توجه است!
صداقت در تمام وجود احندنژاد به قول شیخ کروبی موج میزند.
www.mowj.ir هم سری بزن.
بد نین

مهدی شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 04:51 ب.ظ

خاک بر سرتون که ۴۰۰ هکتار زمین از هرمزگان به نام خودشون سند زدن حالا بازم شما میای این چرت و پرتا رو میگین واسه همینه که به بی فرهنگی و بی سوادی و جزء مناطق محروم کشور به حساب میایم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد