سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

هفت کتاب

 از سوی دکتر ابراهیم دعوت شده‌ام به یک بازی وبلاگی که انگار از اینجا شروع شده است. هفت کتاب مورد علاقه خود را معرفی کنید و هفت دوست دیگر را برای این کار دعوت کنید. برای من این کار سخت‌تر از بقیه است چون تعداد کتاب‌هایی که خوانده‌ام زیاد نیست و باید ببینم چند تای آن را می‌توانم به خاطر بیاورم.

۱) درباره‌ی قهرمانان و گورها/ ارنستو ساباتو

۲) تونل/ ارنستو ساباتو

۳) مردی که حرف می‌زند/ ماریو بارگاس یوسا

۴) دنیای کوچک دون کامیلو/ جووانی گوارسکی

۵) صد سال تنهایی/ گابریل گارسیا مارکز

۶) زلزله/ مریم بهنام

۷) شرلوک هلمز/ سر آرتور کانن دویل

البته این آخری را به سختی توانستم به خاطر بیاورم به خاطرش رفتم کلی انباری را گشتم!

من این هفت نفر را دعوت می‌کنم: جغد بندری، لاتیدان، راز سر به مهر، باد یمانی، حسن بردال، مهدیسما، بهشب.

نظرات 2 + ارسال نظر
آزیتا سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 04:54 ب.ظ

سلام . خیلی خوشحالم که با وبلاگ یه همشهری آشنا شدم این در غربت یک حس خوبه و مطمئنم از این به بعد برای پیگیری اخبار شهرم حتما اینجا رو میخونم موفق باشید.

بندرجاسک-فرزاد بادروج سه‌شنبه 11 اسفند 1388 ساعت 08:08 ب.ظ http://jaski.ir

جشنواره مجسمه های شنی
دوشنبه ۱۷ اسفند ۸۸
ساعت ۹ الی ۱۶
ساحل مقسا - بندرجاسک
http://jaski.ir/post-134.aspx

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد