سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

این روزها، این وبلاگ‌ها

  این روزها دو وبلاگ هرمزگانی بیش از هر رسانه‌ای در هرمزگان خبر و مطلب تولید می‌کنند.

جغد بندری با پرداختن به مسائل روز از دیدگاه خود و دوربین‌اش و با اتکا به نگاه مستقل‌اش توانسته مخاطبان زیادی را جذب کند و رکورد 7560 بازدیدکننده در یک روز را برای خود ثبت کند. حضور او نوید ظهور یک خبرنگار- عکاس مستقل و فعال را برای هرمزگان را به همراه دارد.

وبلاگ سی سی یو سینما هم در بخش فرهنگی و هنری به‌روزترین وبلاگ هرمزگان است. تسلط او بر گرافیک هم کمک می‌کند تا هر مطلب وبلاگ‌اش گرافیک خاص خودش را داشته باشد که بر جذابیت‌های وبلاگ او افزوده است. البته پس‌زمینه سیاه وبلاگ‌اش کمی برای خواندن متن مناسب نیست و من معمولا از خیر مطالب بلندش می‌گذرم. آرزویی که برای او و وبلاگ‌اش دارم این است که دایره نگاه وبلاگ‌اش را وسیع تر کند اگر قرار است به فرهنگ و هنر هرمزگان بپردازد برای تمام هرمزگان باشد و نه یکی دو گروه از هنرمندان اطرافش! (البته مطالب اخیرش معرکه است.)

نظرات 7 + ارسال نظر
امیر علی دوشنبه 24 اسفند 1388 ساعت 02:10 ق.ظ http://eskele.blogfa.com

دستت درد نکنه سیاورشن ، از تو توقع نداشتم ، حالا دیگه از « سرزمینهای جنوبی » رو فراموش می کنی . ما رو باش اینهمه زحمت اینهمه مرارت ، واسه کی آخه ؟ هیچ کس نیست که یه « نخسته » خشک و خالی بگه :) اما جدا از شوخی ، کارون خودتم دست کم اینینن . دم تو و همه همشهریو گرم . موفق بشین .

جغد بندری دوشنبه 24 اسفند 1388 ساعت 11:22 ق.ظ http://joghd11.blogsky.com/

همیشه لطف اته جناب سیاورشن عزیز...

سیما دوشنبه 24 اسفند 1388 ساعت 11:37 ق.ظ http://stara.blogsky.com

سرخی تو از من سبزی من از تو
به روزم

سامی حزنی سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 04:49 ب.ظ http://www.Samihozni.com

سلام عزیز
پیشاپیش سال نو رو بهت تبریک میگم .

مرتضا نیک سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 05:46 ب.ظ http://ccu-cinema.blogsky.com/

سلام مرتضا جان
سپاس از اظهار لطف تو
در این اواخر بارها شنیدم که سی سی یو از جریان خاصی حمایت می کنه {!!!}اما کاش نقدهای که به شیوه مدیریت برخی ها/ نقدهای انجمن موسیقی/ نقد اجرای عمومی وین راز سر به مهر/ یادداشتی بر جشنواره حوزه هنری { اشاره ام به مطالب یک ماه اخیر است}و سایر اخباری که در چهره های هفته پشتی مفصل به اونا پرداخته میشه هم اشاره ای بشه که متاسفانه..من خوشحالم با خاطر اینکه تو و دوستان دیگه اخبار سی سی یو و مطالب رو دنبال می کنید و به جا هم نقد می کنید اما هنوز حمایت های ویژه از برخی ها برای خودم گنگ و نا مشخص است.مرتضا جان کاش دقیق تر و با مصداق اشاره ای به حمایت های این وبلاگ از برخی ها می کردی تا دستم برای پاسخگوئی بازتر بود.
سپاس

سلام من به شخصی بودن وبلاگ اعتقاد دارم و تا کنون اشاره‌ای به حمایت تو از برخی‌ها نداشته‌ام. به هر حال حمایت از هر نوع‌اش مباح است. چه برخی باشد، چه هر کی!
من برای تو فقط یک آرزو کرده بودم. فکر می‌کنم تو پس از مطلب من در وبلاگ خودت به این کامتت پاسخ داده‌ بودی.
موفق باشی

رحیمیان سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 11:18 ب.ظ http://rahimian.blogsky.com/

سلام
سال نو مبارک
موفق باشید

مرتضا نیک چهارشنبه 26 اسفند 1388 ساعت 11:19 ق.ظ

سلام مرسی مرتضا جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد