سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

سخنان آیت الله نعیم آبادی در نماز جمعه 3 آبان 92

  • • آیت‌الله نعیم‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان و خطیب جمعه بندرعباس امروز سوم آبان؛ در نماز جمعه بندرعباس سخنان قابل تاملی عرض کردند. وی با اشاره به واکنش برخی مسئولین به سفر دیروزشان به گاوبندی (پارسیان) به مسئولین توصیه کردند: سیاه‌نمایی نکنید! به همه جا کشیدند که رفتن شما به مصلحت نیست. گاوبندی در بحران است. اما من گفتم من به نام مولا وعده داده‌ام و باید بروم. مردم گاوبندی از هوشمندترین انسان‌ها هستند. مهمان نوازند، رفیقند. من به صراحت عرض می‌کنم پر برکت‌ترین سفر من؛ این سفر بود. والله!
    • چرا سیاه‌نمایی می‌کنید؟ می‌گفتند روستاهای جدا شده موافقند. همه‌شان آمدند نزد من گفتند: مخالفیم مخالیفم مخالفیم! به دروغ گزارش دادند چند نفر از آن روستا رفته‌اند در جشن لامرد؛ [مردم] گفتند روستاها همه‌شان مخالفند فقط دو نفر رفته‌اند آنجا که از ما نیستند. چرا گزارش دروغ می‌دهند؟
    • یکپارچه استان یک حرف دارد. این گزارشات غلط از سوی مقامات سیاسی برای چیست؟ مسئول سیاسی باید هر چه هست گزارش دهد.
    • نیروی انتظامی می‌گوید می‌توانید بروید. مقامات آنجا می‌گویند می‌توانید بیایید. جریانی درست کرده‌اند که من به آن منطقه نروم! برای چه؟
    • بروید بررسی کنید. یک نیروی بی طرف برود بررسی کند. به دروغ گزارش ندهند و با گزارش‌دهندگان دروغ برخورد کنند. [تکبیر نمازگزاران].
    •نکته: «آیت‌الله» امروز هوشمندانه از به کاربردن کلمه «پارسیان» خودداری و از نام اصیل و کهنِ «گاوبندی» استفاده می‌کرد.
  • فایل صوتی [+]
  • عکس آرشیوی است.

نظرات 4 + ارسال نظر
احسان رضائی دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 10:35 ق.ظ http://goojegeno.blogsly.com

http://www.goojegeno.blogsky.com/

صابر سالاری پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 06:55 ب.ظ http://www.hormozgani-salam.blogsky.com/

روحانی معترضیم...

فرشته مرگ جمعه 10 آبان 1392 ساعت 06:26 ب.ظ

سلام دودبرتو

فاطیما شنبه 14 دی 1392 ساعت 02:48 ب.ظ http://khalvatkade-6964.blogfa.com

سلام
فقط خواستم تشکر کنم ازت بابت عکسایی که از ناصر عبداللهی گذاشته بودی تو فیس بوک چون خیلی برای کلیپی که میخواستم براش بسارم بدردم خورد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد