سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

ناصر خوب می داند زمستان هرمزگان دیدن دارد .

  دوستی به زیبایی نوشته بود :

 " ... من یقین دارم که ناصر خوب می داند زمستان هرمزگان دیدن دارد ... گاهی چیدن چند دانه غزل کمی خلوت می خواهد ... من یقین دارم خلوت ناصریا به طول نخواهد کشید ... هرچند که ما چقدر برای خوردن یک سیب تنها مانده ایم ... "

 ساعت نزدیک دوازده شب است ، تازه از بیمارستان آمده ام . ناصر عبداللهی همچنان در کماست . پزشک معالج ناصرعبداللهی می گوید :" او باید فردا دیالیز شود . کلیه ها هنوز کارایی لازم را ندارند . ما باید سمومی که در بدن تولید می شوند را دفع کنیم ."

 ضریب هوشی ناصر امروز بر روی شش بود . او با شندین صدای خودش پلک هایش را باز و بسته می کند . یکی از پرستاران می گوید" گاهی با شنیدن ترانه هایش اشک از چشمانش جاری می شود ." 

 برای ناصر سوپ و آب میوه تجویز شده بود که ظاهرا بدنش پذیرفته است .

 بخواهیم تا باشد !

...............................................

ممنونم از دوستانی که با پیام ها ، خواست ها و دعاهای زیبایشان ، همراهند . به امید روزی که ناصر هم اینها را بخواند .

 

نظرات 27 + ارسال نظر
شباهنگ پنج‌شنبه 9 آذر 1385 ساعت 12:29 ق.ظ http://www.shabahang.blogsky.com

توکل بر خدا !

نسترن پنج‌شنبه 9 آذر 1385 ساعت 12:55 ق.ظ http://www.eshtebahezanan.blogfa.com

سلام دوست عزیز
چه زیباست ان روز که او برگردد ...
با تجربه ای که کمتر کسی انرا دارد...
وبا رسالتی که دارد...
ترانه ی رهایی و عشق را بسراید...
ناصر عزیزما میخواهیم که تو باشی...
تو هم بخواه....
هم شهری های مهربان وخونگرم تو با دلهای دریایی و
لبریز از عشقشان هر لحظه خبر از حال تو میگیرند...
هرچند ارامشی عمیق تورا مدهوش خود کرده...
لیکن خوب میدانی با قدرت واگاهی که اکنون تورا فرا گرفته
متوانی هدیه زیبایی برای همگان به ارمغان بیاوری...
به انتظار ان روز با یقین برایت دعا میکنیم...
در پناه قدرت بیکران خالق ....

...... پنج‌شنبه 9 آذر 1385 ساعت 01:06 ق.ظ

به احترام لحظات زیبایی که با صدای زیبایش برایم بوجود آورد و بنا به رسم معرفت : خدایا شفای این عزیز را هر چه زود تر مرحمت فرما ! آمین

حمیده پنج‌شنبه 9 آذر 1385 ساعت 01:26 ق.ظ

من یقین دارم ناصر خوب می داند زمستان هرمزگان دیدن دارد........توکل بر خدا

sager پنج‌شنبه 9 آذر 1385 ساعت 02:02 ق.ظ

اول از همه چیز بازم دستت درد نکنت سیاورشن.
به خدا مافقط همین طوری نشستیم پای کامبیوتر فقط چک
میکنیم حال برادر مون چه شد تا حتی اینقدر به فوتبال علاقه دارم که حالش نداشتم بازی رو ببینم .بخدا راست میگم .
پس دوستان یکباردیگه همه باهم به برادر بزرگمون ناصریا دعـــــــا کنیم. دعـــــــــا....

آزاده پنج‌شنبه 9 آذر 1385 ساعت 09:22 ق.ظ http://azadehnozad.blogfa.com

انشا.. که خوب میشه.

کامیرا پنج‌شنبه 9 آذر 1385 ساعت 10:05 ق.ظ http://kamira.blogsky.com

ان شاالله دوباره به زندگی بازمی گردد و همگی صدای گرمش را دوباره می شنویم.

خواهر راوی پنج‌شنبه 9 آذر 1385 ساعت 10:09 ق.ظ

سلام عزیز
من هم صمیمانه و از صمیم قلب سلامت ناصر عبداللهی رو از خدا میخوام راستش وقتی این خبر رو تو سایت خواهرم دیدم (به شما لینک داده بود) شاید باور نکنید تا چند دقیقه با صدای بلند گریه کردم.

موسا پنج‌شنبه 9 آذر 1385 ساعت 02:37 ب.ظ http://zehneziba.blogsky.com/

این روزها امیدوارترین مردِ جهانم ...

نبلوفر پنج‌شنبه 9 آذر 1385 ساعت 02:57 ب.ظ

هرروز از ته قلبم و با تمامی وجودم برای بازگشت سلامتی ناصرعزیز - این هنرمند گرانقدر و توانای کشورمون - دعا می کنم. از تو سیاورشن عزیز هم متشکرم که مارو هرروز از احوال ناصر عزیز باخبر می کنی .

سینا سلیمی پنج‌شنبه 9 آذر 1385 ساعت 06:38 ب.ظ

با تمام وجود وبا تمام سلول های بدنم از خداوند بزرگ میخواهم که آقا ناصر عزیز را به خانواده او بچه های عزیزش وبه ما بر گرداند

سینا سلیمی پنج‌شنبه 9 آذر 1385 ساعت 06:43 ب.ظ

فکر می کنم تاحالا توی عمرم زندگی کسی را از خدا اینگونه نخواسته بودم بی اختیار بغض میکنم اما جرآت گریه ندارم
خدایاااااااااااااااا خدایاااااااااااااا ناصر را می خواهیم
بنده های تو ناصر را می خواهند

دکتر حسام فیروزی پنج‌شنبه 9 آذر 1385 ساعت 06:57 ب.ظ http://www.hesamfiroozi.blogfa.com

لطفا وبلاگ خودشیفتگی را مطالعه فرمایید.

بندرجاسک پنج‌شنبه 9 آذر 1385 ساعت 07:59 ب.ظ http://www.jaski.mihanblog.com

براستی زمستان هرمزگان و دیدن نم نم بارونش دیدن داره. وقتی شنیدم که ناصر با صدای خودش اشک از چشماش جاری میشه منقلب شدم.
مرتضی جان سری هم به ما بزن.

آونگ خاطره های ما پنج‌شنبه 9 آذر 1385 ساعت 08:31 ب.ظ

عزیزم
من مرتب اینجا سر می زنم دلواپسم
یه خبری به ما بده
اون خواهر منه که از اروپا برات کامنت گذاشته به عنوان خواهر راوی
چون ما خانوادگی ناصر رو خیلی دوست داریم و همه نگران
منتظرم منتظر خبر خوب

یاسمین پنج‌شنبه 9 آذر 1385 ساعت 08:38 ب.ظ http://nicoline.blogsky.com

راستی چه بلایی سرش اومده؟

چرا ؟ .......

دمدمی جمعه 10 آذر 1385 ساعت 12:06 ق.ظ http://daam.blogsky.com/

من اما امیدوارم آنچه خودش می خواهد شود هرچند برخی چیزها اگر خودش بخواهد برای خیلی ها گران تمام می شود! در این خصوص در وبلاگ دوستی پیامی مفصل نوشته بودم و دیگر حوصله اش را ندارم بنویسم.
در وبلاگی کامنت گذاشته بودید یا بیت المقدس. تکه کلام آشنایست از هنرمند آشنایی که مرا به یاد طنزهای زیبایش در کنار ناصر در آن سال های سیاسی بندرعباس برد... یادش بخیر مردم شاد بودند...

سینا جمعه 10 آذر 1385 ساعت 12:19 ق.ظ

خدا بزگ است

سینا سلیمی جمعه 10 آذر 1385 ساعت 01:27 ب.ظ

بالاخره خداوند هم صدای دلهای ما را می شنود که می گوید ناصر جان دوست داریم لازم نیست عربی دعا کنیم فقط باید با تمام وجود ناصر را از خدا بخواهیم

[ بدون نام ] جمعه 10 آذر 1385 ساعت 02:31 ب.ظ

از صمیم قلب امیدوارم به زودی خوب بشه

علی دهبان جمعه 10 آذر 1385 ساعت 05:02 ب.ظ http://www.geno.net.tf

دل اگه خونه غم شد ٬ من اگه پریشونم
تا ابد من به یاد عشقت ٬ ترانه می خونم
من پر حس نیازم ٬ تو نجیب و بی همتا
دیگه از اون نگاه پاکت ٬ جدا نمی مونم

به امید بهبودی کامل ناصر عبداللهی و طنین آوازهای زیبایش.

فرزان و فرهاد شنبه 11 آذر 1385 ساعت 07:17 ق.ظ

سلام به همگی
منو و فرهاد از دوستداران آقا ناصر هستیم
از شنیدن بهتر شدن حال آقا ناصر بی نهایت
خوشحال شدیم
بی صبرانه منتظرت هستیم ناصر جان
ان شاءا...

lمحبوبه شنبه 11 آذر 1385 ساعت 05:00 ب.ظ

اشکهایم جاری شد وقتی شنیدم .......
هر روز به همه سایتها سر می زنم شاید خبری باشد از سلامتی ناصر ... . و امروز منتظر خواهم ماند تا امام رضا (ع)او را شفا بدهد و به فرزندانش دوباره ببخشد . همه در شب میلاد امام رضا برای سلامتیش دعا می کنیم . یا ضامن آهو برای ناصر ما هم ضمانت کن ...

حامد یکشنبه 12 آذر 1385 ساعت 07:32 ق.ظ

دیشب به مناسبت تولد امام رضا حرم رفته بودم وبرای ناصر دعا کردم امیدوارم به زودی رو به بهبودی برود وسلامت شود .انشاءاله

محمد علی دوشنبه 13 آذر 1385 ساعت 08:37 ق.ظ

ان شاالله خداوندبه حق تقدس ترانه هایش که از ایمان او سرچشمه میگیرد او راشفای عاجل عنایت فرماید

فاطمه شنبه 18 آذر 1385 ساعت 03:46 ب.ظ

خدایا به حق محمد وال محمد وبه احترام خانوم حضرت زهرا او را شفا بده

هوای حوا یکشنبه 19 آذر 1385 ساعت 10:32 ق.ظ

قبل از
آنکه دیر شود برایش دعا کنیم قبل ار آنکه دیگر نباشد خدا را به حق محمد قسم دهیم تا او را شفا دهد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد