سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

رونمایی از آلبوم گروه داماهی

گروه داماهی یک گروه درجه یک با ریشه های هرمزگانی است که به زودی در حد بین المللی مطرح خواهد شد، رضا کولغانی خواننده خلاق و توانمند هرمزگانی به همراه ابراهیم علوی که در نوازندگی عود و گیتار هوش از سر می برد، از پایه ها و ستون های اصلی این گروه اند، از کارهای فولکلور هرمزگانی هم به واسطه شناخت این دو، در داماهی استفاده می شود. جمعه سیزدهم شهریور از اولین آلبوم این گروه رونمایی می شود. و نوزدهم و بیستم شهریور هم در برج آزادی کنسرت خواهند داشت.

مکان رونمایی آلبوم: شهر کتاب فرشته، خ مقصود بیگ، خ دکتر حسابی، ساعت هجده

برای تهیه بلیت کنسرت: Www.peeshnahad.com

دوباره هوای نوشتن

   پس از اینکه وبلاگ‌ها مخاطبان خودشان را از دست دادند {یا حداقل برای صفحه من اینطور بود}، من گمان می‌کنم رسانه‌های مجازی قالب‌های خود را عوض کردند. فیسبوک این فرصت را ایجاد کرد همه کاربران بتوانند به جای خواننده بودن، خود نیز بنویسند و حتی کاردکردهای متنوع‌تری در اختیار داشته باشند. و پس از آن اینستاگرام با سادگی بیشتر و دسترسی راحت‌تر شکل دیگری از رسانه‌های شخصی را در اختیار گذاشت. در این بین پادکست‌ها هم جای خود را باز کردند و امروزه یکی از محبوب‌ترین  رسانه‌ها هستند. من هم دوست داشتم دنیای صدا را تجربه کنم، از این رو که بیشتر با موسیقی سر و کار دارم این یک فرصت خوب بود. از این رو با کمک دوستانم «رادیو درخت» را راه انداختیم. هر چند کند اما داریم پیش می‌رویم. ما را اینجا بشنوید. [www.Radioderakht.com]

 البته این روزها بدم نمی‌آید اینجا را هم به روز کنم. کسی اینجا هست؟

برنامه نود و یک شرمساری

      دیشب برنامه نود همان طوری که پیش‌بینی می‌شد چند نقطه تاریک داشت، از جمله آنجایی که مجری و تهیه‌کنندگان قصد داشتند اطلاعات خود را به رخ مهمانان برنامه"کارلوس" و "سالگادو" بکشند. نکته‌هایی که حتی یک نوجوان با جستجو در نت به راحتی آنها را به دست می‌آورد. در انتها و حس ختام این "محمودی‌گری" تصویری از حرکت و خطای خشن سالگادو که موجب مصدومیت شدید بازیکن حریف شده بود، پخش شد. سالگادو به طور مشهودی غمگین شد و جمله قابل تاملی بر زبان آورد:" این حادثه یک اتفاق بد برای من و حتی خانواده‌ام بود. اصلا دوست نداشتم این صحنه را ببینم و به خاطر بیاورم."