سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

نقشه

  یکی برای نفت جان می دهد
      یکی برای پول جان می کند
      یکی در پی زر 
      یکی در پی زور
      من دور از این تکاپو
      خستـه از این هیاهـو
              برای بوسیدن دستهای تو
               نقـشه می کشـم 
نظرات 3 + ارسال نظر
الهه پنج‌شنبه 11 مرداد 1386 ساعت 10:03 ب.ظ http://babayebaroon.blogfa.com

حالا که بودن دیریا دوباره زلال و خواهر، بی چه نتی تو؟ دورت بگردُم...
اصلا مگه رفته ای؟!!!
چـ‌ـرا؟؟؟؟

پارسال.. فردا روزی.. ساعت ۶ صبح.. با چند تا نون کلوکوی تازه و گرم آمده بود...

باز یادش، بـاز باران...............
باز بـــاران بی تـرانــه!...........

وقتی که رفـتـی امگه که رودُم خـدا به همرات...
خدا به همرات....

الهه شنبه 13 مرداد 1386 ساعت 06:24 ب.ظ http://babayebaroon.blogfa.com

دوباره سلام!

اگه روزی کسی ازت پرسید ۳۱۰۰۰۰مین بازدید کننده ی وبلاگت کی بود؟

نگو نمیدونم!

چون من بودم!

به افتخار خودم! هیپ هیپ هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

راستی من امروز یه جایی رو کشف کردم ولی چون رازدارم لو نمیدم! آخییی اولین بازدیدکننده ش(البته از نوع غریبه!) من بودم
کریستف کلمب انقد خوشال نشد که من شدم... :دییییییی

آقا کی اکرانش می کنید به سلامتی؟
پیشنهاد من: روز موسیقی هرمزگان، ۱۰ دی....
البته یه خورده دیره!! :)
اووومممم شما میدونید سایت فرهنگی هنری که کامیرا راش انداخته آدرسش چیه؟ :دییییییییی
آخه گویا اونم در نوبته اکرانه ولی من نمیدونم آدرسش چیه!


پ ن : این کامنت در دوردست ترین پستها ارسال شد!

الهه شنبه 20 مرداد 1386 ساعت 03:02 ب.ظ http://babayebaroon.blogfa.com

سلام عزرائیل مهربان :دی

الهه اینجا!!... الهه اونجا!!... الهه همه جا!!...
.........
نه که (سیاورشن) رو کامل توضیح دادید، حالا بگید (دمووک) یعنی چی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد