سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

تازه ترین آلبوم ناصر عبداللهی به بازار آمد .

  تازه ترین آلبوم ناصر عبداللهی به بازار آمد . این کار که معجزه نام داشت، بنا به دلایلی که من هم مثل شما نمی دانم به ماندگار تغییر یافت و روانه ی بازار شد . به نظرم نامی که خود او انتخاب کرده بود و وسواس زیادی هم روی آن داشت می توانست خیلی ماندگار تر باشد .

   ماندگار متفاوت از باقی آلبوم های ناصر است . در این آلبوم که آوای نکیسا آنرا منتشر کرده است، ترانه ها عامیانه تر شده اند و موسیقی هم شاید جوانپسند تر .

ناصر

عکس ازسایت آوای نکیسا

   از بین ۹ قطعه این آلبوم فقط یکی را خود ناصر تنظیم کرده است و آنهم قطعه ی بندرعباسی یمبو سئنه است که بدون هیچ تعارفی فاصله او با دیگران را نشان می دهد . خود او هم چندان از تنظیم ها راضی نبود . به هرحال فکر می کنم با توجه به شرایط موجود "ماندگار" از معدود آلبوم هایی است که هیچ نیازی به تبلیغات ندارد .

   از سوی دیگر خبر می رسد که دارینوشی ها هم در پی این هستند که آثار منتشر نشده ای از ناصر را ارائه بدهند .

  

نظرات 59 + ارسال نظر
الهام شنبه 23 دی 1385 ساعت 11:46 ب.ظ

سیاورشان خان زیاد با شما موافق نیستم در مورد اسم آلبوم...ناصر در زمان بودنش این اسمو انتخاب کرد اما نماند...ماندگار میتواند بیانگر ماندگاری تا ابد برای او باشد و فکر می کنم دوستداران و طرفدارانش یا کسانی که زحمت آلبوم را بعد از خود او کشیده اند با این نام ادای دینی به ناصر داشته اند برای تاکید بیشتر بر ماندگاری ناصر عبدالهی.به هر حال اسم آلبوم زیباست و ماندگار مثل خود ناصر

جواد رسولی شنبه 23 دی 1385 ساعت 11:58 ب.ظ

با سلام
ممنونم سیاورشن جان از مطالب نوشته شده شما در مورد ناصر
دوستان برای ارج نهادن به مقام ایشون لفطا کاست اصلی را تهیه کنید .
با تشکر از همه

شهلا یکشنبه 24 دی 1385 ساعت 12:46 ق.ظ http://21mehr.com

دستت خیلی درد نکنه سیاورشن جان
درود بر روح پاکش باد
تازه با صدایش آشنا شده بودم که گذاشت و رفت پیش خدا
خوب اونجا خیلی بهتر از این پائین است
دنیا را خسته شده بود حتمن
آره حتمن
خسته شده بود...

گل مینا یکشنبه 24 دی 1385 ساعت 01:32 ق.ظ http://adambarfi1.persianblog.com

خوب منم یه جورایی با الهم موافقم اما خوب شاید هم بشه گفت نظر ناصر مهمتر بده اما سبک کار یه پاپ کامله یعنی پاپ معنوی نیست ناصر به این طریق قدرتش و در پاپ هم به رخ همه کشید و ثابت کرد که همهیشه و همه جا او حرف اول و می زنه و صداش فقط محدود به سبک خودش نیست بلکه یه صدای چند بعدیهدر هر صورت به همه تبریک می گم البوم ماندگار ناصر عزیزمو ن رو و امیدوارم همیشه و همه جا به یاد داشته باشیم که ناصر چقدر برای موسیقی زحمت کشید ایشالله همیشه لبت خندون باشه ناصر گلم

مریم یکشنبه 24 دی 1385 ساعت 02:04 ق.ظ

سلام و ممنون برای تمام خوبیها و همه همه صداقت ها
خیلی خوب و دلنشین بود و تنها صداست که در خاطره ها می ماند با امید موفقیت تمام جوانان بندر یعنی آرزوی قلبی ناصر
دلم میخواد یک خواهش از دوستان بکنم که هرکس توانایی خرید سی دی رو داره حتما بخره چون همین کپی رایته که خواننده هایی مثل ناصر عزیز رو آزار میداد البته الان او نیست اما فزرندان او که یادگارهای خوب او هستند و ناصر به آینده و موفقیت آونا دل بسته بود با آرزوی بهترینها برای همه
روحش شاد صدایش جاودانه و صداقتش پایدار

محمود یکشنبه 24 دی 1385 ساعت 02:09 ق.ظ

راز راز راز راز راز راااااااااااااااااااااااااااااز

فقط راز برازنده آلبوم ناصر است چون او برای همیشه ماندگار که می ماند .اما یک چیز میماند آن هم رااااااااااااااااااااااااز رفتنش.

همشهری تو در غربت یکشنبه 24 دی 1385 ساعت 02:30 ق.ظ

با سلام به تو سیا ورشن خسته نباشی خانم الهام ناصر این اسم را دوست داشت یعنی معحزه و باید بخاطر احترام به او همان اسم باشد اسم البوم معحزه هم زیباست ناصر برای بندرعباسی ها همیشه زنده است و احتیاح به تغیر نام البوم او نبود ممنون از تو سیا تا بعد یا حق

Aziz یکشنبه 24 دی 1385 ساعت 03:43 ق.ظ

Mesle Hamesheh, Sedaee garmo karee Alee,
Rohash Shad
Deltange deltangam, Betabe betabam, …… (Deltang, Mandegar CD)

سعید یکشنبه 24 دی 1385 ساعت 03:45 ق.ظ

سلام گل باغ
خبر خوبی هسته
فکر امناکه که دگه کاستی از ناصر بشت
منم که دیده بدیدار دوست کردم باز

ا یکشنبه 24 دی 1385 ساعت 06:52 ق.ظ http://www.parnian7.persianblog.com

اسم آلبوم هر چی که باشه الان شرایط برای ما طوری شده که فقط دغدغه خود ناصریا رو داریم . همه آلبوم ها و آهنگ ها رو به اسم ناصریا می شناسیم . ناصریا ..... ناصریا ..... ناصریا....
غرق در رحمت خداوند باد روح بلند او
آخ که من می میرم واسه این یمبو سئنه . خدا کنه دارینوشی ها هم به زودی ما رو از انتظار در بیارن .
ناصر همیشه « معجزه » ای « ماندگار » هست در قلب و ذهن همه ما . مگه غیر از اینه .

ستاره یکشنبه 24 دی 1385 ساعت 09:49 ق.ظ

معجزه یا ماندگار این طنین دوباره صدایی است که یک "معجزه ماندگار" بود... و مهم همین است.

ا یکشنبه 24 دی 1385 ساعت 12:14 ب.ظ http://www.parnian7.persianblog.com

« ای خاک مهربان جنوب !
از این که چنین شیرین ، گوهری نازنین را در آغوش گرفته ای به خود بناز . ما هم به تو می نازیم و نازت را می کشیم . دیگر حسابی عطر دلدادگی گرفته ای ... »
دست مریزاد !
عجب این یمبو سئنه منو می کشه ها !
روحت شاد ناصریا !

الهام یکشنبه 24 دی 1385 ساعت 02:57 ب.ظ

سلام بر همه دوستان خصوصا مدیر محترم وبلاگ ...ممنونم ستاره چقدر زیبا گفتی <معجزه ء ماندگار >و محمود عزیز راز!!!
هر چی بیشتر گوش میکنم بیشتر لذت میبرم و افسوس می خورم که دیگه نیست..دیگه هیچ آلبومی از ناصر نخواهد بود و ما هنوز در اندیشه ء راز نبودنش غوطه وریم که چرا و چرا دیگر نداریمش...

قاسم سالاری یکشنبه 24 دی 1385 ساعت 05:21 ب.ظ

روحش شاد یادش گرامی

لاله یکشنبه 24 دی 1385 ساعت 05:44 ب.ظ

سلام من تازه با سیاورشن آشنا شدم.اما خیلی دوستش دارم ومرسی از این که همچنان یاد ناصر را زنده نگهداشتید.موفق باشید

گل مینا یکشنبه 24 دی 1385 ساعت 05:50 ب.ظ http://adambarfi1.persianblog.com

واقعا چه کرده ناصرررررررررررررررر مثل همیشه تک و استثنایی....بهت نگفتم تا حالا اینکه چقدر دوستت دارم اما حالابهت می گم بی تو دارم کم میارم بهت نگفتم تا حالا که بد جوری عاشقتم بهت نگفتم تا حالا اما حالا بهت می گم داری کجاها می کشی باز این دل در بدر و قشنگ مهربون من اینجوری از پیشم نروبهت نگفتم تا حالا اینکه چقدر دوستت دارم اینکه چقدر آرزومه پیش چشات کم نیارم دلم می خواد باور کنی از ته دل می خوام تو رو وقتی می گم بمون بمون وقتی می گم نرو نرو....

گل مینا یکشنبه 24 دی 1385 ساعت 05:55 ب.ظ http://adambarfi1.persianblog.com

ناصر شاهکار خدا بود مهربون شیرین خوشرو خوش اخلاق خوش ذوق خوش سیما خوش صداااااااااااا هنرمند با ایمان عاشق عاشق عاشق خدا یه سوال؟ می تونی همچین کسی و فراموش کنی؟ من که نمی تونم چون واقعا کمه همچین گلی به قول یکی از دوستانم ناصر تکه خدا تک خلقش کرده ناصر جان نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق ...ناصر جان عشقم

احمدک دبیر یکشنبه 24 دی 1385 ساعت 08:15 ب.ظ http://peaper.blogfa.com

درباره ماجرای عبداللهی سری به وبلاگم بزن. شاید چیزای جدیدی دستگیرت بشه.

نسترن یکشنبه 24 دی 1385 ساعت 09:27 ب.ظ http://www.eshtebahezanan.blogfa.com

سلام دوست عزیز
اثر ابدی که بر دلها وقلب ها میگذارد از نام مهم تر وزیبا تر است
شاد وپیروز باشی

جنوبی یکشنبه 24 دی 1385 ساعت 10:00 ب.ظ

سلام خدمت سیاوش جان عزیز ومی گم دستت دردنکنه بابت همه چیز

sepideh یکشنبه 24 دی 1385 ساعت 10:48 ب.ظ

ناصر جان چـــــــــــــــــــــــــــــــــــرا؟ چرا رفتی گلم
بوی تنت مونده هنوز غبار غربت جنوب توی این خزون غمزده کاشکی نمی کردی غروب خواب کدوم ستاررو توی ترانه هات دیدی با این نگاه خسته تو از رو زمین پر کشیدی تویی که مهربون بودی چرا بی همزبون شدی برای لمس تن شب راهی آسمون شدی ناصریا دلت شکست گریه تو بغض تو نشست ناصریا بگو کی بود نگاه عاشقت رو بست ؟ ناصریا بگو؟ چرا ساکتی؟ آخ که چقدر تنهام، دلم برای خنده های پر محبتش تنگ شده ؟ خیلی زود رفت؟ ............................ آه حیف حیف حیف افسوس

[ بدون نام ] یکشنبه 24 دی 1385 ساعت 11:01 ب.ظ

سلطان خوبی ؟ نگاه بکو به مه هم خبر هاده ... ( خصوصی )
اسحاقم .

http://www.parnian7.persianblog.com/

سیاورشن به ماهک یکشنبه 24 دی 1385 ساعت 11:52 ب.ظ http://siavarshan.blogsky.com

سلام دوست عزیز !
ایمیل من : siavarshan@yahoo.com
منتظرم .

هومن دوشنبه 25 دی 1385 ساعت 01:36 ق.ظ

معجزه !!!!!!
زیباترین نام معجزه بود.

ماهک دوشنبه 25 دی 1385 ساعت 01:45 ق.ظ

انجام شد

شهرام دوشنبه 25 دی 1385 ساعت 02:49 ق.ظ http://www.shahramclub.blogsky.com

سلام سیاورشن عزیز

ممنون از نظرت!

ولی متوجه منظورت نشدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bahmaniiran دوشنبه 25 دی 1385 ساعت 07:01 ق.ظ

سلام به همه دوستا این لینک رو حتما ببینین ==>http://www.avayenakisa.com/prod/naser-3.htm و همچنین خدمتتون عرض کنم قرار بود اسم این کاست راز باشه اما به دلیل اینکه ناصر عزیز به کما رفت و امیدواری هایی پیش اومد نام کاست رو به معجزه تغییر دادند و بعد که.... کرد نام کاست رو ماندگار گذاشتن یا علی خدانگهدار

bahmaniiran دوشنبه 25 دی 1385 ساعت 07:02 ق.ظ

شرمنده دوستان این رو هم ببینید ==http://www.avayenakisa.com/mian/Naser%20Abdollahi.htm

مریم دوشنبه 25 دی 1385 ساعت 09:41 ق.ظ

با سلام سیاورشان بازم به خاطر این اطلاعات خوب ممنون .من کاملا با نظر الهام موافقم در مورد اسم کاست ناصر (ماندگار) .
ناصر هیچ صدایی به پای صدای تو نارسد .

فاطمه دوشنبه 25 دی 1385 ساعت 10:51 ق.ظ

صدایش را می شنویم باز مدهوش میشویم باز مست میشویم اما... کاش یادمان نیفتد که این صدا مال زنده یاد ناصر عبد اللهی است ..کاش یادمان نیفتد که دیگر نباید منتظر صدای جدیدش کار جدیدش ؛نگاهش و...باشیم . غم صدایش را میشنویم اما انگار غمی دیگر است غمش از جنس غم ما نیست ... شاید اگر میدانست که روی اثرش کنار اسمش می نویسند زنده یاد : غم چشمانش را پنهان تر میکرد تا ما را از این که هستیم غمین تر نکند . کاش یادمان نیفتد که زود بود که به تو بگویند زنده یاد ...بگویند روحت شاد ..چرا.... کاش یادمان نیفتد...

سینا دوشنبه 25 دی 1385 ساعت 11:11 ق.ظ http://sina-s.blogsky.com

سلام
ماندگارست چون ...
قبول کنیم قدرشو نذونستیم.
حوسحال می شم تو لینک دونیت جایی داشته باشم لینک شما در وب من هست.

فرهاد دوشنبه 25 دی 1385 ساعت 12:07 ب.ظ

با سلام
واقعا وقتی فکر میکنم که ناصر عزیز حس ششم داشته متوجه میشم که یه جورایی با همه فرق داشته وقتی برای چندین بار مصاحبه صندلی داغ ناصر رو نگاه میکنم یه برق عجیبی در نگاهش موج میزنه و بی اختیار منو بخاطر اینهمه صاف بودنش و ناب بودنش به حسادت وامیداره که ای کاش ما هم مثل اون ساده و صمیمی باشیم. این داغ همیشه در دل ما تازه میمونه که دیگه مثل ناصر کسی ّماندگارّ نمیشه و فقط یه ّمعجزه ّ میتونه دوباره اونو بما برگردونه به امید آنروز . . .

کیهان دوشنبه 25 دی 1385 ساعت 12:33 ب.ظ

دوست عزیز
می شه در یه سطر آقای اسحاق احمدی که اون آهنگ زیبا رو برای مرحوم ناصر عبداللهی خوندن معرفی کنید و عکسشونم توی وبلاگتون بذارید تا ما که هرمزگانی نیستیم بیشتر با هنرمندای اون منطقه آشنا بشیم ؟
ممنون

الهام دوشنبه 25 دی 1385 ساعت 01:18 ب.ظ

یه زخم کهنه روی بالم........یه آسمون که چشم برام نیست
به غیر واژه غریبی ......چیزی توی ترانه هام نیست...
ناصر جان انگار آسمون بیشتر از همه ما منتظرت بود:(( بازم دلم گرفت وای از راز ناصر!!!
حتی یه آینه پیش روم نیست که اسممو یادم بیاره...
تنهاترین مسافر شب تو خلوتم پا نمی ذاره
ازم نخواه با تو بمونم....شما که ازش می دونستید بگید اینم از پیشگوییهای ناصر نبود؟؟؟؟؟ :(( زخم کهنه که رو بالش بودو رفت :(( تو خلوتش هم که هیچکسو راه ندادن :(( یه دنیا غم توی صدامه مثله سکوت تلخ پاییز :(( در سکوت رفت توی تلخی پاییز و مثل یه پرنده غریب- غریب هم که رفت یعنی عجیب غریب رفت...و در آخر از هممون خواست که نخواهیم که بماند.........................:((

آتنا دوشنبه 25 دی 1385 ساعت 04:28 ب.ظ http://www.cona.blogfa.com

سلام من هم متاسفم
ناصر عبداللهی هنرمند خوبی بود که من از بچگی ها که تازه اومده بود کارهاشو دوست داشت
خدا قرین رحمتش کنه و به خانواده اش صبر عطا کنه
آمین

لیلا دوشنبه 25 دی 1385 ساعت 07:13 ب.ظ http://siavarshan.blogsky.com

فقط می تو ا نم بگم:نا صر :صد ا یت دیو ا نه ام می کند:به خد ا و ندی خد ا :قسم

لیلا دوشنبه 25 دی 1385 ساعت 07:38 ب.ظ http://siavarshan.blosky.com

من اهنگها ی جد یدجنا ب ا قا ی عبد اللهی را در سا یت ا وا ی نکیسا گو ش دا دم:خیلی خیلی زیبا بود: د لم نمی یاد بگم به خا طر اینکه هنو ز د ر شو ک هستم: اما میگم: الهی خد ا به حق خو دش رو حشو شاد کنه و بهش ا ر ا مش بده

الهام دوشنبه 25 دی 1385 ساعت 09:08 ب.ظ

جالبه ها!!!!!!!!! خوب عوضش یاد می گیرم خیلی به خودم زحمت ندم که زمانی که در اوج احساساتی شدن هستم و با گریه احساسمو با شما و سایر دوستانی که توسط شما باهاشون آشنا شدم تقسیم میکنم ممکنه که مورد تایید قرار نگیره و بره تو دیوار .لطفا درجش نکنید فقط خواستم حرسمو خالی کنم.

ا-م دوشنبه 25 دی 1385 ساعت 10:10 ب.ظ

می دانی آیا کرده ای چون بی قرارم؟
امشب سرم بر شانه ی غم می گذارم
.
.
.
صد یاد از آنروزی که گفتم با تو (شیدا)
سر خواستی اما تو را دل می سپارم

بندری(همیشه ناصریایی خواهم ماند) دوشنبه 25 دی 1385 ساعت 10:29 ب.ظ

من هم تشکر دارم خدمت همه.شماهایی که عاشقان ناصر هستید.واقعا خون ایرونی تو رگهایتونه.چرا که صحنه را ترک نمی کنید.من هم می گم دوست دارم ناصر... بخدا وقتی به زندگی ناصر دقت می کنی گریت می گیره از همه چیز.چرا تا حالا کسی ناصر را درک نمی کرد؟باز هم اشکالی نداره ما می تونیم از حالا هم باشیم برای همیشه با کسانی که حق را می گویند.مثل ناصر.
می خوااااااااااااام از شما بخوانم.
شمایی که غریبه هستید
پیش چشم اشنایان
از همیشه تا همیشه
دستاتون هدیه کردید به نگاه سرد ماها...
ناصر هیچ وقت فراموشت نمی کنیم...

گل مینا سه‌شنبه 26 دی 1385 ساعت 03:10 ق.ظ http://adambarfi1.persianblog.com

عجب روزگار غریبی است....

مهاجر سه‌شنبه 26 دی 1385 ساعت 09:39 ق.ظ

سلام .. خسته نباشی

گن جیش کک سه‌شنبه 26 دی 1385 ساعت 01:40 ب.ظ http://gonjeshkakeashemashe.blogsky.com/

سلام . من اعتراف کرده ...

لاله سه‌شنبه 26 دی 1385 ساعت 03:58 ب.ظ

سلام آلبوم ناصر میتوانست معجره ماندگار نام بگیرد.بهر حالناصر بنا به عقاید و فکرهایی این نام را انتخاب کرده بودن.روحش شاد

سبزه پری سه‌شنبه 26 دی 1385 ساعت 04:14 ب.ظ

بابا اسم یه آلبوم که اینقد جر و بحث نداره حالا معجزه نه ماندگار!مهم اینه که محتواش فوق العادس!!!
اتفاقا انتخاب نام ماندگار کاملا بجا بود.
از سیاورشن عزیزم هم مجددا بابت همه ی زحماتش تشکر می کنم.

الهام سه‌شنبه 26 دی 1385 ساعت 04:38 ب.ظ

سلام... این روزها سرک کشیدن به وبلاگهای جنوب رو خیلی دوست دارم ...سیاورشان تبریک میگم که پربیننده ترین هستید تمام آرشیو شما و همکارتون آقای اولین وبلاگ جنوب (میدونید کیو میگم) رو خوندم تمامشونو!!!! از خیلی چیزها تعجب کردم خیلی چیزها برام جالب بود خیلیهارو بیشتر شناختم و... در مورد رضا صادقی حالا دیگه کاملا با شما هم فکرم ... امیدوارم معرفت بتونه یه روزی حرف اولو بزنه و وجدان آدمها بر دنیا قضاوت کنه... راز رو با دقت بیشتری گوش کنید دوستان خیلی بیشتر...شاید نمی خواست بمونه و آسمون بیشتر چشم براهش بود.

پارمیس سه‌شنبه 26 دی 1385 ساعت 05:55 ب.ظ

سیاورشان عزیز مرسی از سایت خوبت
آلبوم جدید ناصر غم به دلم میزاره مدتهاست نمیتونم آهنگهاشو گوش کنم هنوز گریانم
ولی تنظیم آهنگها مشخص است که از دل ناصر و ناصریایی نیست !!!!!!!!!!!!!

گل مینا چهارشنبه 27 دی 1385 ساعت 01:29 ق.ظ http://adambarfi1.persianblog.com

http:/توضیحاتی در رابطه با آخرین آلبوم ناصر عبداللهی/adambarfi1.persianblog.com/

بندرجاسک چهارشنبه 27 دی 1385 ساعت 09:31 ق.ظ http://www.jaski.mihanblog.com

سلام.فسا هستم و هنوز قطعه های این آلبوم را گوش ندادم و در ضمن به خودم اجازه ندادم این البوم را در اینترنت گوش بدم. دلم میخواد بیام و با هم آواز ترانه خوان شهر عاشقان را با هم گوش بدیم.
به روزم با عرضه البوم ماندگار و تاریخی ناصر عبداللهی

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 دی 1385 ساعت 05:05 ب.ظ

http://www.aftabnews.ir/vdcdf90ytn09k.html

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد