سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

گزارشی از نشست وبلاگ نویسان هرمزگان

 

    همایون امیرزاده مدیر کل اداره ارشاد هرمزگان : وبلاگ های هرمزگان خلاء های دیگر رسانه ها را پر کرده اند .

  پنجشنبه نشست وبلاگ نویسان هرمزگان با حضور غیر مترقبه ی مدیر کل اداره ارشاد هرمزگان آقای همایون امیرزاده و معاون فرهنگی اداره ارشاد آقای پیشدار، مدیر فرهنگسرای طوبی آقای کاظمی و جمعی از وبلاگ نویسان هرمزگان برگزار شد .

حضور آقای امیرزاده در این جلسه که پس از سالها، اولین نشست وبلاگ نویسان هرمزگان بود و البته چندان رسمی و منظم هم نبود، بنا بر هر دلیلی بسیار امیدوار کننده است. ایشان که به قول خودشان هنوز امضای حکمشان خشک نشده است، کاری انجام دادند که گمان نمی کنم در هیچ کجای ایران اتفاق افتاده باشد . به نوبه خودم از ایشان تشکر می کنم .

گزیده ی کوتاهی از سخنان امیرزاده و دو عدد(!) از وبلاگ نویسان :

همایون امیرزاده مدیر کل اداره ارشاد استان هرمزگان:

اهمیت کار شما بسیار زیاد است .من به تمام وبلاگ های استان علاقه دارم .با تمام مشغله ای که دارم سعی می کنم هر هفته وبلاگ ها را ببینم.مثلا وبلاگی هست که در مورد موسیقی خیلی خوب کار می کند . وقتی نگاه می کنیم هیچ کدام از رسانه های ما وارد این مسائل نمی شوند . این یک قابلیت است.

سطح وبلاگ های هرمزگان نسبت به دیگر استانها از نظر دانش رسانه ای، محتوا و پردازش قابل قیاس نیست. اگر به این نتیجه رسیده اید که انجمنی تشکیل دهید و نیاز به حمایت داشته باشید، مطالباتی داشته باشید، من با اصل ماجرا موافقم. ما این امکانات را در اختیار شما قرار می دهیم . شما بچه های این استان هستید و حق دارید از این امکانات استفاده کنید .هر تصمیمی شما بگیرید ما به آن احترام می گذاریم.

در بحث اطلاع رسانی خیلی ها در استان مدعی هستند. ولی یک جریان فرهنگی در وبلاگ ها وجود دارد که تا کنون به آن پرداخته نشده است .

ما نسبت به وبلاگ ها دید منفی نداریم . دید ممیزی نداریم. ما متولیان امر باید آستانه تحملمان را بالا ببریم . حرف را بشنویم سلایق مختلف را ببینیم. ما از وبلاگ ها توقع نداریم که به مجیز گویان حکومت تبدیل شوند. یا هر چه دولت دوست دارد انجام دهند. ما این محدودیت ها را در رسانه های مکتوبمان داریم ولی شما این محدودیت ها را ندارید.

***

من هم خیلی دلم می خواهد در این دایره شما جا داشته باشم ولی مشغله کاری اجازه نمی دهد. شاید یک روز با اجازه شما ما هم به این جمع پیوستیم .

***

باید برویم به سمت اینکه وبلاگ ها را به افراد مختلف بشناسانیم. هنوز خیلی ها هستند که از وجود وبلاگ های شما بی اطلاعند.

***

در آخر خسته نباشید می گویم به همه شما. خلاءهایی که دیگران نتوانسته اند پر کنند شما پر کرده اید. دست مریزاد ! ان شاا... در فرصت مناسب از وبلاگهای تاثیر گذار در عرصه فرهنگی استان تقدیر خواهیم کرد . خوشحال شدم از اینکه به من اجازه دادید در جلسه شما حضور پیدا کنم . من از آقای رحمتی اجازه گرفتم و گفتم دوستان اجازه می دهند من در جمعشان حضور داشته باشم ؟ نمی خواستم محفل دوستانه ی شما را بر هم بزنم. خیلی علاقه داشتم ببینم پشت صحنه ی این کار خوب، چه کسانی حضور دارند.

علی رضایی شریف : نباید این آزادی را از وبلاگ ها بگیریم . اگر انجمنی هم تشکیل می شود باید به صورتی باشد که وبلاگ ها را محدود نکند . باید از امکاناتی که هست استفاده کرد ولی به طوری که خودمان را محدود نکنیم.

مسعود نویسنده ی وبلاگ تازه فیلتر شده ی مرگ قسطی :

خیلی وقت ها مطالبی را می خوانم که دوست دارم نویسنده ی آن مطلب را هم ببینم . من مخاطب جدی وبلاگ هرا بودم . وبلاگی که منصفانه اتفاقات و کاستی های اطراف ما را نقد می کرد، نمی دانم چه شد که دست از نوشتن برداشت . من همیشه حسرت می خورم که چرا این آدم را ندیدم.

***

به نظر من وبلاگ یک روزنامه ی کوچک است که شما خودت همه کاره ی آن هستی. یکی از مزیت های وبلاگ به دیگر رسانه ها در لحظه بودن آن است .

بخش دیگر بحث کیفی وبلاگ هاست. می توانیم در این دور هم بودنها از متخصصین در قسمتهای مختلف نگارش ، فرم و محتوا استفاده کنیم و از حالت دفترچه یادداشت بودن خارج شویم .

بحث اصلی وبلاگ نویسان بر سر تاسیس انجمن و یا خانه وبلاگ نویسان هرمزگان بود که اغلب وبلاگ نویسان حاضر در این جلسه با تاسیس آن موافق بودند ولی در شکل و چگونگی آن و اینکه این خانه تحت حمایت چه ارگانی باشد هنوز باید بیشتر فکر کنیم .

پیشنهاد هایی که مطرح شده است :

۱ـ این تشکل به صورت آزاد بین وبلاگ نویسان وجود داشته باشد و جلسات آن در خانه ها و یا فضاهای باز برگزار شود .

۲ـ این تشکل با حمایت اداره ارشاد فعالیت خود را آغاز کند .

۳ـ n.g.o

۴ـبا بخش فرهنگی شهرداری مذاکراتی صورت بگیرد .

۵ـ جذب حمایت یک اسپانسر بصورتی که بنر آن اسپانسر در تمام وبلاگ های هرمزگانی عضو تشکل قرار بگیرد و در مقابل اسپانسر هم از وبلاگ ها حمایت مالی کند. در آمد حاصله را می توان در جهت برگزاری کلاس های آموزشی و نیز تهیه ابزار های لازم برای کارهای فرهنگی و پژوهشی استفاده نمود.(این آخری را همین الان به ذهنم رسید . می شود با بند اول هم تلفیقش کرد!)

   جلسه بعدی وبلاگ نویسان همین موضوع را دنبال می کند .

  یکی از دوستان پیشنهاد داده که برای آشنایی بیشتر مخاطبان با وبلاگ ها جشنواره ی وبلاگ های هرمزگانی را با همکاری یکی از ارگانهای فرهنگی برگزار کنیم .

  پیشنهاد من این است که قبل از همه ی اینها سعی کنیم مخاطبان کشف نشده مان را پیدا کنیم. بسیاری هستند که از وجود ما بی اطلاعند. ما به آنها نیاز داریم، به اینکه ما را بخوانند. وبلاگ هایمان را جدی تر بگیریم . به روز باشیم .خودمان مبلّغ خودمان باشیم . اگر کسانی در اطرافمان هستند که فکر می کنیم می توانند وبلاگ نویسان خوبی باشند، آنها را هم با این فضا آشنا کنیم .

......................................

عکس ها : دوست عزیزم امیر مینابیان .

در همین باره ها : برای سید جلال/ وبلاگ کانوشت

              اولین جلسه بلاگرهای استان/وبلاگ کلگر

بعد نوشت : بجای فرهنگسرای طوبی نوشته بودم فرهنگسرای شهید آوینی که بدین وسیله از صاحبان اتومبیل هایی که در آن مکان پارک شده اند عذر خواهی می کنم !

 

 

نظرات 50 + ارسال نظر
بهشب شنبه 15 اردیبهشت 1386 ساعت 01:43 ب.ظ

شاید بد نباشد که کمی از مشکلات انجمن های وابسته به اداره ارشاد بر طرف شود یا اینکه ارشاد تا چه اندازه از هنرمندان
و اثارشان حمایت می کنند یا اینکه هنرمندان امنیت لازم را برای ارائه کارهای انتقادی خود دارند یا معاونت فرهنگی ارشاد استان انقدر سرش خلوت است است که با حفظ سمت این پست را می پذیرد خداوند هم به وبلاگ های روحمان سر میزند ونظرش رامیگوید

ماکان شنبه 15 اردیبهشت 1386 ساعت 02:00 ب.ظ http://datumfreedom.blogspot.com

سلام...من فکر می کنن حضور مسئولان دولتی می تونه آرامش رو از وبلاگ نویسان بگیره....راستی هرمزگان وبلاگ نویس زن نداره؟؟؟

ابراهیم شنبه 15 اردیبهشت 1386 ساعت 02:41 ب.ظ http://inja-anja.mihanblog.com

همانطور که گفتم راستش معتقدم هنوز جای بحث زیادی وجود دارد. اما حرف حساب را آخر کار خودت زده ای: باید بهتر از این که هستیم بشویم.
اما دوست عزیزمان هدفش از سوژه قرار دادن کفش ها چه بود؟
نکته اینکه همه کفش ها مردانه اند!!!

کانوشت شنبه 15 اردیبهشت 1386 ساعت 02:47 ب.ظ http://ahmad4u.blogsky.com

از گزارش مشروحی که بیان کردی بسیار ممنونیم
اما جای مقداری از حرفها خالی بود که من برای همگی و مخصوصاً سید جلال عزیز نوشتم.

عاشق بندر و بندری شنبه 15 اردیبهشت 1386 ساعت 03:13 ب.ظ

ایده باک وبلاگ نویس باک ولی با تاسف بگم ساده و زودباور
عزیزان ورود چنین اشخاصی را بفال نیک نبندارید گرگها و گوسفندها بحکم وغریزه طبیعی شان نمی توانند با هم کنار بیاند.نهایتن باید بگم این روئسای تحمیلی ووارداتی حاصلی جز درد سر و مشکلات چیزی بشما نخواهند داد در اخر باید عرض کنم که منفی باف نسیتم .باجرات میتونم بگم که گرگ باران دیده هستم

ماکان شنبه 15 اردیبهشت 1386 ساعت 03:15 ب.ظ http://datumfreedom.blogspot.com

من چون تو عکس ها زنی رو ندیدم گفتم!!!

دختر رویدری شنبه 15 اردیبهشت 1386 ساعت 03:56 ب.ظ http://2khtarrooydre.blogfa.com/

سلام
خسته نباشید
تشکر از زحمات شما
ماکان !!!
هرمزگان وبلاگ نویس زن هم داره
در پناه حق .

چوک سورو شنبه 15 اردیبهشت 1386 ساعت 04:17 ب.ظ http://suru.blogsky.com

با سلام وخسته نباشی به همه دوستانی که در این راه گام نهاده اند .

اما دل خوش کردن به ارگانها و یا نهاد های که خو د به نحوی در محدود کردن ازادی بیان ، فیلتر کردن بلاگها ، بستن روزنامه ها دست دارند ، محدود کردن فعالیت بلاگرهای هرمزگانی در یک چهار چوب تنگ و محدود نیست؟

اداره ارشاد هرمزگان با ان همه بودجه و امکاناتی که دارد تاکنون چه گام مثبتی در گسترش فرهنگ و هنر هرمزگانی برداشته است ؟
اگر بلاگرهای هرمزگانی در همین سطح هم فعال هستند بخاطر این است که دوستان تن به هیچ کدام از محدویتهای حکومتی نداده اند و با کمک به همدیگر این راه را پیموده اند

دوستان یک گام سنجیده و با اتکا به توان خودتان ( خودمان ) بهتر از صد وعده ارباب قدرت !
ازادی بیان نه فروشی است نه خریدنی !

فریده قاسمی شنبه 15 اردیبهشت 1386 ساعت 04:38 ب.ظ http://dokhtekong.blogsky.com

باسلام
گزارش خوب و امیدوارکننده ای بود.متشکرم.....من هم به نوبه خودم لازم می بینم از صحبت های دلگرم کننده جناب امیری زاده تشکر کنم با وجود اینکه هیچ شناختی از ایشان ندارم ولی احساس کردم سخنانشان بوی خیرخواهی می داد و زمینه ای برای زنده و پویا کردن حرمت((قلم)) در استان فراهم می نمایند.توکل به خدا .........

سعید شنبه زاده شنبه 15 اردیبهشت 1386 ساعت 06:30 ب.ظ

سلام
با تجربیات و خاطراتی که از ادارات دولتی و وزارتخانه ها بخصوص ارشاد دارم به شما پیشنهاد میکنم دور و بر اینها نگردین.
دور شتر بخوابین و خواب اشفته نبین
در پیشنهادات نوشتین ان جی او یعنی سازمان غیر دولتی ولی بعدا نوشته شده زیر نظر ارشاد کار کنید.
به هر حال این وب لاگ نوشتن به عقیده من قشنگیش به تنها کار کردنه و نه جمع شدن و جلسه گرفتن و اگر جلسه ای هم باشه باید در این دنیای مجازی باشه و نه رو در رو .
شما ممکنه وب لاگ نویسی باشی در بندر ولی در دنیای مجازی دیگه مکان جغرافیای و محل زندگی شما زیاد مهم نیست و انچه مینویسی مهمه و ممکنه اصلا شما جسمتون بندر عباس باشه ولی ذهن شما و فکرتون اسپانیا یا هر جای دیگه و علائق شما اصلا بندر نباشه.
ارشاد هم بره دنبال همون کارهای اصلی خودش و کنترل و پلیس بازی و مجوز شعر وکنسرت ونوار و فیلم.
الان سه دهه از عمر ارشاد میگذره میخوام بدونم چه هنرمندی از این اداره راضی بوده و نتیجه این همه سال فعالیت این وزارتخانه چه بوده بجز اذیت و ازار.
شما کافی یک نگاه سطحی به عملکرد ارشاد بیندازید تا بیشتر متوجه بشید.
حالا هم به مشکل برخورد کردن و تکنولوژی مبارزه با ذهن ادمها رو پیدا نکردن و قبلا اگر کسی حرفی میزد راحت شناسایی میشد و دستگیرش میکردن ولی با وجود دنیای مجازی و این وبلاگها دیگه مشکل دارن و به هم دلیل میخوان شما رو از نزدیک بشناسن و اعتراف بگیرن که شما هستید که مینویسید و شما هم راحت این جلسات رو تشکیل میدید.
من فکر نکنم مدیر کل ارشاد بیشتر از من گرفتاری و کار داشته باشه و فکر هم نکنم که از من بیشتر توی دنیای هنر بشناسن اما من به تمام وبهای جنوب ایران و خصوصا شما سر میزنم ونظر میدم و تا حالا نظرات این اقای مدیر کل رو ندیدم و اگر ایشون نظری درباره وب لاگ نویسی دارند بهتره خودش شروع کنه و توصیه رو در وب بنوییسه و تجربه پیدا کنه و همچنین از نصراتی که براش خواهند فرستاد حال کنه به هر حال درباره هر وبی نظری دارند بهتره نظرشون رو بنویسن توی قسمت نظرات تا از نظرات ایشون دنیا بهرمند بشن مثل رییس جمهور محترم!!!!!اقا اومده شما رو شناسایی کنه .حرف زیاده و امیدوارم که جلساتی برگزار کنید که همه از هر جای دنیا بتونن شرکت کنن و بهترین محل هم همین جاست در این دنیای مجازی.
موفق باشی و مجددا مبارک باشه

مینا شنبه 15 اردیبهشت 1386 ساعت 06:33 ب.ظ

واسه تبلیغات کفش عکس گرفتی؟:))

گل مینا شنبه 15 اردیبهشت 1386 ساعت 06:40 ب.ظ http://nasserabdollahi.blogsky.com

از شوخی گذشته برای مایی که کیلومترها از شما دوریم و برامون ماجراهای اونجا جالب بوده یه همچین گزارشی خیلی جالبه.
عکسها هم خیلی جالب بودن نگاهی نو و گیرا
امیدوارم جلسه بعدی وبلاگ نویسا از طرف وبلاگ نویسهاتون جدی تر گرفته بسه.
خسته نباشی

الهه شنبه 15 اردیبهشت 1386 ساعت 07:48 ب.ظ http://babayebaroon.blogfa.com

هنوز گزارشو نخوندم ولی میگم کاش به جای کفشها از دستها عکس میگرفتی...
اینجوری یه خرده بیشتر به نوشتن مربوط میشد...
اما حالام عکسای باحالین!... جالب بود...

سبزه پری شنبه 15 اردیبهشت 1386 ساعت 08:11 ب.ظ

سلام عزیزم
این بار فقط یه اشکال داشتی:خط ۹ (افناده باشد).
تایید نمیکنی اینو مگه نه!!!بای بای

هومن شنبه 15 اردیبهشت 1386 ساعت 10:20 ب.ظ

سلام و درود بر وبلاگ نویسان هرمزگانی
سلام سیاورشن
کاش کمی بیشتر از قول خود وبلاگ نویسان حرف میزدی سیا جان.
در مورد حضور آقای امیرزاده من نظرم اینه:
به هر حال آقای امیرزاده تشریف آورده و اینهمه هم بدبین نباشیم.
فراموش نکنید تصمیم با شماست.
میتونید مثل گذشته زیر نظر ارشاد کار نکنید
یا اصلان ارشادی ها رو مطلع نکنید
پس شماها چیزی رو از دست ندادید.اینو به یاد داشته باشیم.
من به همه ی وبلاگ نویسان هرمزگانی تبریک میگم که آقای امیری زاده رو داوطلبانه به اونجا آوردن.
و بهتره اینجوری نتیجه بگیریم که شماها مهم بودید که او آمده.یادمون نره بین سیاه و سفید بی نهایت رنگه!!

موفق و پیروز باشید


موفق باشید

پرنسس شنبه 15 اردیبهشت 1386 ساعت 11:27 ب.ظ http://www.eshtebahezanan.blogfa.com

سلام
.................

سیدجلال شنبه 15 اردیبهشت 1386 ساعت 11:30 ب.ظ http://kolger.blogsky.com

سلام
واقعا گزارشت در سطح حرفه ای هسته. کربون کلنچت

؟ شنبه 15 اردیبهشت 1386 ساعت 11:31 ب.ظ

من وبلاگ نویس نیستم ...اما میگم بهتر نیست به جای این جلسات حضوری که خیلی ها نمیتونن شرکت کنن و بعضی ها هم مهمون ناخونده میشن!!!... شما دوستان از چت و امکاناتی مثل کنفرانس استفاده کنید ...من خودم تجربه داشتم و الان هم دارم البته با این تفاوت که ما تعدادمون ۹ نفر هست و دو سه باری دیدار حضوری داشتیم البته نه همه ... بحث هم مشترک هست ( موسیقی ) ... تا حالا هم چندین بار این کار رو کردیم و نتیجه هم داده ... خیلی بحث ها و جلسات مفیدیه و معمولا پانزدهم و سی ام هر ماه سر ساعت مشخصی همه حالا یک نفر کمتر و بیشتر میان و شرکت میکنن (البته میگم شاید جلسه های ما حالت آموزشی و بیان تجربه ها و یافته های جدید باشه و با بحث های شما که فرهنگی ـ اجتماعی هستش وتنوع داره فرق کنه ) ... اما با این حال تجربه کنید (حتی برای یک بار )شما هم حتما نتیجه میگیرین .. فکر کنم بعد از همچین گفتگوهایی بهتر و زیباتر بتونید تو یه جمع دوستانه و در مکانهایی شایسته تر همدیگر رو ملاقات کنین ...بدون حضور مزاحم !!!!
خدا یار و نگهدارتون بشت وبلاگ نویسون جوون هرمزگان
---------------------------------------------------------------------

بندرجاسک شنبه 15 اردیبهشت 1386 ساعت 11:47 ب.ظ http://www.jaski.ir

سلام. امیدوارم آقای مدیر کل وبلاگ نویسان این خطه را فراموش نکنه و برای تشکیل یم انجمن همکاری کنه.
دستش درد نکنه که در جلسه شرکت کرد.
ایشالا در سری بعد شرکت میکنم.
راستی از وبلاگ نویسان حاضر در اسم نبردی؟؟؟

Mohsen یکشنبه 16 اردیبهشت 1386 ساعت 02:16 ق.ظ

سلام سیاورشن عزیز !
یه ایمیل فرستادم
منتظر جوابت هستم !

دخت هرمزگانی یکشنبه 16 اردیبهشت 1386 ساعت 09:34 ق.ظ http://www.dokhtehormozgani.blogfa.com

با عرض سلام وخسته نباشى وبلاگ نویسان هرمزگانی،

تشریف فرمائى و حضور مسئولان محترم در جلسه شما ، نشان دهنده زمینه اى براى توسعه بیشتر قلم هرمزگانی بود .

ما که فرسنگها دوریم ولى ماجراى جلسه و گزارشهایى که تهیه شده واقعاً امیدواره .

موفق باشى .

بهشب یکشنبه 16 اردیبهشت 1386 ساعت 10:02 ق.ظ

چون به خلوت میروند ان کار دیگر می کنند *

چوک محله یکشنبه 16 اردیبهشت 1386 ساعت 09:26 ب.ظ http://sarekoocha.blogsky.com/

خیلی دلم شواسته تو جمع شما بشم ...

ان شالله جلسه بعدی اگه به موکع خبرم بو حتما اتام . اگه دوستان قابل بدونن.

پرنسس یکشنبه 16 اردیبهشت 1386 ساعت 10:24 ب.ظ http://www.eshtebahezanan.blogfa.com

سلام
من با نظر ؟ موافقم!

نازیلا دوشنبه 17 اردیبهشت 1386 ساعت 12:03 ق.ظ

آقای سعید شنبه زاده خیلی عالی و پر بار نظر دادن. اصلن انگار هرچی من میخواستم از این طرف دنیا بنویسم ایشان زحمتش را کشیدند.
ولی این سیوش خیلی کارش درسته!

زنده باشی گل بچینی از درخت!!!

موسا دوشنبه 17 اردیبهشت 1386 ساعت 08:52 ق.ظ http://zehneziba.blogsky.com/

سلام
با اینکه بسیاری از دوستان به دلایل مختلف موفق به شرکت در این نشست نشدند، با صحبتهایی که شد احساس می کنم مسیر سبزی را پیش گرفته ایم .

لینک داده شد .

یک نفر دوشنبه 17 اردیبهشت 1386 ساعت 10:45 ق.ظ

سلام دوستان
یک روزی حدود ده سال پیش همین دوستان و اساتیداهل شعر و هنر برای همیشه حس شعر رو از سرما بیرون کردند و همین چند سال پیش همین مدیران هم کار فررهنگی یا هنری کردن رو حالا هم که دوره مدیریت جدیده هست تا مثل میر قبلی اگه میخواستیم برای اعتراض بریم پیشش منشیش ما راه نده تو اتاقش. من که از همشون بدم میاد و با نظر اقای شنبه زاده موافقم.

بهشب دوشنبه 17 اردیبهشت 1386 ساعت 11:34 ق.ظ

انجمن نمایش برگزار میکند
بزرگداشت روز جهانی تئاتر در مورخ۲۱و۲۲ در فرهنگسرای طوبی برگزار مشود اجرای چهار نمایش ودو نمایشنامه خوانی اخرین کار عیسی صادقی با گروه کارگاه اخرین نوشته ابراهیم پشتکوهی با نام( تعمیر شب) کار برگزیده جشنواره استانی دانش اموزی با نام (رسول ابها) با بازی روان وزیبای دو بازیگر نوجوانش ودراجرای نمایش( دستمال من زیر درخت کرت گمشده) کاری نو وبیاد ماندنی از میناب

عبدالحسین انصاری دوشنبه 17 اردیبهشت 1386 ساعت 02:23 ب.ظ http://dobaitee.blogfa.com

سلام عزیز
لینکتون با افتخار اضافه شد
خوشحالم از آشنایی
در پناه بارون

یداله شهرجو دوشنبه 17 اردیبهشت 1386 ساعت 03:06 ب.ظ http://samtedarya.blogsky.com

سیا جان سلام
گزارش و خصوصن عکس ها زیبا بود...سینه زدن زیر علم ارشاد هم مبارک...

[ بدون نام ] دوشنبه 17 اردیبهشت 1386 ساعت 04:15 ب.ظ

جهت عضویت چکار باید بکنیم

سوشاد دوشنبه 17 اردیبهشت 1386 ساعت 10:41 ب.ظ http://soshad.blogfa.com

چه گزارش تر و تمیز و زیبایی...خسته نباشید...خیلی خوبه واقعا پیشرفتها سریعه...امیدوارم که پایدار باشه به امید حق.

بندرجاسک سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1386 ساعت 12:19 ق.ظ http://www.jaski.ir

سلام.
اگه امکان داره ادرس منو از میهن بلاگ به ای ار تغیر بده

مهرگان سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1386 ساعت 06:28 ق.ظ http://www.bandarmehr.blogfa.com/

سلام . خسته نباشید . من هم وبلاگ نویس هرمزگانی هستم. نمی دانستم که همچین نشست هایی هم وجود دارد و ... شاید دلیلش ارتباط بسیار محدودم با وبلاگ نویسان هرمزگانیه. که اونم مقصر من نبودم متاسفانه دوستان هرمزگانی کم لطف هستند و به جز معدود کسانی مثل مسعود رحمتی و بندرعباس سیتی کسی تحویلم نگرفت به هر حال دوست دارم ارتباطاتم را گسترده تر کنم و از این مجامع بیشتر سر در بیاورم. خوشحالم میشم بهم سر بزنید.
و من را هم در جریان امور بگذارید.
موفق باشید و پایدار
منظرم بیا

مهدی صابری سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1386 ساعت 08:08 ق.ظ

سلام
جریان این پاها چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الـهه سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1386 ساعت 08:47 ق.ظ http://babayebaroon.blogfa.com

دو تا بلاگرا جاشون خالی بود
هرمز...
خالو صالح...
و شاید به قول کامیرا جای ناصریا هم...

پی نوشت طعنه ی جالبی داشت... هر زمان از جلوی سد مظفر رد میشدیم، من یاد اینجا و بندر عباس سیتی می افتادم.
جای فرهنگسرا هم...
جاش خالیه؟؟؟

بهشب سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1386 ساعت 12:22 ب.ظ

سالها میگذرد حادثه ها می ایند

مریم سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1386 ساعت 12:36 ب.ظ http://www.maryamgoli.blogfa.coim

سلام جالب بود شما همیشه طرحهای نو ارائه می کنید و این نشان میدهد که ذهن خلاقی دارید امیدوارم در همه مراحل زندگی همینطور باشید و موفق واقعا جای ناصریا با وبلاگش خالی بود هرجند که میدانم در آن جلسه حضور داشته راستی می دانستید که در روانشناسی کفش نشانه شخصیت آدمهاست واقعا عکسهای جالبی بود بهر حال موفق باشید با امید روزهای بهتر برای همه مخصوصا شما بندرعباسی ها

کامیرا سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1386 ساعت 01:44 ب.ظ http://bandarabbascity.blogsky.com

خوشحالم که نشست به خوبی برگزار شد. الان فرصتی است که همه باید حرکت کنیم.

پرند نیلگون سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1386 ساعت 06:40 ب.ظ http://www.parnian7.persianblog.com

سلام دوست عزیز و تبریک !!!
بابت موفقیت در این کار هم به همه شما اهل فرهنگ و هنر هرمزگان تبریک می گم و براتون آرزوی موفقیت می کنم .
راستی ! عکسایی که سینه خیز ، از زیر صندلیا گرفته بودین هم خیلی بامزه بودن !
شاد و پیروز باشین

سلام ...ممنون ...عکس ها از امیر مینابیان !

مهرگان سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1386 ساعت 11:34 ب.ظ http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام.
از لطفت بسیار ممنونم واقعا دلگرمم کردی.
لینک هرمزگانی ها را در وبلاگم قرار دادم . خودم چه جوری می توانم در این لیست باشم؟
باز هم ممنون

بهشب چهارشنبه 19 اردیبهشت 1386 ساعت 07:41 ق.ظ

صبح بخیر هرمزگان .سیاورشن عزیز کی حکم ازادی کلمات را صادر میکنی .بیا خونه تکونی .اخه من تو یه سلول انفرادی زندگی میکنم .وتو این سلول من هستم این شبکه خدایی که در این نزدیکیست منتظرم تا کسی بیاید

پرند نیلگون پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1386 ساعت 10:42 ق.ظ

ممنون از توضیح بابت نام عکاس محترم . چون عکس ها و متن با هم بود ، همه رو مجموع همکاریتون به حساب آوردم و جمع بستم ( گفتم : عکس هایی که گرفتید ... )
راستی راستی ! یه سوال :
توی عکس اول اون آقایی که لباس آبی دارن ، آقای رضایی شریف هستن ؟
به امیدو شادی و پیروز ی و ایضاْ خوشبختی ... ! دی:

مینا جمعه 21 اردیبهشت 1386 ساعت 01:50 ق.ظ http://nasserabdollahi.blogsky.com

این آقای امیر زاده و شنبه زاده خیلی جالب شدن!
دو تا زاده کاملا مخالف هم!

حالا کدوم درست می گه؟!!!
جای تامل بسیار داره.

بهشب شنبه 22 اردیبهشت 1386 ساعت 11:46 ق.ظ

مرا عهدی است با یاران . په کایی نی نی تا تو چشمونت سیل بکنم که سیل تو خونه خرابم ایکه (دیالوگی از نمایش دیوان نان نوشته ابراهیم پشتکوهی) بدو دگه

الـهه یکشنبه 23 اردیبهشت 1386 ساعت 08:18 ق.ظ http://babayebaroon.blogfa.com

سلام.
میتونم یه انتقاد بکنم؟
شما خودتون میگید ّبه روز باشیمّ اما یه هفته س که...
مثه موسا از بس دیر آپ کرد ، با اینکه اسمشو تو لیست به روزا دیدم دیگه رغبتی نداشتم که به بلاگش برم.
کامیرا هم...
خلاصه اینکه منظم آپدیت کردن چیز بدی نیست !

[ بدون نام ] یکشنبه 23 اردیبهشت 1386 ساعت 08:42 ب.ظ

آقا واکس میخوای .

آقا معلم یکشنبه 23 اردیبهشت 1386 ساعت 09:13 ب.ظ http://www.mualem.blogfa.com

سلام سیاورشن
با خوندن شرح نشست خودم رو تو نشست احساس کردم....
کاش خبر دار شده بودم.... (البته مسافرت بودم)
شرکت مدیر کل ارشاد تو نشست وبلاگی خیلی جالبه...
...... راستی نمی دونم تو مراسم تجلیل از رادمهر بودی یا نه؟...
من که نبودم!

نازنین مهرا سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1386 ساعت 11:54 ق.ظ http://nmehra.persianblog.com

این لینک را از دریا گرفتم به یاد تو افتادم :
http://www.etincelles-production.com/
خوبی ؟

داورزنی یکشنبه 22 مهر 1386 ساعت 12:10 ب.ظ

سلام
نمی دونم کی پیام منو می خونی ولی خوشحال می شم کخه مطالب خوب و داغی که از استان هرمزگان وجود دارد برای چاپ در روزنامه برایم اراسل کنید.
روزنامه همبستگی دبیر سرویس هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد