سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

بار دیگر زلزله!

 زلزله دیگر بار هرمزگان را لرزاند. زلزله در ساعت ۲۲:۱۳ به قدرت 5 درجه در مقیاس ریشتر رخ داد. الان که دارم می‌نویسم با خبر شدم که زلزله بار دیگر درگهان را لرزانده است. گوینده‌ی اخبار استان هرمزگان داشت راجع به ساعات شروع کار مدارس اطلاعات می‌داد. در برخی نقاط شهر صدای آژیر به گوش می‌رسد. مردم زیادی در کوچه و خیابان‌ها به سر می‌برند. من اولین کاری که کردم به اون زنگ زدم و گفتم: "سالمی؟" گفت: "چطور؟" گفتم: "موقع زلزله کجا بودی؟" گفت: "من با خبر نشدم توی ماشین بودم. اینجا زلزله اومده؟" گفتم: "نه اونجا نه بندر زلزله اومده!" گفت؟ "خاک تو سرت! واقعا که! همه خوبن؟" گفتم: "من اول از همه با تو تماس گرفتم!"  

راستش بعضی وقت‌ها جغرافیا را فراموش می‌کنم.  

شاید من هم بروم و به جمع کوچی از اقوام نزدیک که به مناسبت زلزله در خانه پدری به وجود آمده، ملحق شوم و شب را در فضای آزاد به سر کنیم. البته اگر حسش بود. تازه از فوتبال آمده‌ام کمی خسته‌ام. زلزله اگر خسارت و تلفات نداشته باشد خودش چیز باحالی است. شب خوبی داشته باشید. 

لینک مرتبط: جام جم + مرکز زلزله نگاری کشوری + مهدیسما + هراس گسترده در بندرعباس + گذاشتن رو ویبره!

نظرات 7 + ارسال نظر
ُُُُُفرشته مرگ پنج‌شنبه 28 شهریور 1387 ساعت 03:27 ق.ظ

پارک دولت را عشق است شلوغ ترین جای شهر در زمان زلزله انجا جای مناسبی برای شایعه است

بدیس پنج‌شنبه 28 شهریور 1387 ساعت 08:41 ق.ظ http://aask.blogsky.com/

سلام.شو خونه ارم که ابندر زنگ شوزه که زلزله بودن.خدا خودی رحم بکنت

مهدی صابری پنج‌شنبه 28 شهریور 1387 ساعت 08:54 ق.ظ http://www.lengehkarate.com

سلام...
انشالله با این همه زمین لرزه مشکلی برای هم استانیهای عزیزمون پیش نیاد...

راپورت خبرنگار پنج‌شنبه 28 شهریور 1387 ساعت 10:44 ق.ظ

خدا را شکر اینبار تلفاتی د ربرنداشت اما همیشه اینچنین نیست باید فکر برای ساختمانهاوبرجهای سربفلک کشیده وبدون استاندارد کنیم که هر آن احتمال دارد برسمان آوار شود

یک دوست جمعه 29 شهریور 1387 ساعت 02:54 ق.ظ

فکر نمی کنم عصبانیت خداوند از دست موجودات زمینی چیز باحالی باشه.لازم نیست فکری به حال ساختمانها وبرجها بکنیم ...چه با استاندارد وچه غیر استاندارد اگه بخواد اوار بشه میشه...بهتر نگاهی به کارهایی که چند وقت اخیر انجام دادیم بندازیم??? به امید روزهایی بدون گناه!!!

روشینا جمعه 29 شهریور 1387 ساعت 06:32 ب.ظ http://www.teytakh.blogfa.com/

سلام / من هم دلم گرفت از این ... مواظب خودت باش
http://www.hormozgani.net/article-410-thread-0-0.html

م.ذ شنبه 30 شهریور 1387 ساعت 02:11 ب.ظ

انرژین دگه !!!
همش هم هرمزگان و جزایری!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد