سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

در باب داربی با گرایش سرخ!

 خدای قلعه نویی و خدای یوزارسیف! 

دقایقی پیش از آغاز باری امیر قلعه‌نویی به گزارشگر شبکه سه گفت:"ما به فکر بازی زیبا هستیم و نتیجه هم با خداست و هر چه خدا بخواهد همان می‌شود." در همین چند کلمه دو نکته وجود دارد که بیش از هر چیزی حیله‌گری قلعه‌نویی را نشان می‌دهد. او بازی زیبا را به خواست تیم خودش برای ارئه فوتبال زیبا ارتباط داد و نتیجه را به خدا واگذار کرد. مشخص نبود چرا در آخر بازی او این‌قدر از دست خدا عصبانی بود که بازیکنان تیمش را تنبیه کرد. این در حالی بود که افشین قطبی سوال گزارشگر مبنی بر تکیه بر بازی زیبا پاسخ منفی داد و گفت ما به فکر نتیجه هستیم. جالب اینجا بود که قطبی هم نتیجه دلخواهش را نگرفت.  

کریمی و برهانی بهترین و بدترین!  

 

کریمی نشان داد که هنوز هم می‌تواند نظم هر تیمی را بهم بزند. او علاوه بر بهم ریختن خط دفاع و هافبک استقلال تا حد زیادی نظم تیمی پرسپولیس را هم بر هم زده بود. هر چند هر بیننده‌ای از حرکات او لذت می برد ولی... برهانی هم بهترین بود برای هر دو تیم. برای استقلال گل زد و بارها هم گل نزد. او برای هر دو تیم غنیمت بود. 

پترویچ! 

به نظرم در همان دقایق اندک حضورش هم نشان داد که بهترین بازیکن پرسپولیس است. تا قبل از حضور او هیچ حرکت ترکیبی و یا یک دوی ساده هم در تیم پرسپولس دیده نشد. تفاوت او و کریمی تفاوت بازیکنی است که تکنیک را در مغزش دارد با بازیکنی که با پاهایش بازی می‌کند. 

 

در همین باره: قطبی به تیم استقلال تبریک می گویم. 

قلعه نویی: قطبی کسی نیست که درباره من صحبت کند! 

عکس‌ها از: فارس 

لینک در بالاترین

نظرات 10 + ارسال نظر
م.ذ شنبه 13 مهر 1387 ساعت 04:02 ب.ظ

امیر جون به خودت استرس وارد نکن بیا و از رفتار و صحبت آدما درس بگیریم تا اعتراض ...

امیر مینابیان شنبه 13 مهر 1387 ساعت 10:45 ب.ظ

سلام سیاورشن جان امید وارم که حالت خوب باشد
کجای تحویل نمی گیر ی آن زمان که دوربین نداشتی بهتر مارا تحویل میگرفتی فکر کنم دورین تمام وقت شما را گرفته دوست بسیار عزیزم من همیشه به فکر و احوالات شما هستم. به امید دیدار دوباره مثل آن روزها.موفق باشی.

اپی یکشنبه 14 مهر 1387 ساعت 01:54 ق.ظ http://Api-Nowrozi.blogsky.com

۱ـ قرمزتـــــــــــــــــــــــــــــــــه
۲ـ صدا وسیما باعث فرهنگ سازی می شود.به گونه ای که هر چه بگوید بعد شنیده می شود و به اصل بدل می گردد.به قول مک لوهان رسانه همان پیام است.متاسفانه مجری های برنامه تلویزیونی با تلفظ اشتباه شان باعث....
۳ـ تلفظ صحیح « دربی‌» ٬ « داربی» است و داربی شهری در انگلستان می باشد.که دو تیم پر طرفدار داشت که هرگاه می خواستند با هم مسابقه بدهند داربی گفته می شد.
۴ـ البته جای تشکر از شماست بابت به روز بودن اطلاعات تان در باره همه ایران

سلام. ممنون از تو اصلاحش کردم.

تاجی یکشنبه 14 مهر 1387 ساعت 01:41 ب.ظ

ما تا بوست و استخون تاجی هستیم.
یعنی همون استقلال بدبخت فعلی و ارباب
برسبولیس قبلی و بیروزی دربند ......امروز
.به امید بازگذشت نام تاج به نام اجباری استقلال
بر بهترین باشگاه ورزشی ایران.یاد صالح عزیز همیشه
گرامی باد

یک دوست دلسوز یکشنبه 14 مهر 1387 ساعت 02:08 ب.ظ

سلام اصلا به کلاس خودت و وبلاگت نمیاد پرسپولیسی باشی تا دیر نشده توبه کن و به راه راست بیا آخه پسر تا رنگ آبی به این قشنگی مونده .............. دعا میکنم که زودتر خوب بشی و فکرت درست کارکنه به امید روزهای خوب برای استقلال

مهدی صابری دوشنبه 15 مهر 1387 ساعت 07:32 ق.ظ http://lengehkarate.com

سلام...
قرمزته اونم بدجور....................

بالاک دوشنبه 15 مهر 1387 ساعت 12:29 ب.ظ

اگر همه باهم به صورتدسته جمعی از مسئولین بخواهیم (نامه نگاری)احتمالن قضیه با یک تعهد ار امیر حسین حل بشه.و این دوست بتونه با ادامه تحصیل و گرفتن مدرک به شهر خودش برگرده.این یک مووع کاملن اجتماعی و نیاز نیست دوستان از اینکه انگ سیاسی بودن بهشون بزنن هراسی داشته باشند.قرار نیست که تجمع کنیم فقط به درخواست که میتونه با انتخاب 3 نماینده یکی از دانشجویان یکی از هنرمندان ویکی از روزنامه نگاران جهت گفتگو با مسئولین مربوطه انجام بشه.البته بهتر که قبلش با امیر حسین مشورت بشه. (البته ربطی به این پست شما نداره ولی کلن نظرت رو درباره این پیشنهاد بگو گر مایلی)

روح اله بلوچی دوشنبه 15 مهر 1387 ساعت 01:43 ب.ظ http://www.parparook.blogsky.com

سلام سیا جان
اقا ما باید چقد هزینه کنیم که این " جوادخیابانی" فوتبال ها رو گزارش نکنه راستش همون یه ذره علاقه به فوتبال هم که داشتیم از بین رفت .

قربان تو

سامی حزنی دوشنبه 15 مهر 1387 ساعت 07:38 ب.ظ http://www.SamiHozni.Blogsky.Com

سلام . با گرایش سرخت موافقم .

فرشته مرگ سه‌شنبه 16 مهر 1387 ساعت 08:14 ق.ظ

من از اذل قرمز بودم و خواهم بود قرمز حس سوزانندگی قوی دارد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد