سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

گروه نغمه تنها نماینده هرمزگان در جشنواره موسیقی فجر

در حالی که خبر راهیابی سه گروه موسیقی از هرمزگان به جشنواره موسیقی فجر دهان به دهان می‌چرخید  اعلام رسمی گروه‌های پذیرفته شده از طریق سایت رسمی جشنواره نمایانگر این بود که از این سه گروه تنها گروه نغمه هرمزگان می‌تواند در جشنواره فجر اجرا داشته باشد و نامی از گروه مامبو لیوا و گروه معلولان میناب در میان نیست.

خبر پذیرش گروه مامبو لیوا برای اولین بار به طور غیر رسمی  در وبلاگ احسان رضایی درج شده بود.

  مسئولین برگزاری جشنواره چندی پیش طی تماس تلفنی به حسین گردین ـ سرپرست گروه مامبو لیوا ـ  اعلام می‌کنند که  برای اجرا در جشنواره فجر پذیرفته شده‌اند و از آنها می‌خواهد مدارکی از قبیل: عکس نوازندگان همراه با سازهاشان و نیر مشخصات قطعاتی که می‌خواهند اجرا کنند را برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. حسین گردین اضافه می‌کند: به ما گفتند قطعات خود را برای یک اجرای 45 دقیقه‌ای آماده کنید و به ترتیب چیدمان اجرا، متن ترانه‌ها را هم برایمان بفرستید.

در همین حوالی خبرگزاری فارس از قول روابط عمومی بهزیستی هرمزگان می‌گوید: در حال‌حاضر نیز توانخواهان این گروه در حال تمرین منسجم برای حضور موفق در جشنواره فجر که اسفندماه سال‌جاری در تهران برگزار می‌شود به عنوان نماینده استان هرمزگان حضور دارند.
گروه هنری معلولان بهزیستی میناب نخستین گروه هنری معلولان در کشور است که به جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر راه پیدا کرده است.

اما همان‌ طور که در ابتدا گفتم در بین اسامی پذیرفته شدگان در سایت رسمی معاونت فرهنگی و هنری ارشاد نام  این گروه هم به چشم نمی‌خورد.

 

نظرات 10 + ارسال نظر
دختر بندر دوشنبه 19 بهمن 1388 ساعت 01:18 ب.ظ http://dokhtebander.blogsky.com

انشالله که موفق باشن همشهریامون

ندای قران سه‌شنبه 20 بهمن 1388 ساعت 09:07 ق.ظ http://www.tahrui.blogsky.com

بسم الله الرحمن الرحیم

نامه سرگشاده به جوانان مسلمان

سپاس و ستایش خدا یراکه پس از ضعف و ناتوانای قوت و نیرو می بخشد. خدای که به مخلوقاتش بسیار مشفق و مهربان است. نعمتهایش از حیطه شمار بیرون است و گنجینه های جود و کرمش از عطا و بخشش پایان نمی یابد. و درود بی پایان و سلام قروان بر مشعل دار نور پیامبر مان محمد صلی الله علیه وسلم و خاندان و یاران با صفا شان باد.

برادرم!

این جزوه را در حالی برایت نوشتم که قلبم آنرا املا نموده و نصیحت و خیر خواهی پس افزون حامل آن بسوی تو می باشد. تا باشد که مطالب و محتویات آن برایت مفید و سودمند واقع گردد.

پس برادر عزیز! یگانه امید من از تو اینست که دروازه های قلبت را بسوی آن بگشا و در اعماق ضمیرت او را جای بده.

برادرم! اگر چنین کردی، پس بیاری خداوند این جزوه دستت را خواهد گرفت و برایت مفید واقع و سودمند واقع خواهد شد.

برادرم! سخنم با تو درین اوراق از زنده گانی دنیا یا تلخی ها و سختی ها و الام و مصایبش خواهد بود. زنگانی که خداوند ج از آن برایت چنین تصویری کشیده است.

ترجمه: زندگی دنیا را برای آنها به آبی تشبیه کن که از آسمان فرو می فرستیم، بوسیله آن گیاهان زمین سر سبز و در هم فرو می روند. اما بعداز مدتی می خشکد، بگونه که باد ها آنها را بهر سو پراگنده می کند، و خداوند بر هر چیز توانا است.

برادر جوان! مسلماٌ که تو تلخی های زندگی را صبح و شام می چشی، و برادرم، در زندگی دنیا بدتر از ارتکاب معاصی و فرو رفتن در لذایذ مادی و شهوت ها چیزی دیگری تصور نمی شود، چه همین گناهان است که کمرت را شکسته و جو.انی ات را بر تو فاسد کرده است. و عزم و اراده قوی و راسخ را که شایسته یک جوان مسلمان می باشد از تو سلب نموده است.

برادر جوان! واژه جوانی که به آن در عربی (شاب) گفته می شود آیا می دانی که چه معنا دارد؟.

سلام. ببین برادر مسلمان کامنت گذاشتن هم برای خودش آدابی دارد که اگر در همین اینترنت مفت سرچ کنی دستگیرت می شود. فعلا از اداب همبستری بیشتر به دردت می خورد

فریده قاسمی سه‌شنبه 20 بهمن 1388 ساعت 09:31 ق.ظ http://dokhtekong.blogsky.com

عجب .........

درخور چهارشنبه 21 بهمن 1388 ساعت 04:40 ب.ظ http://www.khalildarkhord.blogfa.com/

سلام با « دسته گل های دهه فجر! پاکدامن غرق در آب» به روزم
http://khalildarkhord.blogfa.com/

گوج گنو پنج‌شنبه 22 بهمن 1388 ساعت 08:16 ب.ظ http://www.goojegeno.blogsky.com

من خبر مامبو لیوا را از یکی از مدیران میانی ارشاد شنیدم .

لاری شنبه 24 بهمن 1388 ساعت 04:52 ق.ظ

سلام

امامدادی شنبه 24 بهمن 1388 ساعت 06:03 ب.ظ

سلام
راه یابی فیلمهای.اقایان عزیز محمد رضا رکن الدینی The Beautiful Life. داوود مرزی زاده Being. داوود مرزی زاده Création/. محمد رضا رکن الدینی From a Young Girl’s Diary/. امین درستکار Generation.به جشنواره سینمای کوتاه ومستند اطلاعات بیشتربه وبلاگم مراجعه کنید.ارزوی توفیق وپیروزی برای این هنرمندان توانا وپرانرژی.www.rahbaremamdadi.blogsky.com

مهراب شنبه 24 بهمن 1388 ساعت 08:49 ب.ظ http://mehrabstudio.blogsky.com/

سلام به روزم با آسیب شناسی رپ

مهدی صابری دوشنبه 26 بهمن 1388 ساعت 02:05 ب.ظ http://lengehkarate.com

سلام

با گزارش هفتمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی بانوان استان به روزم...

گن جیش کک دوشنبه 26 بهمن 1388 ساعت 06:45 ب.ظ http://gonjeshkakeashemashe.blogsky.com/1388/11/26/post-131/

برادرکشی نکنیم آقایان! لول هایمان را جای دیگری شلیک کنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد