سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

سیاورشن

فرهنگ و هنر هرمزگان

رباعی+عکس [۱]



پیش از من و تو لیل و نهاری بودست             گردنده فلک نیز به کاری بودست

  هر جا که قدم نهی تو بر روی زمین                آن مردمک چشم نگاری بودست

                                                                                                              

                                                                                                              خیام


رباعی+ عکس کار مشترکی است که من و جناب خیام انجام خواهیم داد.

نظرات 7 + ارسال نظر
دمدمی پنج‌شنبه 20 اسفند 1388 ساعت 01:29 ب.ظ http://daam.blogsky.com/

خیام را باید در شب نوش جان کرد، شنیدی آن موزیک زمینه ای که شاملو بر آن خیام می خواند. آدم می رود هوا...
خیام از ما مبتذل مردم زیاد است. کافیست شما پا بگذارید به از همان فلکه شهربانی به پایین تر تا از زندگی سیر شوید.
اینها چه ربطی داشت را ایما نمی دانیم. به هر حال پوزش از بی ربط نویسی ما در کامنتینگ شما.

بهشب پنج‌شنبه 20 اسفند 1388 ساعت 01:52 ب.ظ http://behshab.blogsky.com/

چقدر خوش سلیقه و تمیز و مرتب

سعید پنج‌شنبه 20 اسفند 1388 ساعت 09:55 ب.ظ

سلام به مرتضی
داغ دلمو تازه اتکه
جیگر آدم آتش اگنت وقتی ابینی روز به روز ای اثر خراب ابودن
حدودا ۱۱ باری ابوت که از تخت جمشید دیدن امکردن هیچ وقت سیر نابوم از دیدنش ولی متاسفانه .....
یعنی نابو به یه چنین ِآثاری یه چهار دیواری درست بکنی که از بین نره

من جمعه 21 اسفند 1388 ساعت 04:46 ق.ظ http://mymadhouse.bogsky.com

این کــــوزه چـــون من عاشق زاری بوده ست
در بنــــــد سر زلـــف نگـــــــاری بـــوده ست
این دسته کـــه برگـــردن او می بینـــــــــــــی
دستی است که بر گـــردن یـــاری بـــوده ست

لاری جمعه 21 اسفند 1388 ساعت 05:15 ق.ظ

سلام
من هم چند سالی هست که در نوشته هایم که بیشتر بازنوشت نوشته های بزرگانمان است از عکس ها استفاده می کنم که درست مانند این کار شما بسیار تاتیرگزار تر هم هست و درست هم همین است.
به این باور رسیده ام در هزاره های پشت سرـ بزرگانمان اگر اشتباه نکنم به نوشته سعدی همه شروط بلاغ را به ما گفته اند و این ما بوده ایم که همیشه به جای پند- ملال گرفته ایم:
من آنچه شرط بلاغ است با تو می گویم
تو خواه از سخنم پند گیر خواه ملال
درود بر شما.

آ-س جمعه 21 اسفند 1388 ساعت 08:59 ق.ظ

بله دوست من از خیام بزرگ



دنیا دیدی و هر چه دیدی هیچ است

و آن نیز که گفتی و شنیدی هیچ است

سـرتاسـر آفـاق دویـدی هیـچ است

و آن نیز که در خانه خزیدی هیچ است

روح اله بلوچی شنبه 22 اسفند 1388 ساعت 08:23 ق.ظ

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد